FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Epeömlés erős gyógyszertől - tudsz-e erről valamit? Mit lehet tenni?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

17. Bettyboop2009-12-19 13:01
Oké, köszönök minden tanácsot! Próbálok megnyugodni, és ha hétfőig nem javul, visszaviszem, mondjanak valamit.
(válasz hajnalfény73 16. hozzászólására)

16. hajnalfény732009-12-19 12:53
Jobbulást kívánok a kisfiadnak! Majd priviben írd már meg légyszi, ha kiderült, hogy mi okozta a zöld székletet.
Köszi


15. Bettyboop2009-12-19 12:30
Persze, így kezdtük az antibiotikumot, hogy rögtön adtam neki azt is.
(válasz hajnalfény73 14. hozzászólására)

14. hajnalfény732009-12-19 12:22
Adj neki normaflore-t, AB után javasolt is, hiszen eléggé tönkre vágja gyomrot.

13. Bettyboop2009-12-19 12:15
Ezt mondta is az asszisztensnő, beszéltünk vele.
(válasz Bettyboop 12. hozzászólására)

12. Bettyboop2009-12-19 12:15
Köszönöm, megnézem!

Közben nézegettem, azt írják, lehet valami bélgyulladás, bélhurut is. Ez is indokolt lenne amúgy, mert keveset evett, a gyógyszert azért be kellett venni, meg elég sok váladékot nyelt szerintem, amikor beteg volt...
(válasz hajnalfény73 10. hozzászólására)

11. hajnalfény732009-12-19 12:14
Én a helyedben felhívnám azt a kórház ügyeletét, ahová tartoztok helyileg, el mondanám a problémat, hogy mennyire aggódsz. Talán egy kedves dokinőt hívsz fel, aki megérti az aggódalmad és megnyugtat, vagy épp elmondja, hogy mi a további teendő.


10. hajnalfény732009-12-19 12:08
Most elolvastam az Augmentin Duo leírását, azt írja mellékhatásként, hogy hasmenés előfordulhat, de viszont a széklet zöld színéről nem ír.

http://www.hazipatika.com/doctors/hp
Itt egy link, itt van gyerekorvos és gastroenterológus is.
Azt nem tudom, hogy milyen gyorsan válaszolnak.

9. Bettyboop2009-12-19 11:59
Elvittem. Nem foglalkoztak velünk. Azt mondták, ha van valami vírus, baktérium a szervezetébe, nem lehet megmondani, mert antibiotikumot szedett, és nem mutatná ki a teszt. Amúgy láza nincs, meg semmi, nem fáj a hasa sem, nem is kapta el senki. Ez az őrjítő, hogy nem is foglalkoznak velünk.
(válasz hajnalfény73 7. hozzászólására)

8. Bettyboop2009-12-19 11:57
Tudsz ilyen oldalt? Elvittem amúgy orvoshoz vele, de látszott, hogy elvannak nagyon, annyira siettek, hogy kívül legyünk már az ajtón, vagy százan voltak aznap.

A doki szerint felesleges volt az antibiotikum eleve, az ügyeletes orvos írta fel hétvégén, és rögtön a legerősebb szerrel kezdett. Állítólag ez egy kisebbfajta mérgezéses tünet, méregként próbálja kiválasztani a szervezet. A család szerint túlaggódom, de hát ez akkor sem normális. Meg az is aggaszt, hogy sehova nem fordulhatunk. Magánorvost sem ismerek megbízhatót.
(válasz hajnalfény73 5. hozzászólására)

7. hajnalfény732009-12-19 11:56
Az lenne a legjobb, ha el vinnéd orvoshoz. Most picit utána olvasgattam, be írtam a keresőbe, volt ahol Rota vírusra gyanakszik a dokinő zöld székletnél.
Vidd el egy megbízható orvoshoz, kérj akár gastroenterológushoz is beutalót és vizsgálják meg, mert a zöld széklet nem normális, hacsak nem épp olyan ételt evett, ami zöldre színezheti a székletét.
De tényleg nem szeretnék itt találgatni, mert én is csak egy anyuka vagyok, nem pedig hozzáértő orvos.

6. Anka712009-12-19 11:56
Igaz , aranysárga, volt benne részem:(
(válasz hajnalfény73 3. hozzászólására)

5. hajnalfény732009-12-19 11:50
Az én fiam is épp az Augmentin Duo-t szedi, de nem 5 napig kell szedni, hanem 7!! napig. Végig be kell szedni az összeset. Mert ha tényleg nem szedi be rendesen, akkor utána ellenállóak lesznek a bacik.
Én hónapokat szenvedtem epével és nem zöld, hanem aranysárga a széklet. Nem hallottam ilyenről még, hogy zöld lenne a széklet az epétől, de persze ettől még lehetséges.
Ha nem juttok el orvoshoz hétvégén, akkor talán inkább szakértő orvost kérdezz a neten. Van sok olyan oldal, ahol gyermekorvos is tanácsot ad a feltett kérdésekre.
(válasz Bettyboop 4. hozzászólására)


4. Bettyboop2009-12-19 11:27
Már nem annyira kicsi. Tényleg keveset eszik mostanában, a gyógyszer még jobban elvette az étvágyát. De azért nem annyira keveset, és nem is látszik rajta semmi. Nem sovány, teljesen nedves a nyelve, kiszáradásra utaló jel nincs. Először neki is aranysárga volt a kaki, aztán meg zöldes. Több helyről hallottam, hogy biztos az epe ömlik ki, mert nagyon erős gyógyszert kapott. Tényleg erőset, Augmentin Duo-t, rögtön el is kezdett fosizni tőle, de azt mondta a doki, 5 napig szedni kell, mert különben a baktériumok (ha vannak benne) nagyon ellenállóak lesznek utána. Adom neki a bélflóra regenerálót. Nem tudom, mit tehetnék még?
(válasz hajnalfény73 3. hozzászólására)

3. hajnalfény732009-12-19 11:19
Nem tudom...nekem volt, hogy az epe ürült és viszont az nem zöld formájában, hanem aranysárga. A háziorvos és az Uh-os orvos is egyből azt kérdezte, hogy aranysárga volt a székletem?
A zöld széklet pici babáknál is inkább arra utal, hogy nincs elegendő táplálék. De lehet, hogy ezt rosszul tudom.

2. Bettyboop2009-12-19 11:03
Kisfiamnak állítólag túl erős gyógyszert adtak, hasmenése lett tőle, ami egy idő után zöldre változott. Állítólag epeömlés lehet, de nem igzaán foglalkoznak most velünk ilyen ügyben, tele vannak a rendelők h1n1 és egyéb fertőző betegségekkel. Ki mit tud erről? Meddig tarthat? Hogyan lehet segíteni?

1. Bettyboop2009-12-19 11:01
Epeömlés erős gyógyszertől - tudsz-e erről valamit? Mit lehet tenni?