Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Winsor Pilates fórum

Winsor Pilates (beszélgetős fórum)


2012. aug. 18. 08:29
Ez a Mari Winsor fajta pilates lenne?
19. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 14. - Ágikám)
2008. márc. 18. 12:24
www.callanmodszer.hu - valahol a VII. kerületben van a studió, talán Hársfa vagy Akácfa, a Blaha környékén.
2008. márc. 6. 14:34
Köszönöm a segítséged
17. 27525d0da6 (válaszként erre: 16. - Amosito)
2008. márc. 6. 07:52

Szerintem a pilates épp arról szól,hogy nem pörgős,hanem nyugodt. Nekem az Mtv pilates van meg és Simonfi Ági kezdő és haladó dvd-i.Egyértelműen Simonfi Ági a legjobb.

Innen megrendelheted: www.agipilates.hu

2008. márc. 5. 23:02

Halihó!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, most akarok venni pilates dvd-t, kezdő vagyok és nem tudom melyik oktató dvd filmjére jobb tornázni, na meg nem akarok tornázás közben bealudni az unalomtól, ugy hogy valami pörgösebb filmet keresnék.Ha valaki tudna nekem segíteni, nagyon szépen köszönöm!

15. ágikám (válaszként erre: 8. - NOA)
2008. febr. 9. 06:44
Itt is vagyok, ott is vagyok, jaj de nagyon fürge vagyok.... :)))
2008. febr. 9. 06:42
Sziasztok! Engem is az érdekelne, hogy tud-e valaki olyan helyet ahol jó a pilates oktatás? Régen én is callanetics-re jártam, de már sehol nem tartják, pedig az volt a leghatásosabb torna, amire valaha jártam. Főleg a VI-VII. kerület, vagy Csepel sziget környéke érdekelne.
2007. nov. 1. 08:28

kinek ez, kinek az jön be. Engem meg a winsor-pilatessel lehet kikergetni a világból...

Önmagában az, hogy a tv-műsorból rendelve több, mint háromszoros (!) áron vettem, mint amennyiért manapság utánahajítják jóformán az embernek. Ráadásul a magyar szinkronnal sem vagyok elégedett, idegesítő a hang számomra.