Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Fundamenta, tapasztalatok? fórum

Fundamenta, tapasztalatok? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... ❯❯
2017. ápr. 28. 10:28

Szia, hitelkérelem befogadásánál el kell telnie a két évnek és a felveendő hitelösszeg 10%-ának már a megtakarítási számlán kell lennie, Ha nincs meg kitudod pótolni, hogy jogosult légy a kamatkedvezményre.


A folyósítás beadástól számított (ahogy mondtad) 5-6 hét alatt megvan. De ehhez rendesen össze kell tenni a hitelkérelmi csomagot, nem szabad lyukakat hagyni (ez nincs meg, azt pótoljuk stb.)


Ha találkozol normális személyi bankárral, é ős figyel mindenedre akkor nem lehet gondod!



2 évnél kamatkedvezményt kapsz, előtte is igényelhetsz de addig Azonnali áthidaló kölcsön lesz ami picivel magasabb kamaton megy. Bár gondolom ez az egy hét már nem oszt nem szoroz! :)

2017. ápr. 25. 11:28

Szívesen válaszolnák a feltett kérdéseidre, de nem tudok...


Bízzál az ügyintézőkbe...meg SZeMélyedre szabott-bankárokban is !

Ezt tudom, csak mondani, avagy leírni...


Olyan kérdéseket feszegetsz, amire nincs válasz!!

:DD

2017. ápr. 23. 23:37

Arra szeretnék választ kapni, hogy ha 2 éve május 8-án kötöttem a szerződést, akkor leghamarabb május 8-án kérhetek áthidaló kölcsönt?

A kérelem, vagy a folyósítás dátuma számít a kamat szempontjából?

Mennyi idő szokott mostanában eltelni a hitel kérelemtől az átutalásig?

1-másfél hónapot is hallottam, 30-90 napot is, illetve az adásvételi szerződés feltételeinél legalább 60 napot ír és javasol 90 napot a függőben tartás idejére.

7736. fe80e17aca (válaszként erre: 7735. - 6c14741f0e)
2017. ápr. 20. 13:26

Az emberek nem gépek és tulajdonképpen a gépektől se várjunk emberi hozzáállást...:)


Köszi a választ!

:D

7735. 6c14741f0e (válaszként erre: 7734. - Fe80e17aca)
2017. ápr. 17. 12:16

Nem! A postát csak a ''gyors kézbesítés'' miatt nem szeretem. A hiba a miénk, illetve a cégé, hogy nem szerződik le egy futár céggel a francba, aki kézbesíti a küldeményeket akár másnap.


A dolgozókról, 2-3 panasz után etikai eljárást indítanak ellenük és mennek a levesbe ha jogos. Pénzügyi területen nem ilyen fekete kisboltos megoldások vannak, (majd jól levonom a béredből)

Itt kivágják szó nélkül.


Tudod az is gond pl. hogy a legtöbb ember, nem tudja mit kellene tudnia az ügyintézőnek(aki a cég hibájából értékesít fajankó módra) így nem is tudják mi zajlik a háttérben. Avagy nem. Ha írnának levelet, kommunikálnának, felhívnák néha a központot mi hol jár, megtudnának gyorsítani sok dolgot. De mára sajnos elkényelmesedtek az emberek is.


Pl.

Felhív egy ügyfél, ilyen és ilyen megtakarítása van, rendben. Telefonon megkérdezem mire szeretné felhasználni, adok tippet tanácsot, elmondom érthetően miből gazdálkodhat.

Sok esetben kérnek, hogy egy személyes találkozó során szeretné eldönteni, hogy mire használja fel a megtakarítását. (meglátja milyen lehetőségei vannak) Kérdezem hol. Andrássy úton a munkahelyén délután 1-kor szeretne találkozni.


Legalább annyi gondoldás és erkölcs szorulhatna az emberekbe, hogy igen, talán neki is van dolga, a munkanapja megy el azzal, hogy bebóvlizik a város közepére a legforgalmasabb úton próbál meg parkolni a nyomorult.

Felmész, faarccal ül előtted egy ember, aki benyögi, hogy gyorsan-gyorsan mert csak negyedórája van beszélgetni. A telefonban még volt ideje.

Elmondasz mindent amit beletudsz sűríteni ha már bementél a városba, mivel ő otthon nem akar találkozni, de 3 lépést nem megy máshová sem a dologért munkaidő után.

