Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Antibiotikum+fogamzásgátló

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

8. Orsooborsoo2009-11-18 11:47
Sziasztok! Olyan kérdésem, lenne, hogy most lett vége a menstruációmnak, és közben beteg vagyok. A háziorvosom adott antibiotikumot ospamox-ot, amit egyszerre kellett elkezdenem beszedni a yasminelle első szemével, meg az ospamox első tablettájával. Tudtok valami tanácsot adni, hogy a yasminelle hatását mennyire rontja ez a tabletta? mert ugye a yasminelle tájékoztatójában az van, hogyha az első héten egy szemet elfelejtünk bevenni, előtte meg volt szexuális együttlét, akkor forduljunk orvoshoz. . . kérdés, hogy ez-az antibiotikum letudja annyira rombolni a hatását, hogy teherbe eshessek? ( a yasminelle-t már 5 hónapja szedem ) Előre is köszönöm válaszaitokat: Orsi

7. evinover2008-11-20 07:33
SZia!Igen az antibiotikum csökkenti sőt némelyik közömbösíti is a fogamzásgátló hatását.Ezt biztosan tudom ugyanis ápolónő vagyok és tanultam.


6. csutora132008-11-05 09:22
Tulajdonképp a tesóm is ilyen panaszok miatt tette le a fogamzásgátlót.Igazából nem akartam orvoshoz menni,hetekig húztam,mert egyértelmű,hogy antibiotikumot ír és ellentétesek a vélemények róla,de többnyire negatívak,ami engem is megijeszt.De néhány 7 után,mikor nem múltak a tünetek a házi praktikák ellenére sem,úgy döntöttem elmegyek inkább.Jól tettem vagy sem?Kiderül majd.De alaposan rám ijesztettél.:S
(válasz Beautiful 5. hozzászólására)

5. Beautiful2008-11-04 16:07
Konkrétan nem, mert én egyiket sem szedek jelenleg. Régen szedtem antibiotikumot, ez indíthatta el, egyenként a kettőtől is elszaporodhat a gomba. A gombölők vénykötelesek, de van erre természetes szer is. Ha rendben van az immunrendszered és nem teszel magad ellen pl táplálkozással akkor nincs miért aggódnod, de a mai ember elég sok szutykot eszik, használ stb.. ezért nő meg manapság a gombás betegségek száma. Nyugaton az orvosok antibiotikum mellé automatikusan irnak fel gombaölőt is. Néhány hazai orvos is, de nálunk ez még nem igazán divat sajnos.
Én nem szedek fogamzásgátlót és antibiotikumot sem, mégis van ilyen panaszom. Ugyanis nem csak ezektől alakul ki, sajnos. De nem is érdekük megóvni bennünket, ezért kell nagyon vigyázni magunkra. Ez egy olyan dolog amitől nem szabadul meg az ember pár tablettával főleg ha az orvos is nemtörődöm hozzáállású. Én mindenkinek csak azt javaslom, hogy vigyázzon mert rengeteg ilye fertőzést okoz évről évre a foggátló is és az antibiotikum is. Sokan abbahagyták emiatt a fogamzásgátlót, néhányuknak mégsem múlt el. Makacs egy dolog, jobb megelőzni.

Amúgy a témához hozzászólva, én úgy gondolom ezt a dokiddal kéne megbeszélned aki a gyógyszert felírta. Ő tudja lehet-e együtt szedni a kettőt (ált. nem) és kell-e kiegészítő védekezés.
(válasz csutora13 4. hozzászólására)


4. csutora132008-11-04 11:00
Pontosan mit?Egyébként szedtem már máskor és lekopogom nem volt problémám.Végülis a védekezés része érdekel most,de érdekes,amit írtál!Saját tapsztalatod van erről?
(válasz Beautiful 3. hozzászólására)

3. Beautiful2008-11-04 10:51
Szerintem szedjél mellé gombaölőt is, mert nagyon megjárhatod...

2. Beautiful2008-11-04 10:50
= CANDIDA

1. csutora132008-11-04 10:50
Sziasztok!

Antibiotikumot szedek,ami csökkentheti a fogamzásgátló hatását.5 napig napi 3x + a 6.napra marad még egy szem.Ezen a bizonos 6.napon még mindig ajánlott mással is védekezni?Ha igen,akkor mikor elég már csak a fogamzásgátlóm?Mit tudtok?Mi a tapasztalatotok?(Ospamoxot szedek).