Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó

Fórum - Fülplasztika

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Kinézet

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

13240. Buksi742018-04-23 16:49
Raktam fel képeket az adatlapomra (remélem jól csináltam ,még elég kezdő vagyok) legközelebb már remélem a “végeredményt” is tudom fotózni

13239. Buksi742018-04-23 16:39
Köszönöm a jó kívánságokat a nevében is. Igen,rengeteget szenvedett már ovis kora óta,lehetett volna hamarabb is megcsináltatni,de én féltettem amiatt,hogy biztos nagyon fog fájni.. mondjuk az biztos számít kinek mekkora a fájdalom küszöbe. Nekünk fél éve telt be a pohár csúfolódás terén.. ő birkózik is kiskora óta,szóval elég kis izmos , addig bántották,hogy egy társát elég alaposan helyben hagyott a suliba. Azt senki nem firtatta Ő mit szenvedett..csak a végeredményt miszerint a fiam birkózó fogásokat alkalmazva “bántalmazta” szegény sértett felet..
Na ekkor telt be a pohár ,pszichológushoz vittem,hogy segítsen neki kezelni a csúfolódokat. Nekem segített a pszichológus nem a gyereknek,azzal,hogy ha módomban áll azonnal műtessem meg a fülcsikéjét,mert totál ki van a gyerek idegileg. Pedig már kérlelt a fiam,hogy csináltassuk meg... csak én balga rettegtem-féltettem