Van aki meg sem köszöni, hogy elmentél hozzá pl. Úgy érzi, hogy ez alanyi jogon jár neki.



Szóval, nem lehetsz jobb értékesítő, mint amilyen ember is vagy! Ugyanilyen emberekből lesznek sajnos sok esetben személyi bankárok is.



Egy pár tanács:


- Ha tudod sose munkahelyre kérj találkozót (annak csak idegeskedés/kapkodás a vége!

- Ha már házhoz megy a bohóc aki adja a cirkuszt, menj bele abba, hogy akár délután/kora este találkoztok, hiszen napközben ő is dolgozik! (jó esetben Fundizik)

- Ha elmondja szívesen telefonon, valószínűleg, azért teszi, mert 3 mondat után kiderül, hogy még két percet beszélgettek, és megspórol ő is egy 4 órás kitérőt az életéből, és neked is egyszerűbb az életed, mert telefonon is kiderült amit tudni akartál. Igaz nem láttátok egymást személyesen, de kit érdekel? :)


A dolgozókra visszatérve Máska, megkapják az alapképzéseket, ami tartalmaz amit tartalmaz, utána szinte semmilyen jellegű segítséget nem kapnak! Tapasztalatok árán tanulnak, és sok esetben ez az ügyfél kárára megy sajnos.

Több papírt váltanak ki, vagy többször pl.



Ez ellen nem nagyon tudunk tenni. Még egy bankfiókban ülő személy is megszívat néha, vagy 5* vissza kell menned mert ő nem mondott el jól valamit. (ergo 5 szabadnap)


Emberek, emberek, emberek mindenhol ők dolgoznak, majd ha a gépek felváltják ezt a szakmát, talán jobban, összeszedettebben fognak tájékoztatást adni.


De van amikor az ügyfél hülyíti be magát, egyik nap ezt akar, másik nap azt. Egyik nap ilyen papírt töltünk, másnap már azt küldjük be.

Szívesen szoktam segíteni, hiszen, van amikor az ember meggondolja magát, de amikor már 2 hét alatt 3* akar célt módosítani :) ott megkérem, hogy az előzőek alapján fogja meg a tollat ő egyedül! :)

Aztán lesz ami lesz belőle, panaszok, tömkelegével, feljön ide, hogy okosodjon, aztán kap 3 hasonló embertől tanácsot, és együtt anyáznak tovább :D (senki ne vegye magára!)

7734. fe80e17aca (válaszként erre: 7733. - 6c14741f0e)
2017. ápr. 16. 13:05

Fogjuk a Postára mindenféle hibát? ugye, arról még nem írtál, hogy miként 'büntetik' meg a ott dolgozókat, amikor hibáznak?-

:))


Mindenkinek jogában áll tévedni, de legyen már ez a saját kára, ne pedig az ártatlanoké...!!!


Buxus!

7733. 6c14741f0e (válaszként erre: 7732. - Fe80e17aca)
2017. ápr. 15. 21:51
Abszolút nem biztos, hogy személyi bankáron keresztül mondta fel. A másik, hogy ember ő is tévedhet, sajnos téved is. Ezzel büntetni, anyagilag úgy gondolom felesleges, inkább a 2 hetes postánkat kellene felgyorsítanunk, hogy kiérjen mihamarabb az ilyen jellegű levél. Sajnos nekünk tudtommal ingyen kézbesít a posta, ennek köszönhető a sebességük.
7732. fe80e17aca (válaszként erre: 7731. - 6c14741f0e)
2017. ápr. 15. 17:00
Mindig erre fogják rá, de akkor miért nem az ügyletet lebonyolító személyi bankárnak kellene ezt megfizetnie?-csak kérdezek?
7731. 6c14741f0e (válaszként erre: 7728. - Csikkes)
2017. ápr. 9. 23:48
Szia, valami papírt rosszul tölthettetek ki, és hiánypótlást fogsz kapni sejtésem szerint. Ez a tapasztalat, nem szoktak ilyen határidőkkel játszani, megbüntethetik őket. Általában 1-2 hét alatt teljesítik a fizetést, az 1 hónap csak a határidő.
7730. 6c14741f0e (válaszként erre: 7729. - Drimsi)
2017. ápr. 9. 23:46
1922 Budapest, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
7729. drimsi
2017. ápr. 9. 21:44

Sziasztok!

Azt tudja valaki pontosan, hogy melyik címre kell visszaküldeni a hitelszerződèst? A postafiók címre?

