Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (52. oldal)

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


304. öregnéneőzikéje2010-03-15 14:21
Szia, véleményem szerint szinte 0%.

303. itm5792010-03-15 09:27
Sziasztok
4 éve szedek Yadine-t. a 9. szem tablettánál antibiotikumot kaptam 3 napig kellett szednem (Cifran). Az utolsó szem bevételétől számított 5 napon együtt voltam a férjemmel egyéb védekezés nélkül (17. szem). Másnap mennem kellett rákszűrésre, rákérdeztem az orvosomtól, a biztonság kedvéért írt fel Escapelle-t, amit 24 órára vettem be.
Szerintetek van esély a terhességre?
Remélem nincs sok...
Jövő vasárnapra várom


302. Frikusz2010-03-14 20:20
Ne parázz! A nyakam rá, hogy nem vagy terhes! A tesztek 98%-ban megbízhatók!
(válasz kockassal 301. hozzászólására)

301. kockassal2010-03-14 17:36
és a Lily teszt az mennyire megbízható? mert azzal csináltam akkor (:

300. cézé2010-03-13 09:19
Tényleg nem kell aggódni. Én augusztusban vettem be, semmi problémát nem okozott, se mellékhatás, se vérzészavar, majd októberben brutálisan elkezdett fájni az alhasam. Már meghalni készültem:)Aztán egy nőgyógyász megnyugtatott, hogy ez bizony a tablettától van...

299. öregnéneőzikéje2010-03-12 19:31
Szia , igen egész biztosan kimutatná a teszt , és mivel még ráadásul véreztél is, NEM LEHETSZ TERHES!!!!!!
Nyugi....
(válasz kockassal 296. hozzászólására)

298. Frikusz2010-03-12 19:05
Hidd el nem vagy terhes! Idővel visszaáll minden a régi kerékvágásba! Csak most a szervezeted hormonbombát kapott, amit fel kell dolgoznia.
(válasz kockassal 297. hozzászólására)

297. kockassal2010-03-12 17:50
nem, semmit sem, azelőtt sem szedtem semmit sem
(válasz Frikusz 295. hozzászólására)

296. kockassal2010-03-12 17:49
és 3 hét elteltével már gondolom, rendesen kimutatná a teszt, hogy + vagy - lenne e, mert én a múlthéten csináltam a tesztet, AZ után 3 héttel *-*

295. Frikusz2010-03-12 17:48
hidd el, semmi gond. idő kell, hogy visszaálljon. szedsz most valamit?
(válasz kockassal 294. hozzászólására)

294. kockassal2010-03-12 17:44
írtam, hogy volt a vérzésem, 4-5 napig tartott, de inkább 4 - máskor is volt így -, rendesen jött, de mégsem annyi mennyiségben, mint régebben, inkább közepes... de úgy 4-5 napig megvolt... ez így gázos, hogy közepes mennyiségben jött, de volt? : oo

293. Panduska822010-03-11 22:52
Sziasztok!
Hát ha nem velem történik nem hiszem....6 éve van pasim eddig gumival védekeztünk, nem is volt baj de megcsalt megbánta .....eltelt egy kis idő én megbocsájtottam neki és minden oké volt na és ekkor én követtem el egy nagy hibát....én kavartam....volt sex,kiszállás...csak 13. napon....nem szedek gyógyszert....volt lelkifurdalás és másnap a pasim levett a lábamról gumival csináltuk...azt jött a lelkiismeretfurdalás mi van ha.....60. órába vettem be a tablettát...2óra múlva fájdalom jelentkezett.Elég pocsékul éreztem magam és akkor keztem itt olvasgatni...kicsit sikerült megnyugodnom...Másnap semmi fájdalom ,csak a fejem fájt....teltek a napok és közeledett a mensim napja hát ne tudja meg senki...inkább vigyázzatok és ne legyetek ilyen felelötlenek....na és megjött hát az életem legboldogabb napja...most 2napja ...az első nap görcsöltem egész nap de ma már okés a mennyiség egy kicsivel több....Hát ennyi az én történetem

292. ttiimmii2010-03-10 16:26
Nekem az escapelle utáni 2. havim késett, és 2 hét után már annyira ideges voltam h elmentem dokihoz, megvizsgált és mondta h ne aggódjak, meg fog jönni. Eltelt még 1 hét és így is lett. De aztm ondta, h ha még 3 hétig nincs semmi, akkor sem kell aggódnom. :) Szóval lehet hogy egy teljesen ki fog maradni, mert nem volt teljes a peteérés.
(válasz Ashita 290. hozzászólására)

291. öregnéneőzikéje2010-03-09 19:39
Ne aggódj, így teljesen érthető hogy még nem volt ideje a szervezetednek visszaállítani a saját hormonokat illetve ciklusokat.
Idő kell, és türelem-- ha lehet akkor mostanában próbálj mindenféle hormonális gyógyszert kerülni, és akkor előbb-utóbb biztosan helyreáll a rend.


