Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - A fekvőtámasz melyik izmokat fejlesztí?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

5. Mimmo892010-04-25 13:37
Főként mell és tricepsz, de a törzs izmait is.
Attól is függ, hogy milyen szélesen, hogyan teszed le a kezeidet. Azt az izmot fejleszti, amit érzel közben.
Mondjuk a napi 500 fekvőtámasznál sokkal több értelme van a súlyzós edzésnek, hacsak nem az a célod, hogy minél több fekvőtámaszt bírj csinálni.

4. Ametiszt192010-04-24 21:51
Szia! Attól függ mit értesz vállizmok alatt :) A fekvőtámasz főleg a mellizmokat, a tricepset és a delta elülső részét erősíti. Ha kerek vállat szeretnél, akkor a delta többi részét is dolgoztasd meg (oldalemelés súlyzóval pl.)De ha egyszerűen beírod a keresőbe, youtubeon is rengeteg videót találsz. PL. [link]
(válasz peter00007 1. hozzászólására)


3. luxy112010-04-24 21:47
Szerintem a hasat mindenképp. Bicpesz, tripsz, mell, széles hátizom de a váll..hát nem kimondottan, pont nem kimondottan.

2. peter000072010-04-24 21:41
Napi 500at csinalok most hogy nem járok edzésre:P

1. peter000072010-04-24 21:38
A vállizmokat is erősítí?