Köszi.

7728. csikkes
2017. ápr. 9. 20:08

Sziasztok!

Én Február 21. én adtam le az összes papírt a szolnoki fundamnta irodába ami a kifizetéshez kellet és kitöltöttem a gyorsított (30 napos) kifizetést is ami az összegből minusz 3%. Na most én beszéltem az ügyfél-szolgálattal mert nem jött a pénz március 21. ére és ott mondták hogy a pesti irodába csak március 7. érkezett be a papír így legkésőbb Április 7. ére kapom meg a pénzt, ebbe is belementem. De április 7. én se kaptam meg és akkor azt mondták hogy nem tudják mi van de küld egy sürgősségi levelet annak akihez tartozik aminek 4 nap a feldolgozási ideje. De a kérdésem az lenne ha késnek és nem tartják be a határidőt akkor miért is kell kifizetnem azt a 3% ami kb (50 000ft-70 000ft). Valakinek tapasztalat?

7727. 6c14741f0e (válaszként erre: 7725. - 31bc25d879)
2017. ápr. 5. 19:03
Igen, ti beleestetek a rendszerátállásba amit egy elég fekete időszaknak élt meg az egész Fundamenta. Az átállás ami elvileg egy hetet vett volna igénybe júliusban, az októrbertől-januárig tartott, az összes rendszert leállították és minden papíron cserélt gazdát. Az egy mocsok időszak volt a munkánk és életünk során! Ott nekem is volt 2 hónapos bírálatom!
7726. 6c14741f0e (válaszként erre: 7724. - Drimsi)
2017. ápr. 5. 19:01

Mindenre van hivatalos határidő egyébként. A hitelbírálatra 30 nap pl. a folyósításra ha minden feltétel teljesült, 15 nap.


Viszont azt nem szokták beleszámolni az emberek, hogy az ügyintéző sem szalad a papírokkal sok esetben sajnos. Következő héten viszi be stb. hiába adtuk nekik oda.


Ott felkönyvelik, és rögzítik, arra elmegy pár nap mire az illetékes osztályra jut. Utána hivatalosan 30 napjuk van bírálni,de nem szokott ennyi időt igénybe venni. Általában ott indul a cirkusz amikor lemarad valami igen. Utána persze mire felrögzítik és megint a bíráló kezébe jut ott elmehet megint egy hét is. Ezért kell mindenre nagyon alaposan figyelni. Illetve hajtani, ha hiánypótlást kap az ügyfél, én addig hívom nap mint nap amíg el nem intézi, kiváltja, kikéri stb.


Ha ráhagyom ő is ráül, aztán megy az anyázás miért nem intéződik minden magától. NEM! Ezt nem lehet hagyni.



Ha megvan a bírálat, kiküldik a szerződést, közjegyző, biztosító, földhivatal, visszaküldik. Utána a Fundamenta lekéri a földhivatalból a tul. lapot amin megnézik széljegyen vannak-e, ha minden rendben 15 napon belül folyósítanak, ami általában 1-3 nap alatt meg is van.


A bírálatra 30 napjuk van, de egy hiánypótlás ezt korrigálja sajnos.

A személyi bankáruk pedig fodrász vagy rendőr fő állásban? :D -ezeket illene tudnia.

7725. 31bc25d879 (válaszként erre: 7724. - Drimsi)
2017. ápr. 5. 18:27

Bocs, hogy beleszólok, nem tőlem kérdezted, de nem bírom ki:)

Élek a gyanúperrel, hogy nincs kőbe vésve náluk semmilyen szoros határidő.

Ismétlem: az én lányom novemberben kérelmezte és indította el a hitelkérelmet és március végén kapták meg a pénzt. 4 hónap. Legalább 50 x az ügyintézőre telefonált és többször találkoztak személyesen is. De valami infó mindig lemaradt, mert az ügyintéző azt elfelejtette mondani.


Állítom ha bemegy bármilyen bankba is hamarabb jut a pénzhez. Ja, és előtte 8 évig fizette rendesen ami a szerződésben szerepelt.


Sok türelmet és kitartást:)

7724. drimsi (válaszként erre: 7721. - 6c14741f0e)
2017. ápr. 5. 15:39

Kedves Richárd!

