Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Milyen mellékhatását tapasztaltátok a Clostilbegytnek? (hasfájás, rossz közérzet, hányinger? )

Kategória: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Teherbeesés


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

16. Shigella2017-04-13 21:43
Nekem Clostival volt először ovulációs fájdalmam. :)
(válasz Picikém 15. hozzászólására)

15. Picikém2017-04-13 21:27
Sziasztok!

Látom van egy viszonylag friss hozzászólás is..
Nálam ez a második clostis cikus, először fáradtság, aztán félidőben mensi szerű görcsök :( ezen kívül teljes vízvisszatartás, tehát plusz 3 kg :(


14. Shigella2017-03-26 13:08
Első clostis ciklusom, még csak 3 napja szedem, de iszonyatos fáradtság és levertség kerített hatalmába. Legszívesebben átaludnám a napot.

13. ziziman2011-01-09 21:36
nekem hőhullámaim voltak a második hónaptól, de nemcsak a szedéskor, hanem utána is. Most volt az utolsó hónapom.

12. jenny792010-10-24 20:08
Sziasztok!
Nekem első tbl-ás napon erős fejfájás , hányinger.
Utána csak fáradtság, álmosság, petefészek szurkálás. A ciklus 8 napjától haspuffadás, petefészek szurkálás és alhasi fájdalom, enyhe folyás.

11. Patácska2008-11-25 14:10
Sziasztok! Nekem a szedés elkezdését követő 2.- 3. napon homályos, "szellemképes" látás jelentkezett. Főleg este, lámpa fénynél. Azért nem volt túl vészes.

10. lzsuzska2008-11-13 13:59
nálam az ingerlékenység fordolt elő plusszban a fizikai tünetek melett, de sajna hosszú távon nem sikerült eredményt elérni, most endokrinológushoz járok


9. yda2008-11-12 12:45
Nekem álmatlanságot okozott.

8. Bogár272008-10-08 14:36
Szia!

Én az első havi adagon vagyok túl, napi 2 tablettát kellett szednem.
Semmi durva mellékhatást nem éreztem azon kívül, hogy néha szúrkált a hasam és olyan érzésem volt, mintha az egész méhemet meg tudnám fogni mindenestől.
De nem volt annyira vészes, hogy ne lehessen elviselni és csak néha-néha éreztem néhány perc erejéig, napont többször is a félidő környékén.
(válasz ritamoto 4. hozzászólására)

7. Szamó2008-10-03 19:42
Szióka!

Nekem is volt minden "jó":
- szédülés
- kettős látás
- hányinger
- rossz közérzet
- peteéréskor óriási görcsök
- ja, és állandóan álmos voltam.....

6. <babus>2008-10-03 19:28
én öt napig szedtem, hál istennek nem volt mellékhatása.

5. Nikice2008-08-28 13:07
szia!
nekem az első hónapban a gyóyszer szedését követő két napon belül szinte minden volt, szédülés, látászavar, hányinger, középidőnél erősebb szurkák a hasban, és úgy éreztem, mintha fel lennék puffadva.
Második hónapban a gyógyszerszedéskor semmi, hanem pár napra rá, hogy letelt az 5 nap, majdnem ugyanezek a tünetek, de enyhébben, viszont sokkal tovább, a ciklus végéig.
Mikor újrakezdtem idén, akkor pedig szinte semmi mellékhatás nem volt, csak félidőben a szurkák.


4. ritamoto2008-08-28 12:08
Én már a 5.hónapon vagyok túl, és peteérés környékén nagyon szurkál a hasamba és borzasztó rossz a közérzetem.Nekem napi 2-t kell bevennem, de eddig semmi hatása sajnos.

3. Krisztinke2008-08-28 11:55
Nekem is volt hányingerem, de úgy küszöböltem ki, hogy este vettem be és így már nem volt semmi gond.

2. igi2008-08-28 11:45
Szia. Nekem az első hónapban voltak rosszullétek, szédülés , hányinger.... most a második hónapom van, de most teljesen jól viseltem, semmi rosszullét.

1. ritamoto2008-08-28 11:32
Milyen mellékhatását tapasztaltátok a Clostilbegytnek? (hasfájás, rossz közérzet, hányinger? )