Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Reiki kezelés - energia küldés .... fórum

Reiki kezelés - energia küldés .... (beszélgetős fórum)

1 2 3 4 5 6
2022. júl. 3. 07:49

Mikor masszázson vagyok, folyamatosan kapom ezt az energiát.

Van, ahol olyan forró, hogy szinte éget.


Imádom 🥰

159. eperella (válaszként erre: 158. - Wagner Lajos)
2018. máj. 24. 18:27
Szia! Köszönöm megfogom nézni az oldalt!
158. Wagner Lajos (válaszként erre: 144. - Grizus)
2017. szept. 1. 09:34

Seiheki = Mentális szimbólum, a magyar fordítása rossz szokások, rossz beidegződés, illetve azok feloldására szolgál. Nézz meg ezt a videót

Reiki szimbólumok [link]

157. Wagner Lajos (válaszként erre: 154. - Eperella)
2017. szept. 1. 09:28
Szia eperella olvasd el a 156. bejegyzést
2017. szept. 1. 09:24
Eredeti Usui Reiki mester-tanár vagyok. A Dunavarsányi reiki klubban, a kezelést és a földsugárzás mérést végezzük. A távollévőknek reikit küldünk, és fotó alapján földsugárzás elemzést kérhetsz. Mindezek ingyenesek. Tanítom főleg a Gendai Reikit, mert a gyógyulási eredmények a legjobbak. A távollévőknek Skypeon online is tanítok, eleinte tartottam tőle, de a gyógyulások igazolták a módszert. Írd a keresőbe reikidunavarsany és olvass többet.
155. namor (válaszként erre: 154. - Eperella)
2017. ápr. 10. 16:50

Parasztvakítás az egész!

Semmit sem ér!

2017. febr. 5. 11:16
Sziasztok! Somogy megyébe tud valaki reiki mestert aki tart beavatást?Hihetetlen hogy csak a nagy városokba van tanfolyam ahova az ember nem tud eljutni.
153. Alecska
2016. szept. 17. 14:34
Régi dátumokkal látok hozzászólásokat... Friss beavatott vagyok.Szeretnék valakivel "beszélni". Megköszönöm,ha választ kapok.
2014. ápr. 30. 15:19

Sok szeretettel várok minden kedves útkeresőt, vagy tanulni vágyót.:)

[link]

Szép napot mindenkinek

Erik

2014. ápr. 15. 14:22
Sziasztok!Van itt valaki aki reiki beavatást tartana nekem,jelképes összegért?Régi álmom,hogy reikis legyek,és használhassam!
2013. máj. 20. 10:08