Sajnos a mi esetünkben nem a posta volt lassú, hanem a Fundamenta hitelosztálya helytelen címre küldte ki a a hitelszerződést. Nem tehetünk semmit, mert azt ígérték, hogy újranyomtatják a szerződésünket,de két és fél hét alatt még nem sikerült ezt megtenniük, szóval továbbra is várunk. A call center nem nagyon tud érdemben segíteni.... sajnos... Az mondjuk nagyon felelőtlen dolog, hogy a hitelszerződést nem tértivevénnyel postázzák, ez azért alapelvárás lenne. Egyébként azt még meg szeretném kérdezni, hogy a fundamenta milyen határidőkkel dolgozik? Mi a határideje egy hitelkérelem elbírálásának, hitelszerződés kiküldésének, folyósításnak (ezt elvileg 15 nap), illetve a teljes procedúrának? Mert a személyi bankár azt mondta,hogy nincs ilyen. Ez igaz? Köszönöm előre is.

7723. 31bc25d879 (válaszként erre: 7722. - 6c14741f0e)
2017. ápr. 4. 19:55

Ez esetben kívánok jó munkát és az üzletkötők sikeres és hatékony megválogatását hiszen a Fundamenta rajtuk keresztül IS megítélésre kerül. Fontos, hogy tudják mit csinálnak, mi a dolguk, egy esetnél hol tartanak, melyik ügyfélnek mit ígértek és ne a sokadik alkalomra derüljön ki, hogy még mindig hiányzik egy papír amit ő felejtett el és az ügyfélnek kell sokadjára futni vele. Ez kiábrándító és igenis csalódás a cégben.


A 2.-3. állás valóban nem üdvözítő és produktív. Nem csak ezen a területen, máshol sem. Úgy gondolom, hogy a minőség rovására megy.


További termékeny és eredményekben gazdag munkát kívánok.

7722. 6c14741f0e (válaszként erre: 7719. - 31bc25d879)
2017. ápr. 4. 19:35

Igen igen és igen!

Nagyon átjáróházak lettek a pénzügyi cégekből Magyarországon az elmúlt években. Ez a gyenge fizetések és állandó jutalékvágások miatt alakul ki.


Amíg az egyik cég jól fizet, rengetegen odamennek, mind1 mi a termék...


A Fundamentát sokan csinálják 2.-3. állásban , mint minden más pénzügyi tevékenységet is.


Van aki már évek óta itt van de még mindig nem tud egy hitelkérelmet összerakni, felteszem amikor ez az egyén elmegy, akkor más pénzügyi cég táborát gyengíti, és cég image-ét rombolja.


Ettől nem a Fundamenta rossz, vagy a termék, csak az üzletkötőit kellene megválogatnia.... és megfizetnie.


Nem lenne szabad hagyni a féltevékenységeket, hiszen aki ezt teljes állásban csinálja, úgy gondolom nincs ideje mellette valahol dolgozni is.

És ebben az esetben nem is kell neki!


Egy normális helyzetben lévő hitelfelvevő, 4-5 héten belül pénzt lát a dologból ha minden elsőre megy. Nem marad le semmi papír stb. Erre a mi dolgunk figyelni.

Átlagban másfél hónap. Volt olyan is ami 3 hét volt, volt ami 2 hónap.


Minden esetre inkább itt várok plusz egy hónapot, mint beleugorjak a csodálatos 2006-2009 közötti időszak alatt folyósított hitelek szolgáltatóinak, remek termékeibe. Amik mára sem sokat változtak.



Visszatérve, a terméke a Fundamentának egyedülálló, a szolgáltatások/bónuszok /kedvezmények megint csak értéket képviselnek, de ahogy mondta az ügyintézés sajnos jött-mentekből áll.

7721. 6c14741f0e (válaszként erre: 7718. - Drimsi)
2017. ápr. 4. 19:25

Üdvözlöm, sürgetni nem tudjuk őket. Annyit tehetnek, hogy nem várják meg hazánk briliáns, de inkább csak lassú postaszolgálatát, ami sajnos nekünk ingyen hordja a levelet, és ráül cserében mindenre.


Telefonáljanak be, és jelezzék, hogy telefonhívást kérnek ha megvannak a papírok és bemennek érte. Ezzel tudnak pár napot nyerni. A cím Bp. 2. ker. Tölgyfa utca 24.


Ha megkapják a papírokat, utána rajt:

- biztosító

- közjegyző feltehetőleg ha szükség van rá (

3 milliós kölcsönösszeg felett ált.) - ott már érdemes előre időpontot is kérni majd.

- földhivatali eljárási díj, amennyiben teher kerül a házra. és ne postázzák, vigyék be szintén!


Ez a két posta kb. 1 hetet számít. ha ez beér, utána felrögzítik, a földhivatallal egyeztetnek, lekérnek egy tul.lapot. Ha ez megvan onnantól 15 napjuk van fizetni amiből kb. 3 napon belül szoktak is.


A visszaküldéstől számított 3 hét kb. mire ebből pénz lehet.


Az elektronikus szerződést kérhetik újra megküldeni, ezt biztosan fogják teljesíteni! Feltudják mutatni a kivitelezőnek.


A panaszt nem erőltetném inkább, nem az etikai része miatt, felteszem, hogy úgy van ahogy mondják, viszont mi kérünk a pénzintézettől, persze nem ajándékot, de nem szokta segíteni az ügymenetet ha hivatalos panaszt tesznek félúton.


Nem a leggyorsabb az ügymenetünk erről sajnos híressé is váltunk, viszont a legjobb a termékünk!


Sajnos megint csak nem pontos bankárhoz fordultak, ami megint a cég hibája, hiszen nem tájékoztatta ezek szerint Önöket pontosan. ha így tesz, nem is lenne szabad megközelíteniük a szerződés szerinti lejárati időt.

7720. 6c14741f0e (válaszként erre: 7717. - Tina8801)
2017. ápr. 4. 19:14

Üdvözlöm, eltűnt a válaszom :O


Írjanak egy levelet elsősorban a Fundamentának, hogy szeretnék értékesíteni az ingatlant és természetesen a fennmaradó részt a vételárból rendezik. Avagy ha ÁK , AÁK szakaszban vannak akkor az eredeti összeget kifizetik a vételárból, és a Fundamenta felszabadítja a lakásszámlákat amiben eddig a tőkét fizették. Ezekre a lakásszámlákra újra tudnak hitelt igénybe venni.

2017. ápr. 4. 18:06

Hát sok jót nem tudok a fundamentáról mondani.

- 8 évig fizették

- novemberben kezdték a hitelt intézni

- március végén kapták meg a pénzt

- a hitelügyintéző után kellett rohangálni, telefonálgatni, aki inkább nem volt képben mint igen

- adminisztrációs gyengeség

- mindig valami kifogás

- elégtelen információ az ügyfél számára


Szóval nem az aminek sokan gondoltuk. Sokkal naprakészebbnek, pörgősebbnek, ügyfél barátabbnak kellene lennie.

Kár érte.

7718. drimsi
2017. ápr. 4. 17:56

Kedves Richárd!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, ugyanis nagyon nagy bajban vagyunk a Fundamenta hitelügyintézés miatt. A hitelkérelmet február 18-án indítottuk el, bár állítólag csak március 3-án ért célba. Kb két és fél hete kaptunk a személyi bankártól egy telefont, hogy megvan a pozitív hitelbírálat,amit utána a call center is megerősített. A papírjainkat kikülték, de azok a mai napig nem érkeztek meg, senki nem tudja,hogy hol vannak.Állítólag rossz címre postázták, de nem tudják megmondani hova. Állítólag újranyomtatták,de azóta sem kaptunk semmit. A pénzre már nagy szükségünk lenne,ugyanis építkezünk, a kivitelező kötbérezni fog minket, ha nem tudunk szerződés szerint teljesíteni. A személyi bankár szerint nincs semmire határidő a fundamentánál,sem kiutalásra,stb..... A pozitív hitelbírálatról is kellett volna elektronikus másolatot kapnunk,ez sem érkezett meg. Panaszt központilag is bejelentettük,választ nem kaptunk. Mit tudunk tenni? Előre is köszönöm.

7717. Tina8801
2017. ápr. 3. 10:23
Üdvözletem! Segítségre lenne szükségem. Vettünk egy házat Fundamenta hiteles segítséggel aminek a törlesztőrészlete 2020-ban jár le. Mi a teendőnk amennyiben a törlesztőrészlet lejárata előtt szeretnénk eladni a házat? Illetve milyen többlet költséggel jár? Előre is köszönöm a válaszokat!
7716. 6c14741f0e (válaszként erre: 7715. - Smart63)
2017. márc. 30. 12:21

Nem tudom kivel kötötte, de azt is etikai bizottság elé hurcolnám, hogy ennyire nem tájékoztat.


