Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mitől lehet enyhe barnás folyásom?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

4. csajszi082008-12-05 20:50
Nem tudom, hogy felfázás-e,még sosem volt ilyenem. Mindenképp elmegyek dokihoz, de csak jövő héten lesz akihez járok. Hát a terhesség nem lenne valami jó, túl régóta szedem a gyógyszert.

3. Jázminka2008-12-05 20:46
Biztos nagyon felfáztál és nem lett kezelve.Nekem ehez hasonló volt.Már a méhem is be volt gyulladva a húgyutakon kívül,így erős antibiotikus kúrát kaptam.
Gyógyszeren kívül nekem középidőben 2-3 napig mindíg van kevéske,amire aszt mondta a dokim,hogy belefér. Ha nagyon aggódsz,nézesd meg magad,lehet esetleg terhesség is. Barátnőm így vette észre. Egészséges babája lett...
Szóval lehtőség,hogy vajon mitől van,számtalan.Dönts helyesen!


2. csajszi082008-12-05 20:35
Még nem tartok a gyógyszerem felénél sem, és úgy "fáj" a hasam mint mielőtt megszokott jönni.

1. csajszi082008-12-05 20:34
Mitől lehet enyhe barnás folyásom?