Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Melyek a legjobb edzések külső és belső combra, és fenékre?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

14. Titánia832010-10-11 10:03
Az edzés alatt valóban nem fogyunk a kritikus testtájakról. De az izom erősítésével kvázi tényleg leégetjük idővel a zsírt magáról az izomról.
(válasz dundolka 13. hozzászólására)

13. dundolka2010-04-20 16:03
"Csodálatos módon még mindig sokakban tartja magát a helyi fogyás mítosza: amely testrészre gyakorlatokat végzünk, azt „fogyasztjuk”. De hát mit is teszünk akkor, amikor adott testrészre edzünk?

Nem a zsírpárnáinkat eddzük azon a testtájon, hanem az ott lévő izomcsoportot dolgoztatjuk meg. Ezáltal, ha az inger elér egy bizonyos küszöböt, izmaink megvastagodnak.

Elvileg ezzel nem fogyasztottuk a megcélzott testrészt, sőt: növeltük térfogatát, hiszen az izmok nagyobbak lettek, a zsírral pedig nem történt semmi.

Vagy mégis? Igen, de nem helyi szinten. Az izmok növelése testszerte fokozza szervezetünk energiaigényét, így nyugalomban is, és edzéskor is több kalóriát égetünk el, mint izmok nélkül tennénk. Különösen a nagy izmok fogyasztanak sok szénhidrátot, így elsősorban ezekre érdemes edzenünk, ha fogyni akarunk: comb-, far-, mell- és hátizmokra. Végezzük a jól bevált alapgyakorlatokat"
[link]


12. L.u.n.a.2010-03-24 22:37
Esetleg ZUMBA?

11. Chastity2009-05-21 10:49
Sziasztok.
Én is Rékát és Alexandrát javaslom combra és fenékre.
Rékánál már mindent kipróbáltam, szerintem fenékre a legjobb: "A napi 20 perc önmagadért", combra pedig asszem az első dvd-jét szeretem, talán: Add önmagad (?), ha jól csinálja az ember kegyetlen izomlázat szerez. De egy idő után ehhez is hozzászokik az izom, én azt csináltam, hogy Alexandra Változz velem dvd-je combját is hozzátettem apránként, és még pótoltam is hozzá. Combra 40-45 percet tornázok, fenékre pedig a fent említettett csinálom, és szerintem eredményes.
Ezt, amit most tornázok december óta csinálom, addigra már "begyakorolt" volt Réka és Alexandra is, és összetettem. Lehetőség szerint heti öt napot szoktam, de mái napig is, ha befeszítem a combomat, mélyen mintha izomlázat éreznék. Sok idő, de nekem így kerek=így jó. Fenékből nem tudok, bírok sokkal többet csinálni, de hatásos.
Javaslom továbbá az elszántaknak L-carnitine fogyasztását: ez egy természetes aminósav, mely fontos a szervezetnek, és izommunka közben a zsírt szállítja az izomsejteknek. Eddzéssel, ennek fogyasztásával fokozható a zsírégetés hatása. Én nem vagyok túlsúlyos, pont jónak mondanak, de én is észrevettem hatását, tűnik a cellulitisz is. Párom edzett ezzel és már az első pár alkalom után sokkal kisebb lett az úszógumi a pocakján.

10. kelenia2009-05-20 09:09
szerintem ne hagyd ki a vacsit.. Azzal csak azt ered el, hogy este gyilkos hangulatban, korgo gyomorral fekszel le es az anyagcsered is lelassul. En is fogytam ugy anno, de sajnos nagyon nem volt tartos, azonnal visszajott..
Mostanaban a modszerem az, hogy nem csak a vacsit, minden etkezest atgondolok nagyon.. Sok zoldseg, salata, barna rizs, abonett, ilyesmi..Ha megis tudom, hogy nagyobb vacsi lesz (vendegseg, ilyesmi), akkor nagyon figyelek ra, hogy napkozben visszafogjam a kajat: 1-2 alma, repa, natur joghurt, abonett egesz nap es akkor este rendes meleg kaja de feleannyi mint amit regen ettem.. igy is megvan az izelmeny, de nem hizok tole.. Ezzel a modszerrel amugy 2 het alatt masfel kg-t fogytam, ugyhogy nekem bevalt!

9. Narumi0992009-05-18 10:39
Köszönöm a hozzászólásokat:) Akkor diétára és mozgásra fel!:) A tae-bo is megfordult a fejemben, utána nézek, hogy hol van a közelben. A harcművészet eléggé közel áll hozzám. éS akkor diéta. Az vajon jó diéta-e, vagy inkább életmódváltoztás, hogyha nem eszek édességet, kihagyom a vacsit, és normális adag kaját eszek napközben?Persze odafigyelve, hogy értékes tápanyagokat egyek.

8. csalánlevél2009-05-18 08:46
A gond casak az ezzel,ha megdolgoztatod nagyon célzottan az adott részt,hogy miután fedett marad,nem hogy kisebbnek,hanem nagyobbnak fog tünni.Ezért kell "leszedned"onnan a felesleget diétával.Utána már klassz ha látszik az izom rajzolata a bőr alatt a sok edzéstől:)

7. ti-mici2009-05-18 08:28
sziasztok
erdekes tema!
es az igazi megoldas inkabb a genetikaban es az idoben rejlik...mert pont az a resz a legnehezebben ledolgozhato...no de javithatunk rajta...en norbi, reka, beres alexandra es biro ica dvdket mind kiprobaltam...mind jo de a comb es fenekre inkabb a reka 1-2 ot ajanlom es biro ica ha jol emlekszem a 7es (vagy az 5os) bocsi nem tudom mar pontosan de mind2 kb ugyanaz es nagyon megdolgoztatja azt a reszt...sok sikert es foleg kitartast!!!

6. kelenia2009-05-18 08:06
Igen, sajnos nem onnan fogy az ember ahonnan szeretne, ismeros tema :(
Szerintem a futas/kocogas/gyors seta es azok az edzesek viszik le szepen a labat-feneket, mint pl. a kick-box, capoiera-aerobic, tae-bo. Minden olyan ahol sokat hasznalod a labad, sok a rugas, a kitores, a guggolas..
Emellett igaza van csalanlevelnek, a dietazas az ami egy ido utan szepen meghozza az eredmenyet meg ha ezzel a felsotest tovabbi fogyasa is jar :(

5. csalánlevél2009-05-17 20:04
A fogyássoha nem onnan megy ahonnan szeretnénk,vagy amely zónát mozgatjuk.Az emberek több testtípusba sorolhatóak,és ha nemed a combközelítő-távolító zóna a gázos ,akkor körte vagy valszeg.Vannak ezzel kapcsolatban jó és rossz dolgok is.Egészségügyileg jobb mint az alma,de fogyasztani elég nehezen lehet.A tompor és a bricsesz típusú hízásnál az emberek nema fehér/gyors mobil/zsírraktáraikat töltik be,hanem a barna depó raktárakat, amik a szövetek között beékelődnek.Ehhez csak akkor nyúl a szervezet ha fehér felszíni raktárakat lefogyasztotta teljesen,Kb. 6-8 hét után..Azért ha mozogsz a terület feszesebb és tartottabb lesz,így látványra szebben néz ki,de végleges megoldásta lediétázással érhetsz el.
(válasz Narumi099 1. hozzászólására)


4. Narumi0992009-05-17 20:02
:) De hát nem sokan írnak ide.... Ebben a témában nagyon kevés információt találtam. Csak egy-két tornagyakorlatot tudok... de hát azoknak mikor lesz eredményük.....
(válasz sundance 3. hozzászólására)

3. sundance2009-05-17 19:42
:))
Én válaszolnék, de vártam a remek tippeket, mert ez a téma engem is érdekelne!
(válasz Narumi099 2. hozzászólására)

2. Narumi0992009-05-17 19:04
Nah, még egy fórum, amit én indítottam és csak magammal beszélgetek....

1. Narumi0992009-05-17 18:34
Nagyon érdekelne. Ha diétázom, akkor nem onnan megy le, ahonnan kellene. Felülről már nem szeretnék fogyni. Most megkaptam Norbi Kiképzés című DVD-jét, de nem is tudom..... Ehhez edzett vagyok, nem dolgoztat meg annyira. A segítségeket előre is köszönöm:)