Elindított egy megtakarítást, amivel 1-8 millió Ft közötti összeget tud felvenni, a megtakarítása pedig ennek mértékében megy át törlesztő részletbe.


Független , hogy mekkora megtakarítást és milyen hosszút indított, feltud venni 8 millióig (amennyiben meglesznek a hitelbírálathoz szükséges kritériumok). Ígérni előre nem ígérhet senki, hiszen nem mi adjuk a kölcsönt.


És azt sem értem miért kellene várnia vele 3 hónapig. (most kezdett talán egy munkahelyen?)



Visszatérve az eredeti kérdéshez, most fizeti a 20 megtakarítást, ha pedig felveszi az 5 milliót pl. (ha annyira lesz szüksége), kap egy 37.083 Ft-os törlesztőt. A 20 ezerből megy át neki 37-be. Ebben a megtakarítása is benne van, az a tőketörlesztés belőle.

7715. smart63
2017. márc. 29. 22:29

A Fundamentától szeretne hitelt felvenni.

Azt mondták, ha havi 20 ezret fizet havonta,3 hónap múlva fel tud venni 5 milliót.Azért is kérdeztem, hogy csökkenthető-e a 20 ezer, mert ha hozzá jön az 5 millió törlesztése, az nem biztos hogy menne neki.

7714. 6c14741f0e (válaszként erre: 7713. - Smart63)
2017. márc. 29. 21:46
Szia, ez attól függ, hogy arra a megtakarításra vett fel hitelt vagy máshonnan(Fundamenta vagy nem). Ha arra a megtakarításra vett fel, akkor átmegy törlesztőbe. Ha a hitel mellett van természetesen tudja csökkenteni /növelni.
7713. smart63
2017. márc. 29. 21:05

Szeretnék én is segítséget kérni.

Lányom párja most februárban 20 ezer forinttal elkezdte rakni a Fundamentát.Azt szeretném megkérdezni, hogyha megkapja a hitelt, ugyanazzal az összeggel kell tovább rakni a Fundamentát, vagy válthat egy kisebb összegre.

Köszönöm!

7712. dogiz (válaszként erre: 7711. - 6c14741f0e)
2017. márc. 27. 05:23
Köszönöm, egyelőre ennyi, sokat segítettél.
7711. 6c14741f0e (válaszként erre: 7710. - Dogiz)
2017. márc. 26. 20:43

Szia, kerestem doksit, de én sem jártam sikerrel.


A lényeget mondom. Mindenre költheted szinte házon kívül és belül, ami viszont kitétel, hogy olyan dolgok legyenek, amik a kert/garázs/ingatlan értékét növelik és egy költözés során ''tudod'' magaddal vinni.


Szóval ide sorolható: a fűmagtól kezdve a kertrendezésen keresztül a kerítés, garázs, tető, kémény, közművek, riasztó rendszereken át akár a luxusig. Természetesen a munkadíjak is. Házon belül szinte minden.


Amire figyelj:


ha műszaki cikket veszel, mikró, hűtő stb. fontos, hogy írasd rá a számlára, hogy beépíthető, úgy elfogadják! - egyébként nem.


Amivel biztosan nem rúgsz labdába, azok a függönyök, ágy, fotel, íróasztal, egyéb kisgépek. Hiszen ezek mozgatható eszközök, és nem dobnak az ingatlan árán. A bútor felújítás sem jó sajnos.


Ha maradt még kérdés, írj nyugodtan!

7710. dogiz
2017. márc. 26. 17:00

Sziasztok! Régóta olvasom ezt a fórumot, de most került rá sor, hogy én is SEGÍTSÉGET kérjek tőletek. Sok fele keresgéltem, de a pontost választ nem találom sehol. Szóval : lakásfelújítás, a pénz már meg is érkezett március 01.-én, ha jól értelmezem a számlákat 120 napon belül kell benyújtanunk. Amit nem találok (mivel külső - belső felújításról van szó) milyen számlákat fogadnak el. Az egyértelmű, hogy az anyagvásárlás, munkadíj az jó, de ha bútort is felújítok (pl. kárpit) vagy egyéb lakás berendezések, esetleg függönyök, vagy kerítés, kerti tároló, ezzel nem vagyok tisztában. Hol találok egy tájékoztatót, ami nem vezet félre?

Előre köszönöm a választ :)

❮❮ ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook