Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nem birtam tovább ma beszóltam! fórum

Nem birtam tovább ma beszóltam! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
2018. márc. 22. 12:26
Te direkt utánozol??????
103. fincsi5 (válaszként erre: 30. - Dóry87)
2018. febr. 9. 17:34

Egy cukrászdában dolgozó ismerősömnek mondta egy fiatal srác:-3 gömb csoki lesz.

Erre a csaj:- Majd lesz, ha kérsz.-és a következő vevőhöz fordult. DD

102. ina87
2017. febr. 7. 12:00
ami igaz az igaz te vagy a vevőkért nem fordítva lehet dolgod de ez amit nem szabad keverned az üzlet és a magán élet,csak egy megjegyzés nem rosszból írom,ha tudtad h van dolgod miért nem tervezted máshogy a napodat sajnos az emberek olyanok h a rossz hír úgy terjed mint a tűz szóval ha vevőt nem akarsz elveszíteni akk máskor old meg máshogy...
101. globus (válaszként erre: 30. - Dóry87)
2017. febr. 6. 21:59
Hány ilyen van... csörög a telefon, felveszem, csak annyit ordít: a Jutkával akarok beszélni! Én meg szép nyugodtan: Jó napot kívánok, Jutka ma nem dolgozik. Segíthetek valamiben?
100. cuncika73 (válaszként erre: 99. - F303be5590)
2009. szept. 18. 11:32
Azt sajna nem tudom.Néha nagyon nehéz,hisz emberekkel foglalkozni a legnehezebb dolog.Nem tudom hova helyezhető az egészséges határ,hisz azt sem szabad megengedni,eltűrni,hogy a másik lealázzon,sárba tiporjon csak azért mert Ő a vásárló Te meg CSAK egy eladó vagy.Voltam én is úgy,hogy megkértem a "kedves" vásárlót,hogy normális hangnemben beszéljen velem,mert az,hogy üvöltözik azzal problémát nem old meg.Kolléganőmmel volt valami baja,aztán nekiállt általánositani,na akkor szoltam neki,hogy ezt talán üvöltés nélkül is meg lehetne oldani.Mondanom sem kell,még inkább verte a cirkuszt,több vendég is rászólt minket védve,Őket is szidta,na akkor közöltem vele,ha nem tud normálisan vásárolni és másokat nem zavarni,akkor ott az ajtó aztán ki lehet sétálni!!!
99. f303be5590 (válaszként erre: 98. - Cuncika73)
2009. szept. 18. 11:18
Vagy legalábbis gondolkodásra késztetni. De amúgy hol húzódhat az a határ, ami még egészséges ebben a tekintetben? mert nagyon nehéz lehet mindenkit szeretni..
98. cuncika73 (válaszként erre: 97. - F303be5590)
2009. szept. 18. 10:40
Én is néha nyelek egyet,mosolygok tovább és van eredménye,mert a vásárló is "megenyhül".Egy kedves szóval is le lehet venni a leggorombább embert is a lábáról :S
2009. szept. 18. 10:12
én kibírtam és nem szóltam be :)
96. cuncika73 (válaszként erre: 95. - Margareta51)
2009. szept. 16. 20:00
Hát igen,vannak akiket elég vastag bőrrel láttak el!!Nálunk is van olyan vendég,aki bejön lefikáz mindent,de azért öltözködési tanácsot adjunk neki,hogy a szomszéd boltban vett ruhájához mi illik.Attól függetlenül is ugyanúgy ki van szolgálva mint más vendég.Azt nem szabad elfelejteni,hogy a vásárló az egyik legerősebb "reklám",ami lehet pozitiv,de negativ is.
95. margareta51 (válaszként erre: 16. - Cuncika73)
2009. szept. 16. 19:50

Amit irtal ez igaz,koszonok kedves vagyok es akkor lohatrol beszelnek,a bocskorjukat a hidnal hagytak,kivakaroznak penzuk van csak muveletlenek stb.kivetel azert van.Az egyik hozza szolasban azt irtak nem kotelezo fonoknek lenni lehet alkalmazott az ember.En ezzel nem ertek egyett bennem van annyi akarat ero,buszkeseg hogy tudjak vezetni egy ceget es a konyveloseget is en csinalom senki nem tud at ejteni ha hibaztam en huzom a rovidet es senkit nem hibaztatok/miert legyek alkalmazott valahol es nekem parancsoljanak/

Nagyon feltudnak boszantani sokszor, amiert haragszom mashol vasarolnak viragokat ez mindenki maganugye,de azzal mar nem ertek egyett hogy bejonnek es mondjam el hogyan kell kezelni stb. szerintem ez a pofatlansag felso hatara.

