Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Segít a Scheuermann szindrómán az MBT cipő? fórum

Segít a Scheuermann szindrómán az MBT cipő? (tudásbázis kérdés)


2009. máj. 28. 10:44
A szakmabeliek véleménye nagyon megosztott az MBT cipőről. Én majdnem végző gyógytornász hallgató vagyok, és nálunk is hihetetlen viták mennek. Tény, hogy van, amire kimondottan jó. De pl. instabil boka, vagy térdízületeseknél nem használható, sokan eleve rosszul hordják, mert a "szakemberek" ott a boltokban többnyire értékesítők,és nem tájékoztatnak alaposan. Sceuermann-osoknak inkább a Klapp-féle kúszórendszeren alapuló gyógytornát (meg eleve gyógytornát) javasolnám, minden elfogultság nélkül.
13. 754c7e07c3 (válaszként erre: 10. - Orsi80)
2009. ápr. 30. 20:31
kb 10 éve zsibbad a lábam.
12. kende
2009. ápr. 30. 20:18

Férjemnek szétcsúsztak a csigolyái és mindkét csípőjén degeneratív cisztát állapítottak meg / 33 éves /.

Hogy halasszuk a műtétet most úszik-gerincét erősíti- és vettünk neki MBT szandált.

Ha már javítja az állapotát és élhetőek lesznek a mindennapjai megérte.

Mindenkinek jobbulást:)

11. d879a0c5b4 (válaszként erre: 10. - Orsi80)
2009. febr. 6. 16:54
Nagybátyám is zsibbadt, neki gerincsérve volt... De lehet, hogy a Scheuermannak is van ilyen tünete...
10. Orsi80
2009. febr. 6. 16:13

Sziasztok!

Bár még nem diagnosztizált de valószínű nekem is ilyen típusú betegségem van?

Tapasztalt valaki végtagzsibbadást tőle?

Nekem 4 hónapja zsibbad a kezemfeje (főleg a tenyerem) bár nem zsibbadásnak nevezném inkább bizsergésnek!

10 napot voltam kórházban állítólag gerincvelő gyulladással (csípőtől lefelé zsibbadtam).

Azóta ha sétálok sokat egy idő után mintha milló hangya rohangászna a lábaiomon. Szóval a kérdés: tapasztalt valaki ilyet?

2008. aug. 28. 16:22
több infó? :(
2008. aug. 28. 15:20

pf :s

Mondjuk ez azért gondolom függ a csontkovácstól is h milyen erősen nyomkod....nem?!

2008. aug. 28. 15:17