290. Ashita2010-03-09 18:57
Hát viszonylag drága teszteket vettem, szóval ezzel nem lehet gond!! lehetséges lenne,hogy az escapelle miatt nem jön meg? November végén hagytam abba a fog.gátlót és decemberben megjött, de azután kimaradt a január és csak februárban jött meg, aztán escapelle -az 1 hetes vérzés- és most megint semmi!!Mit gondoltok,aggódjak vagy csak szórakozik a havim?
(válasz öregnéneőzikéje 287. hozzászólására)

289. öregnéneőzikéje2010-03-09 07:26
Szia, nem, akkor nincs gond.
(válasz kockassal 288. hozzászólására)

288. kockassal2010-03-08 21:42
ugye akkor már nem lehet gond, ha negatívot mutatott, és még aznap megjött? *-* és normális lefolyású az egész?
(válasz öregnéneőzikéje 287. hozzászólására)

287. öregnéneőzikéje2010-03-08 19:46
Szia, egy hét múlva is ismételd meg a tesztet ha addig sincs semmi---egyébként az érzékenyebbek ( azaz a drágábbak) majdnem 100 %-ban megbízhatóak, legtöbbje már a 10-12 napos terhességet is jelzi.
(válasz Ashita 285. hozzászólására)

286. kockassal2010-03-08 17:33
én egyszer csináltam meg, épp aznap, mikor megjött, nem tudtam, hogy épp akkor fog, de szerencsére megjött aznap.
bár én most használtam először, és remélem, hogy megbízható, és nem mutatott félre, de egyértelműen negatívat mutatott, és még aznap meg is jött
(válasz Ashita 285. hozzászólására)

285. Ashita2010-03-08 17:24
Dejó neked!Sajnos nálam még mindig nem jelentkezik a rendes!!!Csináltam két tesztet is!Mindkettő negatív lett!!!Mennyire megbízhatók ezek a tesztek? Mert mostmár tényleg meg kellett volna jönnie és semmi!
(válasz kockassal 284. hozzászólására)

284. kockassal2010-03-07 15:36
akkor megnyugodtam... de mostmár minden rendben van, mert a várt időponthoz képest egy napot késett, de megjött, és amit csináltam tesztet, az is negatív lett *-*
(válasz Ashita 282. hozzászólására)

283. öregnéneőzikéje2010-03-04 19:43
Igen, így van, a gyógyszerben nagy mennyiségű progeszteron hormon van, ami megvékonyítja, illetve leválasztja a méhnyálkahártyát, hogy az esetleges embrió ne tudjon beágyazódni.
Ez járhat különböző ideig és intenzitással tartó pecsételgetéssel, illetve vérzéssel.
Nincs teendőd, csak az, hogy türelemmel vársz amíg elmúlik, vagy megjön a valódi vérzés, utána már (elvileg) rendeződnek a hormonok és a ciklusok is.
(válasz Ashita 282. hozzászólására)

282. Ashita2010-03-04 13:59
Szia! Nálam is ez volt!Egy hétre rá és pont egy hétig tartott!Habár nálam tiszta piros vér volt, nem barnás paca!Elviekben a megvastagodott méhnyálkahártyád választódik le!De javítsatok ki ha nem jól tudom!
(válasz kockassal 279. hozzászólására)

281. öregnéneőzikéje2010-03-03 06:47
A háromfázisú fog. gátlókat-- mint amilyen a Tri-Regol is--, mindig a vérzés első napján kell elkezdeni szedni.
(válasz ttiimmii 280. hozzászólására)

280. ttiimmii2010-03-02 11:25
Eszembe jutott még valami: a dokim fekírta nekem a triregol nevű fogamzásgátlót, mert mondtam, hogy szedni akarok, és ezt ajánlotta. Mondta, hogy a 3. napon kell majd elkezdenem szedni, és onnantól 21 nap, de a betegtájékoztatón az van, hogy az első napon kell elkezdeni szedni. Most akkor melyiknek higgyek?

279. kockassal2010-03-02 11:02
miért van az, h az escapelle tabletta bevétele után egy héttel barnás folyadék kisebb mennyiségben kezdett el jönni, és ma egy hete, hogy van? : o


278. öregnéneőzikéje2010-03-02 09:33
:) Örülök hogy jobban vagy!
(válasz ttiimmii 276. hozzászólására)

277. pemete2010-03-02 09:16
Nem tudják amúgy kiszámolni, mindenkinek máskor van, de általában a menstruációt követő 8-14. napon. Nekem persze nem, nekem a menstruáció után 2 nappal már peteérésem van, ezt onnan tudom, hogy akkor lettem terhes a pharmatex mellett.
(válasz kockassal 271. hozzászólására)

276. ttiimmii2010-03-02 08:41
Köszi a választ, ma reggelre meg is jött végre :) ha ezt tudom előbb írok ide... :D
(válasz öregnéneőzikéje 275. hozzászólására)

275. öregnéneőzikéje2010-03-01 06:57
Szia!

Szerény véleményem szerint nem tudsz mást csinálni, mint hogy türelmesen vársz egy pár napig, hátha elmúlik a fájdalom.
Valószínű hogy a doktor vizsgálat közben kicsit jobban megnyomkodta a cisztát mint kellett volna, és ezért érzékenyebb ott a hasad....idegességre semmi okod, ennek el kell múlni napokon belül, abban pedig tökéletesen igaza van a szakembernek hogy ekkora cisztákkal nincs semmilyen teendő, csak 3-4 havonta ultrahang kontroll, hogy felszívódott-e.
Ha nagyon erősnek érzed a fájdalmat, akkor egy-egy Cataflamot vagy ibuprofen hatóanyagú fájdalomcsillapítót bevehetsz, ennyi nem fog ártani.
Mielőbbi jobbulást!
(válasz ttiimmii 274. hozzászólására)