Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Esett már valaki teherbe fogamzásgátló tabletta mellett?

Kategória: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Teherbeesés

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3
81. Cukkancs2012-09-25 14:28
Sziasztok!
Én pár hete érzem másképp magam,elég bonyolult a helyzetem.2 hónapja volt hüvelygyulladásom,kaptam rá minden féle sok gyógyszert(antibiotikumot is) és új fogamzásgátlót is kaptam.Kis ideig nem feküdtem le a párommal.Most tartok az új gyógyszer(Dalia) második levelének végén.1 hete hőemelkedésem van (36,7-37,2),hányinger,mellfeszülés,hangulat ingadozás,fáradékonyság és pár hete az emésztésem sem túl jó. Van barnás sűrű folyásom is néha,de általában sűrű fehér folyásom van és már az utolsó mensim se volt "meggyőző".
Szerintetek?

80. cslsz2012-06-12 09:43
majd írd meg mi történt.
(válasz Ammesz 79. hozzászólására)


79. Ammesz2012-06-10 13:20
Megcsináltam, negatív lett. Viszont el megyek majd dokihoz, mert nagyon erős és élénk piros a mensesem. Azelőtt ilyet sem tapasztaltam. Lehet, már én reagálom túl. A doki majd megmondja, mi a helyzet. :-)

78. Ammesz2012-06-08 14:31
Még nem. Holnap, v holnapután megcsinálom, aztán megírom mi a helyzet.
(válasz cslsz 77. hozzászólására)

77. cslsz2012-06-08 08:35
szia! megcsináltad már a tesztet?
(válasz Ammesz 76. hozzászólására)

76. Ammesz2012-06-08 00:18
Sziasztok!

Én Yasminelle-t szedek több mint másfél éve, teljesen tünetmentes volt eddig minden menstruációm. Csupán minimális hasfájásom volt minden menses előtt. A mostani viszont radikálisan más. Kb másfél héttel a mensesem előtt nagyon fájt az alhasam. Húzódott a méhem egész nap. Félóránként jártam pisilni. Hőemelkedésem volt 4 napig, aztán elmúlt. A hasfájás, feszülés 1-2 napig tartott, majd egy hét múlva újra jelentkezett erős mellfeszüléssel. Amióta ezek fennállnak, eléggé álomkóros vagyok.
Most megjött, ami megnyugtató, de tudom, h attól lehet vérzése az ember lányának, h terhes :-P
Csinálok egy tesztet az majd ad valamit :-)
Mindig becswületesen bevettem a tabit pontosan. Januárban volt olyan, h nem este vettem be, hanem hajnalban. De az már nagyon rég volt :-D
Kiábrándító, h nem bízhatunk már semmiben.

75. cslsz2012-04-16 08:20
hát akkor ezt mindenképpen ki kell várnod nekem már két hónapja nem jött meg pedig gyógyszert szedek. voltam nőgyógyásznál még az első menses kimarads után de nem talált semmit. tesztet is csináltam és negatív lett...

74. Cs.Ani2012-04-16 06:32
Igen, pont akkor múlt el, mert ugye akkor kell elkezdeni szedni a fogamzásgátlót, a menses utolsó napján. És akkor be is vettem az első szemet..azután a 2. és 3. szemet hagytam ki :S Aztán csináltam egy tesztet az negatív lett. Azóta szedem tovább a gyógyszer.. a mensesemnek majd kb. egy hét múlva kéne megjönnie..remélem megfog.

73. cslsz2012-04-12 15:30
mensesed volt?
(válasz Cs.Ani 72. hozzászólására)

72. Cs.Ani2012-04-04 10:36
Sziasztok.
Nekem olyan problémám van, hogy a múlt héten szerdán múlt el a menszeszem. Kb. 1,5 éve szedek fogamzásgátlót (Lindynette). Csütörtökön be is szedtem az első szem gyógyszerem, de véletlenül elfelejtettem bevenni a 2.és 3. szem gyógyszert, tehát pénteken és szombaton. Nem tulajdonítottam neki nagy ügyet, mert máskor is volt már hogy kihagytam 1 szemet, de ilyen még sosem volt, hogy a legelső héten, de nem nagyon foglalkoztam vele és vasárnaptól kezdve szedtem tovább. A párommal pénteken, vasárnap és hétfőn is együtt voltunk, természetesen mint ahogy eddig most sem védekeztünk más módszerrel. Tegnap és Tegnap előtt furcsán éreztem magam, rossz volt a közérzetem, hangulatváltozásaim vannak szédültem. Ma reggel megint szédültem és ma már hányingerem is lett, elmentem a wc-re és sugárban kijött belőlem a reggeli kávém. Olvastam hogy a legveszélyesebb, ha az első héten hagyja ki valaki a gyógyszert..főleg egymás után 2x. Szerintetek előfordulhat, hogy teherbe estem? Csináltassak tesztet? Ha igen mikor? Várjak még vele? Abba kellene hagynom a gyógyszert vagy nem? Lécci írjatok!
Előre is köszi a választ.

71. cslsz2012-02-02 18:30
nekem hétfőn kellett volna megjönnie (ma csüt. van) olyan érzésem van mintha nemsokára megjönne de semmi. holnap csinálok egy tesztet, majd kiderül mi ez. 2,5 éve szedem a fogamzásgátlót és még soha nem jártam így. nem voltam beteg és nem volt hasmenésem se. na majd kiderül...

70. Pici Manócska2012-01-06 22:16
a 7napos szünet az amikor megvan??? akkor meg nem szokás ágyba bújni a kedvessel...
(válasz kayen25 68. hozzászólására)

69. Pici Manócska2012-01-06 22:15
a fog.gátlok... sose 100százalékosak úgy 90százalékba védnek csak, de vigyázni kell a közben szedett másik gyógyszerekkel...
fájdalomcsillapítók és antibiotikumok kiütik a hatását...
hányás, hasmenés esetén meg pótolni kell a felszívódás miatt. ami kb. 2-3óra..

68. kayen252012-01-06 22:06
Pár hónapja szedem a yasminelle fog.tablettát.
a 7 napos tabletta mentes szünetben is hat a tabletta?ugyanis 1-2 aktus során elment bennem amikor nem kellett szednem és pár nap múlva hányingerem lett szédültem.de remélem csak beképzelem. rendesen szedem, mindig azonos időben de akkor is parázok..


67. sunshine192011-12-09 11:49
igen.igy lettem terhes eloszor,egy este elfelejtettem bevenni es masnap hiaba vettem be egyszere 2 szemet,legy ovatos a jovoben!amugy tok egeszseges a gyerekem a mai napig.

66. PrunnerEszter2011-03-26 21:26
Sziasztok!

Nekem is az első fiam fogamzásgátló szedése mellett fogant meg, szerencsére teljesen egészséges minden rendben van vele. Most is szedek fdogamzásgátlót, de minden hónapban izgalom van és csak akkor nyugszom meg mikor megjön. 100%-os védettséget csak a cölibátus nyújt..... Van még valaki akit szintén nyugtalan a gyógyszer szünet első napjaiban, hogy megjön-e vagy sem?

65. orso252011-02-09 18:18
Tanácsotokat kérem!
több mint 3 éve szedem a mercilon nevű fogamzásgátlót! Eddig mindig időben megjött a vérzésem! Most az elmúlt hónapban volt 3 nap mikor hánytam délelőtt a gyógyszert viszont mindig este veszem be! Voltunk együtt a párommal. Most viszont nem jött meg a vérzésem. vettem tesztet amit megcsináltam egyet délelőtt és másnap a másikat reggel az első vizeletből mind a kettő negatív lett! Most vajon terhes vagyok? A gyógyszert most abba hagytam nem merem szedni! A hasam nagyon fáj az idegtől nem bírok enni!

64. itm5792011-02-01 21:25
Elárulod milyen tablettát szedtél?
Hogy derült ki, és mikor?
(válasz laribaba 63. hozzászólására)

63. laribaba2011-02-01 16:03
nekünk mégis sikerült :D
12 hetes 3 napos kismama
(válasz itm579 14. hozzászólására)

62. Korinnase2009-11-13 11:26
sziasztok!

Az a problémám h h több mint másfél éve lassan h szedem a fogamzásgátlót volt h egyszer-kétszer kihagytam egy szemet de ez az elmúlt pár hónapban nem történt meg.Múlthéten lefeküdtem barátommal és elméletileg kedden megkellett volna jönnie. Van h csúszik 1 2 napot de ennyit nem szokott. Láttam h volt akinek hasmenése volt és kiürült de nekem ilyen problémám nem volt:S Leheteséges így is teherbe esni? A barátom szakított velem és hallani sem akar erről a szüleimmel együtt és bevallom én sem részben mert nem szeretem (remélhetőleg egyenlőre) a gyerekeket részben mert 18 évesen estire járok és dolgozom. Lehetséges ilyesmi vagy csak kivételesen sokat csúszhat a menst. ? előre is köszi

61. mimmo332009-06-27 10:00
egy hasmenéstől nem fog kiürülni, de ha nyugodtabb vagy akkor használjatok valamilyen kiegészítő védekezést...Ahogy ezt a gyógyszer leírás is szokta ajánlani.
A hasmenésről annyit, hogy nekem 5 éve és 10 hónapja volt 1 hét amikor végig hasmenésem volt...persze szex nem volt, mert kisebb gondom is nagyobb volt annál...Viszont a gyógyszer szépen kiürült, és miután már jobban voltam, az első együttlét után rögtön terhes lettem;)Augusztusban már 5 éves a mi kis "balesetünk";)
(válasz ginger8811 53. hozzászólására)

60. szili842009-06-25 11:04
Elméletileg 3-4 nap után már hatni fog, legalábbis nekem anno ezt mondta a doki.

59. ginger88112009-06-24 15:39
Ja és ha most kezdtem a menses elsö napjátol,akkor 5 vagy 7 nap után már tényleg hat?

58. ginger88112009-06-24 15:38
Köszi szépen:)!!

57. Manó_262009-06-24 14:19
Sziasztok!

Én mondjuk most hagytam abba, de mikor szedtem én se mindig ugyanabban az időben vettem be és nem volt soha semmi baj!!

szép napot!! :)

56. Linda19902009-06-24 14:14
Sziasztok!
Ez a téma engem is érdekel. Én is szedek fogamzásgátlót, eddig nem volt semmi gond. Remélem ez így is marad!
Szép napot! :)


55. szili842009-06-24 14:12
Biztos hogy nem ürült ki, nyugi. szedd tovább és semmi gond nem lesz

54. reni792009-06-24 14:09
Ne aggódj!Biztos hogy nem ürül ki!Nálam sokszor volt ilyen és még nem lettem terhes!
(válasz ginger8811 53. hozzászólására)

53. ginger88112009-06-24 14:00
sziasztok!valaki segitsen!!most kezdtem el fogamzásgátlot szedni a menstruáciom elsö napjátol.és kb. a harmadik napon miután bevettemm egy 15 perc mulva hasmenésem volt.de csak akkor az egyszer.szerintetek akkor kiürült egyböl a szervezetemböl??????vagy nem?

52. Seherezad2009-05-26 23:09
Huh, köszi a gyors válaszokért:)
Szerencsére nem lett semmi baj.
sziasztok

1 2 3