94. cuncika73 (válaszként erre: 91. - Pnéadri)
2009. szept. 16. 15:04
Ez igy igaz!A kedvesség nem kerül pénzbe,az bármikor bárkinek adható erőfeszités nélkül.Csak sajnos nagyon sok embernek alaptermészete a gonoszság.Pedig egy mosoly felmelegithet minden szivet.Nekünk volt olyan vásárlónk aki azt mondta,hogy ha nem is vásárol,attól függetlenül is bejön,mert ilyen kedves eladókat nem találni minden boltban,köszönnek,mosolyognak és beszélgetnek vele.Na,de aztán van olyan is,hogy bármit csinálunk,mondunk,mosolygunk,mint a vadalma,akkor is mufurc,goromba.Ehhez is jó pofát kell vágni.Ahány ember,annyi természet,annyi viselkedésforma
2009. szept. 15. 16:37
Ma kettő db vevő is megdicsért!:) Ellenben a tegnap írtakkal.Minden nap más!
2009. szept. 14. 23:01

Ja, és a lenézéssel kapcsoltban:


egy munkatársammal nagyon lekezelő volt egy vevő. Amikor már ott jártunk, hogy "maga csak egy kis eladó, mit érthet hozzá!", na akkor majnem borult az asztal! De visszafota magát (vagy nkább mi)

Mindezt egy 2 diplomás, 3 nyelven beszélő lánynak mondta egy tapló. Szóval kinek lenne oka lenézni a másikat?

2009. szept. 14. 22:56

Én egy olyan terméket áruló üzletben dolgoztam, ahol meg kellett rendelni a terméket, előre ki kellett választani több százból, össze kellett válogatni stb. Szóval egy üzlet legalább fél óra volt. De sokan zárás előtt 5 perccel estek be az ajtón és kényelmesen válogattak.

És volt olyan, aki 5ször is visszajött mire eldöntötte. Persze mindig zárás előtt.


Nyíltan nem szóltam be nekik, de célozgattam. Persze nem vették a lapot. Néha jött a takarítónő és "körbe mosott" minket (1 órával zárás után) De nem zavartatták magukat.


Az ilyeneknél mindig arra gondoltam, hogy csak egyszer legyünk fordított helyzetben!

De "sajnos" én akkor sem lennék bunkó. Mert így neveltek. És zárás előtt 10 perccel már nem szívesen megyek be a boltokba.


Ha meg az eladó bunkó, mindig arra gondolok, hogy ugyanannyi energiába kerül kedvesen szólni, mint flegmán. Akkor meg miért nem szólnak normálisan az emberhez?! Mindenkinek jobb kedve lenne tőle.

2009. szept. 14. 21:43

Sokan azt hiszik,hogyha pl 17:00 óráig van nyitva egy bolt,akkor oda be lehet menni 16:59-kor és addig maradni amíg kényelmesen nem választ,vagy akár gondolkodik fél órát és vesz egy rágót.

Kedves Ágica 40!

Ha 20 éve a kereskedelemben dolgozol,akkor már elég edzettnek kellene lenned,az ilyen afférokat nem szabadna felvenned!Sajnos vannak olyan emberek akik NULLA toleranciával rendelkeznek és alapban ilyenek.Tudom milyen az mikor mindent megteszel a vásárlóért,de nem azt kapod vissza amit adsz!Lépj túl ezen,nem szabad,hogy rágódj rajta,hiszen aki így viselkedik,annak pont ez a célja,hogyha neki rossz napja van/volt,akkor másnak se legyen jobb!Semmi kivetni való nem volt,ahogy viselkedtél!Nyugodj meg és felejts el ami történt!Minden jót,jó éjszakát!

89. spinneli (válaszként erre: 81. - 274c9996b8)
2009. szept. 14. 21:13

:)

sztem itt a lényeg.

2009. szept. 14. 21:10
... márA akart lenni... bocsi
2009. szept. 14. 21:09
Nah, már a kibosszankodtuk magunkat! Én elteszem magam holnapra, mindenkinek szép álmokat kívánok! Sziasztok!
86. erikaholland (válaszként erre: 82. - Cuncika73)
2009. szept. 14. 21:08

Elöször nekem is szokatlan volt, de meg lehet gyorsan szokni.

Ha rádmosolyog valaki önbizalmat ad, a tudatot, hogy nem vagy átlátszó, hogy te is vagy valaki, és olyan jó visszaköszönni.

Volt egy falra kitehetö szöveg is a mosolygásról, nem emlékszem a teljes szövegre, de valahogy igy kezdödik

Mosolyogj, a mosolygás nem kerül semmibe, a mosolygás sziveket gyógyit....

85. cuncika73 (válaszként erre: 84. - B0fafa2b64)
2009. szept. 14. 21:08
Igen olyan is előfordul sajnos a mai világban meg pláne :)))) Vagy megkérdezi,na mi van,mi tetszik?!! Ez van :S
84. b0fafa2b64 (válaszként erre: 82. - Cuncika73)
2009. szept. 14. 21:05

Jobb esetben... vagy néz bambán, hogy ennek meg mi a baja?


:((

2009. szept. 14. 21:04
...rámosolyogsz,bocsi arrébb ment egy betű :))
82. cuncika73 (válaszként erre: 75. - Erikaholland)
2009. szept. 14. 21:03
Igen,sajnos a kedvesség,illem teljesen eltűnik a süllyesztőben.Gorombaság szinte mindenhol.Van egy régi mondás és igaz mondás:ha rámodolyogsz valakire,az visszamosolyog rád :))
2009. szept. 14. 21:03
Az emberekhez turelem kell ! Van aki ezt nem birja , van aki ezt szereti :)
80. b0fafa2b64 (válaszként erre: 79. - 274c9996b8)
2009. szept. 14. 21:01
szerintem nem azzal van baja, hogy vállalkozó... hanem az emberi hozzáállással!!!
2009. szept. 14. 20:59
Nem muszaly vallalkozonak lenned , elmehetsz alkalmazottnak is barmikor , szerintem.
78. b0fafa2b64 (válaszként erre: 75. - Erikaholland)
2009. szept. 14. 20:58

Nah igen, egy dologgal kevesebb ami frusztrálhat jópár embert!

Kellene egy agymosás a világnak, hogy az alapvető dolgok tényleg alapok legyenek, kérni, köszönni, és megköszönni! Pedgi ez nem nagy fáradság!


Boldog lehetsz hogy ilyen környezet vesz körül!

77. 91d4989ab9 (válaszként erre: 75. - Erikaholland)
2009. szept. 14. 20:56
azért az itthoni bizalmatlanságot megértem :(((
2009. szept. 14. 20:55

volt olyan is, hogy este 7 kor még pakoltam az

árut a kocsiból és megálltak nagy boldogan, hogy nyitva vagyok?

2009. szept. 14. 20:55

Pedig olyan jó lenne, ha köszönnének egymásnak az emberek. Régóta élek Hollandiában, de itt az emberek az utcán is köszönnek egymásnak és mosolyognak. Teljesen mindegy idös vagy fiatal,de köszönnek, nem ugy kell kiprovokálni mint otthon.

Emlékszem, augusztus végén sétáltunk otthon a párommal, és szokásomhoz hiven ráköszöntem egy kutyasétáltató emberre, aki csak nézett, hogy ugyan mit akarhatok, esetleg nem-e a kutyáját akarom elvenni, hát igen ez a magyaros bizalom, ami valamikor nagyon régen meghalt.

Én is dolgoztam otthon vendéglátásban, én megtanultam nagyot köszönni, amikor valaki belépett, ha esetleg nem köszönt vissza, a törzsvendégek nem hagyták szó nélkül, ugyhogy választása kettö volt, vagy otthon marad legközelebb, vagy megtanulta hogy köszönni kell. Nekem ilyen téren nem kellett tennem semmit.

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook