FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Hogyan kell végezni a Kegel-gyakorlatokat?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Egyéb test és lélek témák

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

6. xxLady2007-05-03 07:32
Kriston Andrea intimtornáját is érdemes megismerni, a könyvei a boltokban is beszerezhetőek. Nekem bejött, másfél éve csinálom, és ami hihetetlen volt számomra: még a fenékizmaimat is acélosította, formálgatta:).

5. kismajacka2007-04-11 23:57
A Kegel gyakorlatokkal fejleszthető a hüvelyi orgazmus készség elérése és intenzitása is! Az orgazmus velejárója fiziológiailag az alhasi, hüvelykörnyéki izmok spontán, ritmikus összehúzódása. Ennek elérését és intenzitását segítik a Kegel gyakorlatok.

Ez nagyon egyszerû. Ezeknek az izmoknak a segítségével lehet kiengedni ill. visszatartani a vizeletet is, vagyis amikor egy nõ pisil, ezeket az izmokat ernyeszti el. Ezért a legelsõ és legegyszerûbb feladat a következõ: visszatartani a vizeletet néhány 1-2 másodpercen keresztül, majd kiengedni újabb 1-2 másodpercen keresztül és újra visszatartani. Ez a mozdulatsor egyszerre edzi az izmokat és megismertet az izmok elernyesztésének érzésével. Ezt gyakorold, amíg pontosan nem tudod, melyik izomcsoportról is van szó.

Ha ez megvan, akkor máshol is gyakorolhatsz, nem kell mindig a vécén. Pihenéskor, tévézéskor, este lefekvésnél, ébredés után, de mivel senki sem veszi észre, hogy (intim)tornázol, teheted akár a munkahelyeden, az iskolában vagy az utcán is: pl. a buszra várva vagy a buszon ülve, stb. A lényeg, hogy minden nap szakíts rá egy kis idõt.
Ha a néhány másodperces szorítás utáni elengedés már jól megy, apránként egyre hosszabb szorításokkal gyakorolhatsz, naponta mindig egy kicsit több idõt is szánva rá, a 10-15 másodperces közök eléréséig. Napi 5x20db összeszorítás/elengedés egy bõven jó tréning, kb. napi 30-50 percet vesz igénybe összesen.

forras: http://vaginizmus.freeweb.hu/kegel.html
http://www.mimi.hu/szex/kegel-gyakorlat.html

Ezeken az oldalakon meg tobbet olvashattok a temarol.
Terhesseg alatt is ajanljak vegezni, mert hasznos lehet a szulesnel. En most eppen azert vegzem oket:)


4. keyla2007-04-11 23:19
A hüvelyizmokat erősíti, de nem tudom, pontosan hogyan kell végezni...

3. pintyo2007-04-11 22:40
Jó a kérdés ezt en is szeretném tudni
{talan a szexualitassal kapcsolatos}

2. Ilanor2007-04-11 22:27
erről még nem hallottam. mi az?

1. keyla2007-04-11 21:47
Hogyan kell végezni a Kegel-gyakorlatokat?