Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Ha köt a hűségnyilatkozat, de mégis le akarom mondani a szolgáltatást... fórum

Ha köt a hűségnyilatkozat, de mégis le akarom mondani a szolgáltatást... (tudásbázis kérdés)

1 2
2012. jún. 4. 09:11

Mit lehet kezdeni akkor, ha a szolgáltató nem a megfelelő minőséget biztosítja?

Hetente többször hívom a szolgáltatót, hogy sz@r a net, de nem történik semmi. Múltkor azt mondta, hogy a valakinek??? fel kellene menni a padlásra, és közben ő majd mondja (a messzi távolból) hogy merre kellene forgatni az antennát.

Tegnap is szóltam neki, erre úgy jött ki a dolog, hogy hagyjam békén, majd valamikor a jövő héten megnézi.

Most is be vagyok rágva, megírtam egy viszonylag hosszú levelet, és küldés előtt elszállt... Kétszer is.

Ilyen esetben, ha nem megfelelő a szolgáltatás, fel lehet mondani a szerződést? Büntit persze nem szeretnék fizetni.

44. 190124133c (válaszként erre: 34. - 298dc77b34)
2011. jan. 6. 18:00
Általában 50000Ft.
43. vkatka (válaszként erre: 42. - 190124133c)
2011. jan. 6. 17:55

Még nem kérdeztük meg apósékat, nem biztos hogy elvállalják.

Meg hogy egyáltalán lehet-e ilyet a hűségidős szerződéssel? Nem akarom úgy fizetni, hogy tesómék nézik a kábeltévét, én meg nem nézek semmit de fizetem.

Viszont ők az internetet nem használnák. Anyukám nevére nem akarom átíratni mert 50 ezres kis nyugdíjból él, nem tudná fizetni. Tesóm meg nem fizetné, ezért is kapcsolták ki többször a telefonját is...

42. 190124133c (válaszként erre: 41. - Vkatka)
2011. jan. 6. 17:50
De akkor,nem értem, lenne valami lehetőség? Tudom én is 6200-t fizettem a semmiért,mert nem tudtam használni a fiókban hevert.Volt olyan hónap,amikor későn fizettem be,sejted nem ez volt az első...,akkor jött a levél,könyörögnöm kellett,hogy nem kérem a visszakapcsolást,mert nem kell.Tudod az is egy fél vagyon lett volna.Nagylelkűen ettől eltekintettek.
41. vkatka (válaszként erre: 40. - 190124133c)
2011. jan. 6. 17:44

Nem hiszem, hogy bármit is számítana ez nekik :(

Most azon agyalunk, hogy apósomékhoz kellene átköltöztetni mert ők is annál a szolgáltatónál vannak.

2011. jan. 6. 17:40
Talán a haláleset miatt eltekintenek,bár jöhetnek az örökösökkel...,mindenesetre írj egy frappáns levelet.Nekem is volt ilyen hűségesem a Pannonnál,költöztem és egyáltalán nem tudtam használni,mert nem volt térerő.Sajnos fizetnem kellett.
39. vkatka (válaszként erre: 38. - Globus)
2011. jan. 6. 17:31

A szerződés a férjem nevén van, apukám csak belefizetett.

Novemberig van még hűségidő :(

38. globus (válaszként erre: 37. - Vkatka)
2011. jan. 6. 16:47

Mennyi van még belőle hátra?

Halálozás esetén lehet, hogy van kivétel.

De általában a szerződés felbontásakor kifizettetik egyben a hűségidő alatt kapott kedvezményt.

37. vkatka
2011. jan. 6. 10:06

Nálunk az a probléma, hogy megkötöttük a pr telekomnál a kábeltévé-internet-telefon szerződést, amelynek egy éves hűségideje van. Felesben fizettük apukámékkal, havi 7500 a díja.

Viszont nemrég apukám elhunyt, anyukám nem tudja fizetni, így az egészet nekünk kell... És nem bírjuk.

Ráadásul tavasszal muszáj költöznünk, de ott, ahová költözünk, nincs szolgáltatása a telekomnak.

Ilyen esetben mit lehet tenni?

2009. aug. 27. 15:46
nekem olyan volt aminek egy év után a minimálisra tudtam csökkentetni a teljesitményét,igy a diját is,igy volt havi ezerkettő körül kb...olcsóbb volt igy fizetnem a hátralevő egy évet ha nem használtam is mint a kötbért...kérdezz rá nincs e ilyen vagy mi a legkedvezőbb megoldás
35. Noj84 (válaszként erre: 34. - 298dc77b34)
2009. aug. 27. 15:41

biztos, hogy benne van. de legalább az, hogy az ASZF ezen és ezen pontja alapján. az ASZF meg kint van a honlapon, bárki számára hozzáférhető. úgyhogy ennyi.

ne gondoljátok már, hogy ezek a multicégek nincsenek levédve.

higgyétek el, abban az esetben, ha nem tudnak mit tenni, mert nem védi őket sem szerződés, sem ASZF, sem törvény, elengedik az ügyfelet szerződésbontási díj nélkül.

2009. aug. 27. 14:17
A szerződésben rögzíteni kell(ett volna), hogy mekkora kötbért köteles fizetni aki a szerződést a hűségidő lejárta előtt felmondja!
33. Noj84 (válaszként erre: 30. - Tücsimücsi)
2009. aug. 26. 12:34
tudod hány ilyen ügy porosodik a fogyasztóvédelemnél? amúgy sem hozzájuk tartozik, hanem az NHH-hoz... Nemzeti Hírközlési Hatóság.
32. Noj84 (válaszként erre: 31. - Mézibaby)
2009. aug. 26. 12:33
ez pontosan így van, ahogy leírtad.
2009. aug. 26. 11:59

Sajnos a hűség nyilatkozat az hűségnyilatkozat...a fogyasztóédelem nem fog ilyen esetben foglalkozni az üggyel.

A szolgáltató nem tehet róla, hogy elköltözöl és már nincs szükséged a mobil internetre.

Nem nagyon tudsz mit tenni ha felmondod a szerződést kötbért ki tehelik :-(

Ha van még 12 hónap hűséged akkor 48.000 ft-ot kell még fizetned a kötbér pedig 55.000 ft el kell döntened,hogy melyik éri meg Neked.

Csak olyannak add át a netet akiben megbízol mert ha ő nem fizet akkor sajnos Neked kell mert a Te nevedhez fűződik a szerződés.

30. tücsimücsi (válaszként erre: 15. - Lexi018)
2009. aug. 26. 11:55
Én biztos, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulnék. De ezt előbb említsd meg a szolgáltatónak.
29. globus (válaszként erre: 28. - Lexi018)
2009. aug. 26. 11:41
Bizonyítékok, aztán fogyasztóvédelem.
2009. aug. 26. 10:16
valami ötlet?
2009. aug. 26. 09:49
én pedig minek fiztessek 4000-t,ha nem is hazsnálom egyszer sem?
2009. aug. 26. 09:48

sziaztok!

na én felhívtam reggel a 1430-at,és érdeklődtem.Nő benyögi,hogy ja,hát lehetne ám valami antennát telepíteni,ami dijmentes,meg balbla....aha ,ezt eddig sosem mondták.Erre mondja,55.000lenne a felmondás.Mondom neki,mennyi???jól érzik ezek magukat?erre mondja,hogy célszerűbb,ha fizetem ebben az 1évben a 4000ftot.mneg össze visza van,sosem jön jelentés róla,ha véletlen nem fizetem be,akkor ewgyből kikapcsolják,aztán fizessek a visszakapcsolásért.Ha-ha-ha.Röhejes az egész.Mondtam a nőnek,hogy akárhgyis,de elintézem,,ha kell bemegyek és előtte fogom összetörni kalapáccsal.Erre a válasz:akkor is ki kell fizetni.Tényleg a F....m kivan ezzel már...szerintetek mi legyen?én átadnám másnak tök ingyen,de mindenki sokallja a 4000ftot havonta.

25. globus (válaszként erre: 21. - 298dc77b34)
2009. aug. 26. 09:22

Egy helyi kisebb szolgáltatóhoz. Gondolom az összes kapcsolatban áll a központi "guruval", tehát nem nagy dobbantás. Jó pont viszont, hogy a cég irodája a lakótömbünk alatt van, ergo bármikor lemehetek, és kiverhetem a balhét személyesen. :)

Nem pedig automata hibabejelentővel dühöngök órákig.

24. Noj84 (válaszként erre: 19. - Fanatic)
2009. aug. 26. 08:14
én sem akartam invitelt, inkább kötöttem szerződést netre valami pr telekom nevű izével, és nincs telefonvonalam se, mert ez kábelnet. kb 2 hónapja használom, eddig működik.
23. Noj84 (válaszként erre: 13. - Lexi018)
2009. aug. 26. 08:12
:( ú, nagyon sajnálom
22. Noj84 (válaszként erre: 12. - Tücsimücsi)
2009. aug. 26. 08:12
jelenleg a Pannonnál dolgozom, és ott valóban így van :)
21. 298dc77b34 (válaszként erre: 20. - Globus)
2009. aug. 26. 07:40
melyikre?
20. globus (válaszként erre: 18. - D4464aaf8a)
2009. aug. 26. 07:13

Szia, ugyanebben a cipőben jártunk, simán megkötötték velünk a szerződést arra, amit műszakilag nem kaphatunk meg.

Most visszavették az eredeti sebességre, de a havidíj maradt, még örülhetek, hogy egyáltalán van net. Hűségidő lejárta után good-bye szolgáltató.

Befizetek inkább egy ismerten gyengére, az legalább arányos az árával.

2009. aug. 26. 00:05

Én az Invitelt gyűlölöm. Mindenki mást.

Náluk a hátralévő havidíjat kell kifizetni.

2009. aug. 25. 23:52

A Fogyasztóvédelem honlapján sok ilyen panaszt lehet olvasni...


Olyat is olvastam ott,hogy az egyik Telefontársaságnál,(Piros színűek), kötött Valaki Internet szerződést, de arról elfelejtették tájékoztatni, hogy az Ő településükön nincs is térerő arra a Tel.társaságra, de nem voltak hajlandóak érvényteleníteni a szerződést, sem a hűségnyilatkozatot...


Röhej, hogy mennyire semmibe veszik az Ügyfeleket, miközben belőlünk élnek...

17. Emma*
2009. aug. 25. 23:48

Sziasztok!


Nekem is az a fajta mobilnetem van. Gyakran szétkapcsol, nem kapok tájékoztatást félidőben. Be is mentem a hónap elején reklamálni (felutaztam ezért a fővárosba), erre kaptam egy részletes számlát és azt, hogy mikor jelezték a félidőt. Egyik sem volt igaz (jelzés és hogy túlléptem az adott mennyiséget), mégis igaznak állították be.


Nekem már csak 2 hónapom van a 2 évből, de nem kívánok többszor mobilnetet, mert ramaty. Nehezen, de kibírom, mert nincs 10.000 Ft-om, hogy a készüléket megvegyem...a semmire. Októberben már jelzem neki, hogy ha lejár a hűségidő, nem hosszabbítom meg. Kíváncsi leszek a reakciójukra!

16. globus (válaszként erre: 15. - Lexi018)
2009. aug. 25. 23:04

Mi 7900-at fizetünk, majdnem 2x ennyit.

Számomra inkább az a fura, hogy belépéskor 11900 volt, és a mai napig legombolnák az összeget, ha nem megyünk be váltani.

Reklámozták a dupla sebességű netet, régi áron. Megkötöm, másnapra elquródik a net (nyilván ettől lett zárlatos, ha addig jó volt), egy hónap után szerelő közli, hogy nekünk nem is lenne jó a dupla, mert messze lakunk a központtól. Haha...

Eladnák a döglött macskafarkot is, a műszaki feltételek meglétének felmérése a vevő dolga?

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook