FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Lombik életre-halálra

Kategóriák: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Teherbeesés » Terméketlenségről
A fórumhoz cikk tartozik, kattints ide a megtekintéséhez!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


115372. probako2014-09-02 20:16
sziasztok! köszönöm, az antibiotikum nem jelenthet gondot elvileg. Tegnap elkezdtük a gonal-f injekciót, ma kaptam a másodikat, és nyilalgatást érzek a bal petefészkemben. Ilyenkor ez normális? Másnak is volt ilyen?

115371. málnabokor2014-09-02 18:55
Jaj de édes vagy..igyekszem holnap :)Annyit jövök megyek mint a távirat. :) De figyellek ám benneteket :)
(válasz bbogus 115370. hozzászólására)


115370. bbogus2014-09-02 18:53
Málnabokor!Hiányzik a naplóírásod:(

115369. Juci19792014-09-02 14:17
Ez van sajnos.
(válasz málnabokor 115364. hozzászólására)

115368. Juci19792014-09-02 14:16
Köszi. Szorítok Neked!
(válasz Mano-Gabi 115359. hozzászólására)

115367. NRitus742014-09-02 14:15
Köszi a gyors választ!!
(válasz mkacca2 115366. hozzászólására)

115366. mkacca22014-09-02 14:12
Ilyenkor csökkenteni kell a Letrox mennyiségét, mert kicsit túlműködik a pajzsmirigy. A kevesebb Letroxxal akár 2 hét alatt is tudsz magasabb THS-t produkálni. Szerintem nem lesz akadálya majd a stimu kezdetének, de a legjobb, ha kevesebb Letroxxal megismételteted a TSH vérvételt és azt viszed a meddőségibe.
(válasz NRitus74 115365. hozzászólására)

115365. NRitus742014-09-02 13:59
Sziasztok!Pajzsmirigyes kérdésem lenne.Ma tudtam meg a 3. napi vv eredményét,TSH 0,013.Majdnem elájultam,mikor mondták és a csavar az egészben,hogy az előző két stimulációnál 2 és 3 egész feletti volt.Letroxot kaptam rá akkor.Szerintetek ilyen értékkel elkezdi az orvosom a következő stimulációt?Félek,hogy emiatt csúszni fog az egész hónapokat..Járt már igy valaki?Szeptember 24-én lesz a konzultáció és kezdhetnénk a 4.lombikot,addig mit tehetnék,hogy javuljon az érték?Endos dokihoz 2 hét múlva kaptam időpontot.

115364. málnabokor2014-09-02 09:53
Sajnálom drága :(
(válasz Juci1979 115343. hozzászólására)

115363. v.Eszter2014-09-02 09:50
Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a sok bíztatást nagyon jól esik aranyosak vagytok! Puszi mindenkinek.Még nem tudom mikor kezdhetjük újra 2 hét mulva kell mennem UH-ra és meg beszéljük.

115362. biba2014-09-02 07:57
Jó reggelt mindenkinek! Szia Gabi, nekem tegnap volt a FET három db három napos fagyibabát kaptam vissza,úgyhogy kb egyidősek leszünk. :)
(válasz Mano-Gabi 115359. hozzászólására)

115361. Anny792014-09-02 07:12
Sziasztok!Tud vki abban segíteni, hogy intralipidet hol lehet beadatni Debrecenen kívül? Köszönöm!

115360. NLbaby2014-09-02 06:55
Gabi szoritok! Ezuttal remelem sikerulni fog!
(válasz Mano-Gabi 115359. hozzászólására)

115359. Mano-Gabi2014-09-01 21:28
Juci ne már, én annyira de annyira bíztam! Ölellek

Eszter, fuh, nem semmi, remélem hamar túllesztek a "pofonon" és újult erővel folytatjátok

rólam, holnap transzfer, 5 petesejt lett és holnap 5 naposan kapok vissza 2 kis pöttömöt egy megy fagyibabának! 2 hét lassú időszak következik. De egy biztos ez a harmadik lombik mindenben különbözik az első kettőtől így hiszem h célba érek most.

Jóéjt lányok és nem adjuk fel SOHA!


115358. biba2014-09-01 21:08
Nagyon-nagyon sajnálom, remélem legközelebb sikerül!
(válasz v.Eszter 115353. hozzászólására)

115357. Juci19792014-09-01 18:15
Köszi. Egyenlőre fogalmam sincs hogyan tudok tovabbmenni. Belefaradtam.
(válasz NLbaby 115355. hozzászólására)

115356. NLbaby2014-09-01 17:56
Jajj, ez sem egy jo hir. Egyutterzek veled is. Neked is sok erot, kitatrtast a kovetkezo probalkozasig.
(válasz v.Eszter 115353. hozzászólására)

115355. NLbaby2014-09-01 17:53
Juci, nagon sajnalom. Tudom, nehez most, de probalj meg eros maradni, hogy mielobb ujult erovel futhass neki a kovetkezo probalkozasnak!
(válasz Juci1979 115343. hozzászólására)

115354. lizike.lizike2014-09-01 17:28
Nagyon sajnálom. Kitartás! Legközelebb sikerülni fog!!! Mikor kezdheted előről megint ? Mennyit kell várni?
(válasz v.Eszter 115353. hozzászólására)

115353. v.Eszter2014-09-01 16:57
Sziasztok! Ma beszéltem a dokival,sajnos nem sikerül a sejt osztódás,így el maradt a transzfer.Ezért újra kell mindent kezdenünk. :(

115352. biba2014-09-01 16:34
Sziasztok! Ma végre visszakaptam három fagyibabát, most két lassú hét következik, de nem akarok panaszkodni, mert örülök, hogy pár hónap kihagyás után megint van remény, talán most sikerül....

115351. biba2014-09-01 16:24
Nagyon sajnálom!
(válasz Juci1979 115343. hozzászólására)

115350. JolanK2014-09-01 15:12
A férjednél sajnos nem tudom, milyen hatása van az antibiotikumnak, viszont nekem múlt héten egy foghúzás miatt kellett szednem, és azt mondta az orvosom, a stimulációt nem érinti. Mindenképpen kérdezzétek meg.
(válasz probako 115339. hozzászólására)

115349. JolanK2014-09-01 15:10
Köszi szépen. Még mindig vérezgetek, úgy látszik, ez már így marad. Ma kell bevennem az utolsó fogamzásgátlót, gondolom néhány napon belül kezdődik a normál menstruáció.
Közben már szúrom múlt hét óta a Suprefactot is.
(válasz probako 115338. hozzászólására)

115348. liló9852014-09-01 15:06
Köszönöm a válaszokat! :-)

115347. fleuriste2014-09-01 14:29
Én is használtam, kicsit csíp, és utána bepirosodik a bőröd. Az a lényeg, hogy szép lassan add be, úgy szinte alig érzed.
(válasz liló985 115345. hozzászólására)


115346. mkacca22014-09-01 14:23
Szia! Én kaptam ilyen szurit, napi 1-et. Én mellékhatást nem tapasztaltam. Egy kicsit fájt mikor beadtam, ennyi.
(válasz liló985 115345. hozzászólására)

115345. liló9852014-09-01 14:18
Sziasztok!Ma kezdem a gonapeptyl szurit, naponta egy felet! 7 nap múlva kell visszmenni kontrollra. Hosszú protokoll lesz! Reméljük minden úgy alakul ahogy elképzeltük. Kinek milyen tapasztalata van ezzel a szurival? (mellékhatás)
Szép napot! :)

115344. fleuriste2014-09-01 12:03
Sajnálom Juci! Pihenjetek most egy kicsit többet, töltődj fel. Nagyon rossz ilyenkor, tudom. Sok erőt és kitartást kívánok nektek!!!
(válasz Juci1979 115343. hozzászólására)

115343. Juci19792014-09-01 06:22
Sziasztok!
Negatív teszt barnázással. Ez sem sikerült. Elkeseredtem Nagyon!