FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó

Fórum - Norvégiában élők ide! Milyen az élet Norvégiában?

Kategória: Összes fórumtéma » Egyéb témák » Minden más

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9
258. Zsuzsus mama2015-03-04 08:56
Szia kjottkaker!
Gyermekeim 2 unokámmal együtt július végén indulnának Norvégiába lakóbusszal. Privát levélben feltehetnék-e egy pár kérdést? Elsősorban élelmiszer árak, útdíjak, üzemanyag ár érdekelne. Nagyon örülnék, ha tudnál nekik segíteni. Válaszodat előre is köszönöm.
(válasz kjottkaker 255. hozzászólására)

257. Mazsi19722015-02-03 10:32
Szervusztok!

Kérlek ha infóval tudtok segítsetek!

42 éves gépészmérnök vagyok. 18 éves munkaviszonyom alatt terveztem (3D-s CAD programokkal) luxus kamionokat, lemezből készült építőipari elemeket, gyártógépeket, célszerszámokat, programoztam lemezkivágó és maró CNC gépeket. Jelenleg Dániában dolgozom fél évig, mert az anyacéghez volt lehetőségem kijönni Magyarországról. Már 5 éve, hogy hosszabb-rövidebb időre néha ki kell jönnöm. Próbálnék kint állást találni ami állandó lenne, de sajnos eddig nemleges válaszokat kaptam. Már Norvégia felé is kacsingatok, mert annyi jót olvastam róla. Ott is nézegettem álláslehetőségeket. Angollal nincs gond, persze a norvég nem megy.

A kérésem az lenne tőletek, ha tudtok esetleg számomra valami releváns melót, esetleg olyan munkahelyen dolgoztok stb. akkor kérlek benneteket írjátok meg. Gyakorlatias vagyok, nem félek a kétkezi munkától sem, nem irodakukac vagyok.

Előre is köszönöm ha írtok itt, vagy e-mailben: almasi.rezso@hotmail.com!

256. Frenky2015-02-01 16:02