FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Ha valaki elsősorban a hasából szeretne fogyni, annak milyen testmozgást javasolnátok?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

29. rena232011-05-27 08:54
50kg bocsi:D:D
(válasz rena23 28. hozzászólására)

28. rena232011-05-25 18:33
sziasztok!! én 160 cm vagyok és 5kg sokaknak sovány van aki azt mondja pont jó:) de az elmult napokban érzem a hasamat:) valahogy megnött leszeretnék belőle faragni gyorsan hogy lehetséges ez segítsetek:) köszi:)))


27. 1979197420022009-01-07 11:51
sziasztok!én napi 2x1órát szobabiciglizek egy héten 5x vagy 6x melette normálisan eszek tud abban valaki segiteni hogy ettől havi hány kg fogyás lehetséges? előre is köszönöm a válaszokat

26. westsidegirl2008-11-12 16:48
de én úgy akarok hasiból fogyni, hogy egyébb ne menjel el :)) .... nem vagyok én anyirra dundi...145 cm...45 kg... hát na ki, hogy látja ezt?!

25. mása352008-06-27 14:13
Szerintem is az aerob jellegű a leghatásosabb (én erre sajnálom az időt, meg uncsi):(( pedig kellene csinálnom. A felülés és erősítő torna nem elég, iszonyú izmos már a hasam a háj alatt:). Na meg mégegy: diéta (nincs kenyér; fehérje a vacsora, csoki max reggel).

24. kosazoltan2008-06-25 14:10
Nemrégen jártam konditeremben, és ugyanez volt a kérdésem, és a válasz nagyon egyszerű volt: futás, vagy erobik, vagy tánc-egyszóval mindegy, csak sok mozgás

23. $zasza2008-06-25 13:40
hát ezeket a gyakorlatokat bizti kiprópálom;)
(válasz Moncha 3. hozzászólására)

22. Virág32007-05-23 20:22
Hmm,ezt még nem hallottam,de azthiszem akkor a kardio után beiktatok egy pár felülést!:)
Jah,egyébként valaki nagyon ajánlotta a hullahoppozást!2 hónap alatt egy mérettel kisebb ruha kellett neki,ha jól emlékszem,és minden nap kb 20 percig csinálta.Tehát az sem lehet olyan rossz.
És tegnap kezdtem.Minden este 20 perc!
...megyek is:)
(válasz Larucika 21. hozzászólására)

21. Larucika2007-05-15 13:17
Hasizom gyakorlatokat, csak kardiózás (futás, bicikli,stb) után érdemes csinálni,ha zsirt is akarsz égetni. Legalábbis Béres Alexandra ezt tanácsolja.

20. Kriszta19732007-05-15 11:44
sziasztok.Én szulés után mostanra értem el az ideális sulyomat(4 év).A hasam is szuperul lement de olyan lottyedt a bor.Lehet vele valamit kezdeni

19. aebal2007-05-15 09:20
Hasizomgyakorlat Réka módra, tuti

18. katilla2007-03-02 08:33
Sziasztok!
A törzsről való fogyásnál nem az a lényeg hogy a hasadra dolgozz/hasizom gyakorlatokkal/Annak csak az a feladata hogy tónusban legyen az izomcsoport/has/és így a bél ne türemkedjen előre,magyarul feszesebb lesz a hasfal.De ettől nem fogy a célzott terület .De azért jó mert a kinézeted mégis "soványabb lesz.Igazán fogyni a bevitt kalória csökkentéséval+kardio edzéssel lehet.Ez a rendszer az egész testet fogyasztja és természetesen a hasat is.Olyan hogy célzottan csak has ,az a plasztikai sebésznél megy csak a valós életben,Így marad a fogyó+edzés+kitartás

17. mamóca2007-03-01 21:51
Én is szívesen leadnék a pocakomból néhány kilót! De mire kitakarítok, megfőzöm az ebédet, rohangálok a gyerkőceim után, nem igazán van kedvem tornázni! Alig eszem, de nem a hasamból fogyok!!! Szerintem a terhességek után megnyúlt annyira a bőröm, hogy ezt már csak műteni lehetne! Arra viszont nincs pénzem!!! Olcsóbb egy bő ruha, felső! A kedvesemnek jó így, az a lényeg!


16. dudka2006-10-19 01:59
Nem szabad minden nap felüléseket csinálni,mert egy idő után hozzászokik a szervezet és nem ér semmit.A lényeg,hogy kardio gyakorlatokat is csinálj,ettől ég a zsír és ezután látszani fognak a "kockák".

15. Ilikefitt2006-07-20 16:11
Én alakformáló tornát javaslok,heti 3 alkalommal.A hasizom gyakorlatokat 2-3 hetente újitani kell,mivel megszokja a szervezeted és akkor nem sokat ér.Persze a délutáni étkezéseket is csökkenteni kell aki lapos hasra vágyik.

14. Venes2006-06-24 06:36
Elvileg én olyat hallottam, hogy zsírt akkor tudsz gyakorlatokkal égetni, ha gyors feladatokat csinálsz, egyébként izmot építesz. Már nekem sem olyan ,,bordás" a hasam, mert izom kitölti a sok felülésezéstől és egyébb hasizomerősítő gyakorlattol.

13. mikormarta2006-06-23 22:38
fel kell állni a számítógéptől, a csokis kekszet, amit majszolsz most is, felejtsd el ( na egye fene, gyorsan kapd be az utolsó falatot) És akkor:"Fuss, fuss Forest!"
Ha hazaértél, akkor legalább 2 hétig ne egyél semmit, csak igyál.Garantáltan fogyni fogsz.

12. moxy2006-05-04 13:11
en aerobozom,majd utana kozvetlenul torna.ez igy hatasos?

11. +Nix+2006-05-04 08:57
sziasztok!
sajnos így van, hasazéssal cska az alsó izmot lehet szépen formálni, felette lévő hájtól cska kardioval lehet megszabadulni:(
én is azon vagyok, dent már látszik két napgyon halovány kocka, alul meg a hájam...nekem alsó hasról sehogyse megy le, pedig futok sokat, meg hasazok is. lehet, hogy vmit rosszul csinálok?

10. sonja2006-05-03 15:55
Szia!

Sajnos csak hasizom gyakszikkal nem lehet fogyni, az izom ugyan megerősödik de nem égetsz elég energiát.

Kardió mozág (futás, gyaloglás/bicikli/úszás/aerobick) ezt kombinálni hasizom gyakszikkal

Hasonló problémám van!!! És most jöttem rá erre!!!
Hihetetlen hasizmom van, be tudom feszíteni, de a zsírtól alpban nem látszik eléggé :(

9. zazuka2006-04-07 15:21
Mi az, hogy "...egy picit fordítsa tovább a törzsét"?
Úgy érti, hogy futás közben ahogy a karok "lengenek" a test mellett, azt a mozdulatot kell tovább vinni a törzzsel, vagy hogy?
(válasz fobe 6. hozzászólására)

8. ilda2006-03-15 15:43
??????
(válasz Gyöngyös 7. hozzászólására)

7. Gyöngyös2006-03-15 15:39
Kedves Ilda!
Ezt lehet, hogy nem is te, hanem én írtam?
(válasz ilda 2. hozzászólására)

6. fobe2006-03-14 15:16
A velvet.hu oldalon rengeteg kérdést tettek már fel, amire Béres A. válaszolgat (ha válaszolgat). Ott egy férfi kérdezte, hogy hogyan tüntetheti el az úszógumiját. Azt tanácsolta neki, hogy fusson egy héten 4-5-ször kb. 50 percet, és utána csináljon egyből hasgyakorlatokat 10-15 percig, valamint kicsit fusson természetellenesen, azaz ahogy fut, egy picit fordítsa tovább a törzsét. Később vissza is jelzett az ürge és azt mondta, hogy neki nagyon bevállt, csak beköszöntött a tél, és vaj' a futópad is megteszi-e? Állítólag meg, de jobb a szabadban......

5. A772006-03-14 12:57
"Felhívnám itt a figyelmet arra, hogy a hasizom edzés nem alkalmas a hason levő zsír eltávolítására, a has izmai és a bőrünk alatt levő zsír között semmi összefüggés nincs!"

Forrás:
http://body.builder.hu/edzestervek_reszletes.htm4?id=59


4. Moncha2006-02-24 10:45
Ja igen a hasprés mehet oldalra is!
Mindegyik fajtája, hogy az oldalról is égjen :D

3. Moncha2006-02-24 10:43
Otthon végezhető:
teríts le valamit a padlóra, aztán indulhat a hasprés, ez azt jelenti hogy minimálisan emelkedsz csak fel a földtől (ez felső hasizmot dolgoztatja)
Ebből kb kezdésnek:
4x30 sorozat
Ugyanezt csinálod úgy, hogy felhúzod a lábaid 45 fokos szögbe, de talajon tartod, aztán egyik lábad áthelyezed a másikra és ellentétes irányból a felhúzott lábhoz dolgozol
Ebből is mehet kezdetnek 4x25 sorozat.
Felülés (erős bemelegítés után, mert terheli a gerincet nem gyengén)
Amennyit bírsz, ez általában olyan 4x20 legyen kezdetnek, nehéz az elején, de próba kell.

Alsó hastájék:
Fekvő pozíció, lábaid nem földön vannak, de nem érnek össze, és 45 fokos szögben emeled meg, úgy hogy semmi mást nem mozdítasz csak a lábaid.
Kezdetnek:
4x20
Hasizom dolgoztatása másként:
Fekvő helyzet, lábaid lent, kicsit elemeled a földtől, de ismét nem ér össze a két lábad!
Ollózol a lábaiddal, ez elég nehéz gyak.
De ez hatékony nekem pl.
Ebből kezdetnek:
3x50
Lábemelés újra:
u.az, mint a sima lábemelés csak a térdeited behajlítod derékszögben és úgy emeled fel, de semmi nem mozog csak a lábad!
Ebből: 4x20 kezdetnek

Aztán lehet variálni, pl a teljes felülést az utolsó lábemeléssel a derékszögűvel.
Tipp: erős koncentráció hasra, és a légzés sem mindegy! Nagyon nem! Nem szabad bent tartani a levegőt ha megszakadsz akkor sem.
A másik: diéta nélkül nem megy le az alsó hasi zsír, nőknél...ahogy észrevettem. Ahogy nálam sem.
De már legalább alakul nekem :)
M.

2. ilda2006-02-24 09:32
Formálni, alakítani lehetséges,de eltűntetni a zsírt csak diétával.
Az én hasam például tökéletesen kockás, csak sajnos a rajta lévő hájtól nem látszik :))).

1. Speedz2006-02-24 09:11
Ha valaki elsősorban a hasából szeretne fogyni, annak milyen testmozgást javasolnátok?