Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Kinek mi a tapasztalata a natúrkozmetikumokkal kapcsolatban? Valaki próbálta már a BIOLA termékeit? fórum

Kinek mi a tapasztalata a natúrkozmetikumokkal kapcsolatban? Valaki próbálta már a BIOLA termékeit? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5
139. kakukkfű (válaszként erre: 136. - Burkuska)
2011. aug. 9. 20:11
....és minden,a ami úgy végződik, hogy ........paraben, mert az kemikália!
138. Burkuska (válaszként erre: 137. - Wecuska)
2011. júl. 12. 21:56
Kösziii:)
137. Wecuska (válaszként erre: 136. - Burkuska)
2011. júl. 12. 15:27

szia.1:sodium lauril sulfate

2:titan dioxid

3:aluminium

4:castrol oil/ásványi olaj

5a glicerin sem a legjobb,de az nem rákkeltő.

2011. júl. 12. 09:17

Sziasztok!


Én még kezdő vagyok a témában,de érdekel és sorra cserélek le minden kozmetikumot!

Szóval,az érdekelne,hogy melyek azok az összetevők amik fől vannak tüntetve és felejtősek? Tehát mi a "méreg" amit ha olvasok,vissza a polcra a termékkel!?

Köszönöm a választ,további szép napot!

135. zsoan78
2010. ápr. 8. 11:01
Sziasztok! Most találtam rá a topikra, éppen a natúrkozmetikumok után kutattam, mert nem emlékeztem arra termékcsaládra, amit anno sok évvel ezelőtt használtam. Most megtaláltam, eza biola. Régen nem ezen a néven futott! Viszont, a termékei nagyon jók, én használtam arckrémet, pakolásokat is (a csokis volt a kedvencem) Szeretném hozzátenni, hogy hiperérzékeny a bőröm, nem tűri meg sem az agyonreklámozott kozmetikai termékeket, sem a méregdrága gyógyszertárban kapható kozmetikumokat.
134. mkjudit (válaszként erre: 133. - Wecuska)
2010. febr. 2. 13:03
Kiváncsian várom,remélem tényleg beválik.
133. Wecuska
2010. febr. 2. 10:02
ok.remélem hatásos lesz.új fajta szempillaspirált is rendeltem.majd beszámolok arról is.
132. mkjudit (válaszként erre: 131. - Wecuska)
2010. febr. 2. 09:11
Majd írdd meg ,hogy vált be!
131. Wecuska (válaszként erre: 130. - Mkjudit)
2010. febr. 1. 19:30
ma rendeltem egyet.remélem nem leszek foltos.