Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Műköröm leszedés fórum

Műköröm leszedés (beszélgetős fórum)


1 2
2009. nov. 15. 19:41
sziasztok! én teljesen kezdő vagyok. azt szeretném megkérdezni,ha zselés műkörmöt építek magamnak, és le akarom szedni, meddig reszeljem? honnan tudom, hogy honnantól reszelem már a saját körmöm?
2009. szept. 8. 09:33

Szia,


én műkörmös vagyok, és semmi akadálya egy zselés köröm leszedésének, ezt bármelyik körmös meg tudja elméletileg csinálni, ha tényleg szakképzett. Valóban csak csiszolni lehet ami géppel még egyszerűbb. Mindenesetre egy jó körmös kell csak aki érti a dolgát, magadtól ne kezd el csiszolni, vágni mert könnyen sérülhet alatta a saját körmöd. Ajánlom a japán manikűrt mert nagyon tápláló egy elvékonyodott körömnek.

2009. szept. 8. 08:10
Én régebben műkörmös voltam, a zseléset megcsiszoltam, acetonba áztattam a végén finoman lepolíroztam a maradékot. Porcelánnál sajnos nehezebb, ott csiszolás, majd a maradék finom polírozása jött be. Csak vigyázz kit választasz, mert hallottam olyat, hogy valakinek a húsig leszedték még a valódi körmét is....
34. jérce-forma (válaszként erre: 33. - 1eb84e4bad)
2009. szept. 7. 20:51
Ez a megoldás tetszene, már igazán csak egy körmös kellene, aki megcsinálja ezt nekem. :)
33. 1eb84e4bad (válaszként erre: 26. - Jérce-forma)
2009. szept. 7. 20:45

Én sm értem, hogyhogy nem vállalja? Ugyanúgy a szakma része. Bármely műkörmös le tudjaszedni, de azért nézd meg, mit tud :-)

Egyébként van saját körömre való oldható zselé is pl a Crystal nailsnél, amit direkt saját körömre fejlesztettek ki. Esetleg azt megheti a körmös, hogy elvékonyítja, és csak egy ilyen zselét tesz rá. Mikor már a teljes körmöd felületén csak ez van, leoldja.

32. jérce-forma (válaszként erre: 29. - 319cd6978b)
2009. szept. 7. 20:43
Én varrok. Mindenképp szeretném leszedetni, egyébként is úgy érzem, hogy itt az ideje, másrészről meg szerintem is hülyén néz ki, amikor olyan rövid a köröm, pontosabban nekem nem tetszik. :)