Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 30 hetes terhes vagyok, rengetegszer vérzik az orrom!Mit tehetnék ellene? fórum

30 hetes terhes vagyok, rengetegszer vérzik az orrom!Mit tehetnék ellene? (tudásbázis kérdés)


16. Sly001
2009. dec. 24. 00:47
Jaj,de megkönnyebbültem,most látom már régen tetted fel ezt a kérdést,és azóta megvan a baba is.Nagyon megilyedtem és rögtön jelezni akartam,de még 2008-as téma volt,hála istennek jól vagytok.Én még csak kezdő vagyok a fórumon...Boldog Karácsonyt!!!Az én fiam is áprilisi,már 5 és fél éves.
15. Sly001
2009. dec. 24. 00:37
Szia!Nem akarlak megilyeszteni,de azonnal menj be a kórházba és kérj vérképet és vizeletvizsgálatot,ha esetleg van más panaszod is,pl.magas vérnyomás,vagy vizesedés,gyomortáji fájdalom.Ezek a terhességi toxémia legsúlyosabb formájának,a hellp-szindromának a jelei.Én átestem rajta,egy hajszálon múlt az életünk a babával.Senki nem vette komolyan a panaszaim,azt mondták terhesség alatt normális az orrvérzés...Ha nem vettem volna meg a Problémák a terhesség alatt c.kiadványt,már nem élnénk én és a fiam sem!!!Amikor kiderült hogy alig van vérlemezkém,mert a májam nem termeli őket(ezért vérzett az orrom)és fehérje volt a vizeletemben azonnal megcsászároztak.A fiam 29 hétre született,de túléltük.Ma már öt éves.Ez a kórkép olyan ritka,hogy szinte az orvosok sem veszik észre laborok nélkül.Nemrégiben volt egy ilyen nagy port kevert eset a győri kórházban,ott egy ikreket szült hellp-szindromás kismama halt meg,sokszor mutatták a tv-ben is,de az orvosok ködösítettek.Remélem veled nem lesz ilyen gond!Majd írj,ok?
2009. nov. 2. 11:54
Szia! Nekem is volt ilyen problémám a terhesség alatt és el kellett mennem a Fül-Orr gégészetre elégettét az orromban az eret mert nagy volt az értágulat. De nem fájt.
2009. okt. 31. 15:49
Fordulj szakorvoshoz - ha kell új doktorhoz - és jobbulást!
2009. máj. 31. 13:41

-C vitamin es valószínű elmulik.Probald ki artani biztos nem art.500mg-ot.napi 1 szemet