Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Forma-1 kedvelők ide! fórum

Forma-1 kedvelők ide! (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... ❯❯
3149. 6ee0ffb012 (válaszként erre: 3148. - 7d63a79b47)
2007. nov. 12. 19:58
Én is olvasom az összes forma 1-es oldalt,a külföldieket is,de egyelőre semmi új nincs.
3148. 7d63a79b47 (válaszként erre: 3138. - 6ee0ffb012)
2007. nov. 12. 19:51
Van hír most is, és igyekezem megosztani Veletek is. Aggodalomra semmi ok!
2007. nov. 12. 19:48

RÖVIDHÍR - Azt követően, hogy a Honda hétfőn bejelentette a Ferrari korábbi technikai igazgatója, Ross Brawn szerződtetését, a maranellói gárda is megnevezte jövő évi technikai stábjának vezetőit.

A Ferrari eddigi sportigazgatója, Stefano Domenicali a következő idényben átveszi az eddig Jean Todt által irányított Gestione Sportiva vezetését. Egy másik változás lesz 2008-ban, hogy Mario Almondo technikai igazgató a csapat működéséért felelős igazgatási feladatokat látja el, míg az ő helyére Aldo Costa kerül. Gilles Simon pedig a Ferrari motorjaiért felelős igazgatói pozícióba kerül.

A csapat mindemellett azt is közölte, hogy a szervezet többi tagját még az év vége előtt megnevezi

3146. 6ee0ffb012 (válaszként erre: 3145. - Virgilius)
2007. nov. 12. 19:45
Egyelőre találgatás,bár sokat mondó hír,hogy alo nyitva hagyta a Ferrari lehetőségét.Viszont FELIPE szerződése jobb,mint Kimié,tehát akár ő is mehet,mert Montezemolo úr Felipe-hez ragaszkodik inkább.Holnap viszont SCHUMI ÉS FELIPE tesztel....
3145. virgilius (válaszként erre: 3144. - 6ee0ffb012)
2007. nov. 12. 19:43
Ó. És Felipével kapcsolatban csk találgatsz, vagy olvastál is valamit?
3144. 6ee0ffb012 (válaszként erre: 3143. - Virgilius)
2007. nov. 12. 19:41
Más poziciót kapott,de a forma 1-es csapattól,mint csapatfőnök,elbúcsúzott.... :(((((
3143. virgilius (válaszként erre: 3140. - 6ee0ffb012)
2007. nov. 12. 19:09
Tényleg elment Jean Todt???
2007. nov. 12. 19:05

Legutóbb 2006. október 22-én ült hivatalos keretek közt Forma-1-es versenyautóban a száguldó cirkusz történetének legeredményesebb pilótája, Michael Schumacher.



A 38 éves klasszis néhány bemutató jellegű esemény után kedden újra a volán mögé pattan, és a Ferrari tesztcsapatának aktív tagjaként segítő kezet nyújt az olasz istállónak. A német mellett Felipe Massa, a gárda jelenlegi versenyzője, valamint a két tesztpilóta, Luca Badoer és Marc Gené is munkába áll a Circuit de Catalunyán.


Schumacher visszatérésének már előzetesen is nagy visszhangja volt, rajongói persze kitörő lelkesedéssel fogadták a hírt, ám néhányan nemtetszésüknek adtak hangot, mint például Niki Lauda és Jean Alesi.


A rekordbajnok ezzel azonban mit sem törődik: "Egyértelmű, hogy én már nagyon várom a tesztet. A sportág iránti szeretetem nem csökkent, és egy autóversenyző számára mindig az a legnagyobb esemény, ha egy F1-es versenygépet vezethet"- írta a német saját internetes oldalán.


"Remélem, hogy tudok segíteni a Ferrarinak a jövő évre való felkészülésben. Jövőre már a Forma-1-ben is tilosak lesznek az elektronikai segítő-berendezések, és a tapasztalatom hasznos lehet a csapat számára."


Schumacher a versenyen való visszatérésről szóló híreket azonban tagadta, mint mondta, a tavalyi szezon végén hozott döntése "megmásíthatatlan".

2007. nov. 12. 19:05

Hétfőn hivatalosan bejelentették, hogy a Ferrari korábbi technikai igazgatója, Ross Brawn a jövőben a Honda csapatfőnökeként folytatja pályafutását. A hír talán sokakat meglepetésként ért, ám egy hosszú folyamat végeredménye, amint azt Nick Fry eddigi csapatfőnök elárulta egy videó konferencián: „Az elmúlt hét hónapban úgy vadásztam Rossra, mint egy terrier." - mondta a szakember, aki ezentúl csak a csapat üzleti ügyeivel fog foglalkozni. A technikai vezetés teljes mértékben Brawn feladata lesz.



Fry azt is elmondta, hogy mi volt egyik versenyzőjük, Jenson Button reakciója Brawn szerződtetésének hírére: „A legjobb dolog, ami hosszú idő óta történt!"


Maga Brawn azt mondta, hogy azért döntött a Honda - nem pedig a Ferrarihoz való visszatérés - mellett, mert ez most nagyobb kihívást jelent: „Az a tény, hogy a Ferrari nem volt krízisben kevésbé tette számomra vonzóvá őket. Jól szerepeltek és a jövőben is jól fognak szerepelni. Jó a csapatstruktúrájuk, amivel folytathatják. Az én dolgom most már az, hogy megverjük őket." - mondta a konferencián - „Tárgyaltam a Ferrarival a visszatérésemről, de úgy láttam, hogy ha hozzájuk mennék, akkor az olyan lenne, mintha felvennék egy nagyon kényelmes kesztyűt. Nem éreztem úgy, hogy elég nagy a kihívás jelenleg a Ferrarinál."


Ezen kívül az sem volt hátrány, hogy a Honda Forma-1-es csapatának Brawn hazájában, Angliában van a székhelye: „Voltak személyes okaim is. Azután, hogy most egy évet Nagy-Britanniában töltöttem és újra megismerkedtem a családommal nagyon különleges körülménynek kellett volna előállnia ahhoz, hogy ismét visszamenjek a Ferrarihoz."


Brawn az elmúlt egy év alatt feltöltődött és készen áll a munkára: „A 12 hónapos szabadság segített abban, hogy meglássam mi az ami tetszett a versenyzésben, milyen aspektusait szerettem. Nagyon hiányzik a verseny, hiányzik a sport, hiányzik a csapatmunka. Hiányzik, hogy része legyek egy olyan csoportnak, akik el akarnak érni valami nagyon nehezet, de ha elérték, akkor az nagy elégedettségre adhat okot. Csodálatos évem volt, de ennyi elég a pihenésből."


Válaszul a nemrég megjelent pletykákra, amelyek szerint szerződése ellenére Rubens Barrichello helye kétségessé vált, az új csapatfőnök leszögezte, hogy nem kíván változtatni a Honda pilótakettősén, szerinte Button és Barrichello bárkivel fel tudja venni a versenyt, csak a csapaton múlik, hogy ehhez megfelelő autót adjanak alájuk.


Brawn megígérte, hogy keményen fog dolgozni a sikerért - annál is inkább, mivel szerződése teljesítmény alapú bérezést állapít meg -, de természetesen azt ő sem tudhatja előre, hogy mikorra érik be a munka gyümölcse: „Lehet, hogy szerencsénk lesz és gyorsan a mi javunkra fordulnak a dolgok. Az is lehet, hogy egy kicsit tovább fog tartani. De úgy gondolom, hogy a csapat erőforrásai felveszik azzal a versenyt, amihez a múltban hozzászoktam."


Brawn hétfőn máris látogatást tett a Honda gyárában. Hivatalosan november 26-án kezdi meg a munkát új csapatánál.

2007. nov. 12. 14:46
És JEAN TODT is elment,lehet,hogy Felipe is megy,és jön a világ legszemetebb,leggörényebb,legalattomosabb,leggusztustalanabb állatmaradványa,aloka.
2007. nov. 12. 12:53
Hivatalos:Ross Brawn a Honda-nal.... :(((((
2007. nov. 12. 11:42
Arról volt szó,hogy a holtidőben kitöltjük a fórumot hírekkel.De látom,ide hírt szinte csak én hozok.Gondolom Benneteket csak addig érdekel a forma1,amíg a versenyek vannak,utána le van sz@rva.Én több hírt nem hozok,olvassatok utána aminek akartok.Legjfeljebb örömködni jövök majd,ha CsAlonso végre kiköt a bamba fejével vhol.
2007. nov. 12. 11:40

Kedden felbőgnek a motorok


Holnap ismét felbőgnek a motorok, a csapatok kedden megkezdik a teszteléseket a barcelonai aszfaltcsíkon. Mivel az elkövetkezendő esztendőben bevezetésre kerül az ECU, valamennyi versenyző kipörgésgátló nélkül lép majd pályára. A résztvevők három napot töltenek a spanyol versenypályán.


A Ferrari színeiben Michael Schumacher mellett Luca Badoer és Felipe Massa teljesít szolgálatot, míg a McLaren-Mercedesnél Pedro de la Rosa és Gary Paffett foglal helyet az MP4-22-es konstrukció volánja mögött.


A Renault istálló Heikki Kovalainen és Nelson Piquet bevetésével készül a 2008-as esztendőre, egyes sajtóértesülések szerint – amennyiben sikerül megállapodni – Fernando Alonso is pályára lép.


A Force India továbbra is keresi jövő évi versenyzőjét, így a háromnapos gyakorlást Roldan Rodriguez és Giedo van der Garde kezdi meg, majd Adrian Sutil, Christian Klien és Vitantonio Liuzzi is pályára lép. A tervek szerint Ralf Schumacher és Giancarlo Fisichella decemberben kap lehetőséget.


A Honda versenyzői egyelőre pihennek, az első tesztsorozaton Andreas Zuber, Mike Conway, Luca Filippi bizonyíthat.


A Red Bullnál David Coulthard, Robert Doornbos és Karun Chandhok, míg a Toro Rosonál Sebastien Vettel és Sébastien Bourdais teljesít szolgálatot.


A BMW-Sauber istálló a versenyzőkre épít, így Nick Heidfeld és Robert Kubica is jelen lesz Barcelonában.

3136. virgilius
2007. nov. 11. 19:50
A nagy Piquet-t nagyon nem csíptem anno. Kíváncsi vagyok, a junior jobb fej-e. :)
2007. nov. 11. 19:07

Spanyol lapértesülések szerint Fernando Alonso nagy valószínűséggel nem fog visszatérni a Renault istállóhoz a 2008-as esztendőben.


A Movistar, a Banco di Bilbao, Mutua Madrilena 62 millió eurót bocsát a csapat rendelkezésére, amennyiben november 15-ig sikerül megállapodást kötniük Alonsoval. A WMSC azonban csak december 6-án tárgyal a Renault kémbotrány ügyében, így kifuthatnak az időből.


Egyes szakértők úgy vélik, hogy egy szigorúbb WMSC ítélet a Renault Formula-1-es szereplésének a végét jelentheti.


Az AS értesülései szerint Heikki Kovalainen és Nelson Piquet vesz részt a Renault jövő heti barcelonai tesztjén, ahol az elektronikus segédeszközök nélkül viszik pályára az R27-es konstrukciót. Az autosport.com ugyanakkor úgy tudja, hogy Piquet tartalékversenyzőként lesz jelen.


Kovalainent a McLaren és a Toyota csapattal is összefüggésbe hozták, a finn pilóta azonban bizakodó, hogy maradhat a csapatnál. Feltéve, hogy nem kell a másodhegedűs szerepét játszania. "Ha a csapat garantálja, hogy azonos bánásmódban részesülünk, akkor Fernando tökéletes csapattárs lenne. Nehéz megmondani, hogy mit akar Fernando, de ez nem is az én dolgom."


Piquet szívesen felhagyna a teszteléssel. "Valaki biztosan lehetőséget ad arra, hogy bebizonyítsam minden megvan bennem, amire egy jó versenyzőnek szüksége van. Nem aggódom amiatt, hogy mások mit tesznek vagy mit fognak tenni. Mindössze egy esélyt szeretnék. Ha Alonso mégsem jön a Renaulthoz, biztosan lesz olyan csapat, aki leigazolja őt."


Giancarlo Fisichella sorsa továbbra is bizonytalan a Renaultnál, így a pilóta menedzsere, Enrico Zanarini más csapatokkal is felvette a kapcsolatot. "A helyzet tisztázódni fog, amint a Renault bejelentést tesz. Minden a választástól függ. Mi is okosabbak leszünk, ha a Renault meghozza a döntést. Amikor felreppent a hír, hogy Alonso valószínűleg visszatér a csapathoz érdeklődni kezdtünk más helyeken is."

2007. nov. 10. 19:21

Médiainformációk szerint nem várható gyors döntés azzal kapcsolatban, hogy 2008-ban melyik csapatnál folytatja pályafutását Fernando Alonso. A kétszeres világbajnok reálisan két csapat, a Renault és a Red Bull közül fog választani, ám egyelőre még nincs megállapodás egyik istállóval sem.

A napokban kirobbant újabb „kémügy" nagyban befolyásolhatja a spanyol döntését, hiszen egy súlyos büntetés nagyon leszűkítené a Renault anyagi lehetőségeit, ezért elképzelhető, hogy csak december 6. (ekkorra tűzték ki a Renault-McLaren ügy tárgyalását) után dől el Alonso sorsa.

2007. nov. 10. 19:19

A Formula-1 irányítója, Bernie Ecclestone attól tart, hogy a napokban kirobbant újabb kémbotrány hatalmas károkat okoz a sportnak. A 76 esztendős úriember Londonba hívta a csapatok képviselőit, hogy megvitassák a Formula-1-es ipari kémkedések ügyét, és szigorúbb belső ellenőrzésre szólítja fel a vezetőket, hogy a népszerű és elismert sport-, és ezáltal az autógyártók, illetve a szponzorok hírnevét ne rombolja le egy újabb (kém)botrány.


A Telegraph úgy tudja, hogy a londoni találkozón a McLaren, a Renault és a Ferrari (akik érintettek a le nem zárult ügyekben) kivételével valamennyi csapat képviselteti magát

2007. nov. 10. 14:02

Az FIA reagált Damon Hill megjegyzéseire!!


A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) visszavágott az egykori Forma-1-es világbajnoknak, Damon Hillnek, aki pénteken azt állította, a legújabb kémkedési ügy árthat a versenysorozatnak. A brit attól tart ugyanis, hogy az FIA nem úgy jár majd el a Renault esetében, mint ahogyan szeptemberben a McLarennél.


Hill az egyik brit lapnak azt is elmondta, nem érti, a Ferrari miért versenyezhetett egy olyan elemmel az Ausztrál Nagydíjon, amelynek szabályossága megkérdőjelezhető volt, illetve a Toyotát miért nem büntették meg a néhány évvel ezelőtti kémkedési ügyben.


1996. világbajnoka már korábban is kritizálta az FIA-t, ám ezúttal az irányító testület nem hagyta szó nélkül Hill megjegyzéseit, amelyeket megalapozatlannak tart, és szerinte azok nem fedik a valóságot.


A szövetség egyik szóvivője a következőt mondta az autosport.com-nak a brit észrevételeiről: "Az FIA normális körülmények között nem foglalkozna Damon Hill megjegyzéseivel, de sajnos néhány helyen tényként közölve számoltak be azokról."


"Az FIA nem szállna vitába egy ilyen informális véleménynyilvánítással, de sajnálatos módon ezek az észrevételek nem csak a tények, hanem a Forma-1-es szabályok alapvető félreértelmezésén alapulnak."


Hill, Ferrari szabálytalan fenéklemezével kapcsolatos állításaira az FIA a következőképpen reagált: "Az elem teljes mértékben megfelelt a teszteken, és így az Ausztrál Nagydíjon is legálisan használták a Ferrarinál. Azt követően azonban, hogy az FIA megtudta, hogyan is működik, a szövetség arra a következtetésre jutott, hogy bár az a szabályzat minden betűjének eleget tesz, a sport szellemével nem egyeztethető össze. A Ferrarit ezért megkértük - csakúgy, mint a McLarent és a Red Bullt, amelyek szintén hasonlót használtak -, hogy módosítsa a fenéklemezt."


"A Renault lengéscsillapítója is ugyanígy került betiltásra 2006-ban, vagy mint a Michelin-gumik, amelyek túlságosan szélesek voltak 2005-ben. Utóbbi esetekben az FIA-t éppen azért kritizálták, mert ragaszkodott a változtatáshoz, és nem azért, mert nem zárta ki az érintett autókat."


Arra a felvetésre pedig, hogy miért nem kapott a Toyota büntetést pár évvel korábban, amiért néhány Ferraritól érkező alkalmazottja, az olasz csapattól származó információkat használt fel, a szövetség szóvivője a következőt felelte: "Az FIA csak abban az esetben keveredhet bele egy, a csapatok között folyó vitába, ha annak hatása lehet a versenyzésre."


"Nem lehetséges, és a szövetség nem is próbálja meg pótolni a közönséges bíróságot. Mindemellett az FIA azt sem hajszolhatja, hogy a csapatok magatartásának minden területét ellenőrizze. A szövetséghez nem érkezett panasz és így nem is volt oka azt hinni, hogy a Ferrari és a Toyota közötti ügy, kompetenciakörébe tartozik."

2007. nov. 10. 14:02
A töltsük meg infóval felhívásra,látom csak én jelentkeztem,sinus! :))
2007. nov. 10. 10:33
Na,végre össze tudtam szedni az infókat! :))
2007. nov. 10. 10:33

Pilótakeringő: Ki hol folytatja 2008-ban?



Alighogy befejeződött a 2007-es szezon, a kedélyek nemhogy lecsitultak volna, az izgalom tovább fokozódik, hiszen még jó néhány pilóta helye kérdéses...


Első körben nézzük, kiknek biztos a helye a jövő évben...


A Ferrari az idei párossal vág neki a következő évnek. A friss vb-győztes finn Kimi Raikkönen, és a brazil Felipe Massa jövőre is az olasz csapatot erősíti majd. Az újdonsült világbajnokot 2009-ig, míg márkatársát 2010-ig köti szerződés csapatához.


Az idei újonc és egyben a világbajnoki pontverseny második helyezettje, Lewis Hamilton a 2008-as idényben is a McLaren Mercedesnél versenyez majd, ám hogy ki lesz a csapattársa, egyelőre még nem tudni, miután Alonso a múlt héten bejelentette, elhagyja a brit alakulatot.


A BMW az idei pilótafelállással kezdi majd meg a következő szezont. A német Nick Heidfeld, és a lengyel Robert Kubica idei szereplésével akár a győzelmekért is harcba szállhat 2008-ban.


Jenson Buttonra a jövőben is számítanak a Hondánál, míg Barrichello helye annak ellenére is bizonytalan, hogy nemrég hosszabbított vele a brackley-i bázisú alakulat.


A Toyota csapatnál csupán Jarno Trulli helye biztos, hiszen az olasz ez évben is hozta a tőle megszokott teljesítményt. Az időmérőkön rendre elverte csapattársát, Ralf Schumachert, és sokszor az első tízbe is beverekedte magát.


A williamses Nico Rosberget a csapatvezető, Frank Williams féltve őrzi, és kijelentette, hogy a német pilóta nem eladó. A brit istálló vezetője ragaszkodik az ifjú tehetéghez, és nem áll szándékában elengedni a német fiatalembert.


Az idei Magyar Nagydíjon bemutatkozó Sebastian Vettel jövőre is a Red Bull fiókcsapatát, a Toro Rossót erősíti majd. Az ifjú reménység idei legjobb eredményét a Kínai Nagydijon érte el, amikor a negyedik helyre hozta be a versenygépét.

A fent felsorolt pilóták mindegyike rendelkezik már biztos hellyel a következő szezonra.


Íme azok, akiknek még van min izgulniuk:


A héten kiderült, hogy a kétszeres világbajnok Fernando Alonso elhagyta a Mclaren Mercedes csapatot, ahol csupán egy évet töltött. A spanyol pilóta elmondása alapján nem érezte magát jól korábbi munkáltatójánál. Azt még nem tudni, kit szeretne a wokingi istálló Alonso helyére leszerződtetni. Korábbi találgatások alapján erre többen esélyesek lehetnek.


Többek között felmerült a Spyker pilótájának, Adrian Sutilnak is a neve, de Nico Rosberget is a lehetséges jelöltek között tartják számon. A csapatnak - egyes szakemberek szerint - tapasztaltabb versenyzőre lenne szüksége, aki hasznos információkkal szolgálhatna. Azonban az is megtörténhet, hogy egy fiatal pilótára pályáznak a McLarennél, akinek a tanulás lehetne a legfőbb célja a brit gárdánál.


Egyes sajtóértesülések szerint Fernando Alonso csak azzal a feltétellel hagyhatta el Ron Dennis csapatát, ha nem igazol gyári csapathoz. Azóta már kiderült, hogy ez a híresztelés nem volt igaz. Ezzel szabaddá vált az út Alonso előtt, és akár a Renault-hoz is visszatérhet. Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke nem rejtette véka alá, hogy tárt karokkal várja vissza a spanyol pilótát. Ám a napokban olyan hír is megjelent a sajtóban, miszerint Alonso és a williamses Nico Rosberg helyet cserélnek. Ezt a spanyol pilóta menedzsere, Luis Garcia Abad viszont határozottan cáfolta. Egy biztos, azzal, hogy a spanyol klasszis elhagyja csapatát, találgatások hada vette kezdetét. Csak akkor nyugszanak le a kedélyek, ha Alonso bejelenti, hol kívánja folytatni pályafutását.


A Renault két pilótájának, az olasz Giancarlo Fisichellának és a finn Heikki Kovalainennek sem biztos még a helye a francia istállónál. A finn versenyző egy interjúban el is árulta, több lehetőség közül választhat a jövőjét illetően. Ami Fisichellát illeti, a Renault többször is hangot adott annak, hogy teljesítménye alulmaradt a tőle elvárttól. Kovalainen szerződése év végén fog lejárni, tehát még itt sincs eldöntve, hogyan tovább, melyik két pilótával kívánnak együtt dolgozni a közeljövőben. Egyes források szerint nem kizárt, hogy Kovalainen és Alonso helyet cserél a 2008-as idényben.


Korábban olyan hírek is napvilágot láttak, hogy ha Alonso a Red Bull mellett döntene, akkor a rangidős David Coulthardnak kell elhagynia a csapatát. Ez azonban már nem lehetséges, hiszen az istálló osztrák tulajdonosa bejelentette, szerződésük van mindkét versenyzővel a 2008-as évre.


Nemrég megjelentek olyan híresztelések, melyek szerint Rubens Barrichello helye sem biztos a Hondánál. Míg Button az idén gyengélkedő autóval is hozni tudott pár értékelhető helyet, addig a brazil pilóta rendre elmaradt csapattársától. Ennek következtében jelentek meg olyan információk, hogy a Super Agurihoz szerződhet át. A japán kiscsapatnál Sato jövője biztosabbnak látszik, mint márkatársáé, Anthony Davidsoné. Ebben közrejátszik az is, hogy Takuma Sato japán pilótaként egy japán csapatnál versenyezhet - mondhatni otthonos környezetben - továbbra is.


A Toyota az idei év végén megvált a német Ralf Schumachertől. Most egy olyan versenyzőre lenne szükségük, aki legalább annyira lelkes, mint az ifjabb pilóták, akik nem a legjobb autókban ülnek. A német Sebastian Vettel kiváló példa erre. Ebből is látszik, hogy nemcsak az tudja hozni a jobbnál jobb eredményeket, aki a legjobb autóban ül. Lényegesen fontos a technika, de ez nem minden.


Ha a pilóta nem motivált, ha nem elég leleményes, akkor egy élvonalbeli autó is vissza tud csúszni a középmezőnybe. A fiatalabb generáció ezt a teljesítményével tökéletesen tükrözi. Ha viszont egy versenyző az évek múltával nem tud előrébb lépni, a csapat nem képes felvenni a harcot az élmenőkkel, a motiváció erőteljesen csökkenni kezdhet. Más tényezők is befolyásolhatják a pilóták helyzetét a csapaton belül. Ilyen például a nem megfelelő támogatás. Ha a csapat vezetősége, a mérnökök sokkal inkább az egyik versenyzőre koncentrálnak, a másik pilóta elhanyagolva érezheti magát, és a tehetség akár oda is veszhet. Sok csapatfőnöknek éles szeme van, és már egészen korán észreveszi a versenyzőben azt a "bizonyos plusszt". Azt azonban sosem szabad elfelejteni, hogy ha nem fordít kellő figyelmet "szerzeményére", akkor az elvesztheti a motivációt.


Visszatérve a pilótaátigazolásokra, a williamses Kazuki Nakajimának, és a spykeres Sakon Yamamotónak sem 100 %-osan biztos a jövőben való indulása, ám a Toro Rosso olasz versenyzőjéről, Vitantonio Liuzziról sem szabad megfeledkeznünk, aki a jövő évben átadja a helyét a Champ Car négyszeres világbajnokának, Sebastien Bourdais-nak.


Reméljük, hamarosan mindenki feltárja előttünk jövőbeli terveit.

2007. nov. 9. 21:21

sinus, megnéztem az adatlapodon a videót, tetszett!


[link]

ronaldo-kimi - G-Portál


Múltkor beszéltünk Jenniről, ezt nézd meg.Tekerj lefelé és balról, Jenni Maria Dahlman Raikkonen címszóval találsz egy képet a 2000. év világszépéről és egy édes, szívmelengető videót Jenniről és Kimiről.

Sok videó meg etyepetye van ott.

3127. a841ee7a76 (válaszként erre: 3123. - 7d63a79b47)
2007. nov. 9. 21:05

A Palik addig kiabált, hogy "de hova tünt Demon Hill", hogy sajnos előkerült. Szerintem egyszerűen feltünési viszketegség és nem kevés butaság munkálkodik benne csipetnyi IQ-nuku-val fűszerezve.Erre mondhatnánk, ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.

Ez nem az első ilyen nyilatkozata.

2007. nov. 9. 20:36
De már idén hányszor hozta ezt szóba?Senki nem figyel rá,mindig leugatják,de ő csak mondja.Most már ideje volt helyretenni az agyát.
3125. 7d63a79b47 (válaszként erre: 3124. - 6ee0ffb012)
2007. nov. 9. 20:25
Most megkapta a magáét hivatalos helyről.:DD
2007. nov. 9. 20:15
Nem tudom miért nem nyugszik már le ez a hülye.Savanyú neki a szőlő,ennyi,semmit többről nincs szó.
2007. nov. 9. 20:04

Ezt a cikket ajánlom szíves figyelmetekbe.

[link]


Kíváncsi vagyok mi a véleményetek a cíkkben leírtakról.

3122. 7d63a79b47 (válaszként erre: 3106. - Virgilius)
2007. nov. 9. 20:00

Lehet, hogy jobb lenne ha megvárnánk hová is szerződik Alonso. Még semmi sem biztos . Minden esetre furcsának találom, hogy Kova távozását is rebesgetik a Renault-tól. A "kis" Piquet pedig még először élesben kellene, hogy bizonyítson.

Egyébként nekem sapkában is meg anélkül is kétszeres VB.

2007. nov. 9. 19:28
Én használok.Senki más nem irritál annyira,mint Csalókahisztigép. Ennyire ellenszenves dög még a földre nem született!!!!!!!!!!!!!!!
2007. nov. 9. 19:16
Azt hiszem attól lenne ez a fórum sokszínű, ha egymás kedvencét nem bántanánk, főleg nem használnánk lekicsinylő jelzőket.
❮❮ ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook