Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (51. oldal)

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


334. Ragada2010-04-03 16:10
Szerintem ezek csak a mellékhatások - ne aggódj!

Statisztikailag sem kell félned. Nemrég kiírtam egy szavazást, és a válaszok alapján nagyon megbízható, senki sem lett terhes.
(válasz paper 333. hozzászólására)

333. paper2010-04-03 14:42
Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni, ami nem olyan régen történt velem. Március15.én volt az utolsó ciklusom első napjának kezdete, a ciklusom hossza átlagosan 28-29 napos, ami rendszeresnek tekinthető. március 24.én együtt voltam a barátommal, védekeztünk is, de mégis olyan fura érzésem van, hogy valami gond volt a gumival, ő megnyugatott hogy nem kell aggódnom.Azonban a következő napokban fehéres folyásom volt, amiből arra következtettem hogy peteérésem van.
Napokban ismét együtt voltunk, sajnos törént egy "baleset". Azon kaptuk magunkat, hogy lecsúszott az óvszer ő viszont elment... csak azt nem tudom, hogy csak akkor csúszott le mikor kivette vagy már előbb is:S Ezért utánna egyből elmentem feliratni a gyógyszert és az eset után 6 órával később bevettem az escapelle tablettát. Akkor kicsit megnyugodtam, azonban mégis most félek ( még a 72 órán belül vagyok) , mert mellékhatást nemigazán éreztem ezidáig, csak most kezdtem magamon észrevenni, mintha a melleim duzzattabbak lennének, illetve időnként a hasam is görcsöl ( mintha a menzi előtt lennék) és ismét jelentkezett a fehér folyás. Émelygések nincsenek, hányingerem van néha, de ez csak akkor van,ha arra gondolok mivan ha mégis terhes vagyok és milyen következményei lehetnek. Remélem nem lehetek terhes és ezek csak a gyógyszer hatásai.
Már többször is előfordult velem ilyen, hogy rám tör egy "félelem érzet" hogy mivan ha terhes vagyok:S
Kérlek segítsetek.
Köszönöm:$


332. Gmo242010-04-03 11:25
Én is így vagyok, tesztek negatívak..de a ciklusomat jól összezavarta :( De remélhetőleg hamarosan helyrejön. :)
(válasz Ashita 329. hozzászólására)

331. kockassal2010-03-31 16:17
nekem elvileg ma kellett volna/kellene megjönnie, de még mindig semmi, csak szokás szerint ma meg tegnap úgy éreztem, mintha meg akarna jönni, vagy meg lenne, mert mindig úgy van, h 1-2 nappal előtte úgy érzem, mintha meg akarna, vagy meg lenne O.o de ezelőtt, miután bevettem a tabit, megjött rendesen, csak ezek szerint most nem akar rendesen. remélem, csak késik

330. öregnéneőzikéje2010-03-31 11:44
Szia, szerintem nem érdemes dokihoz menni ha nincsen egyéb panaszod mint az, hogy nem jön meg.
Ha a teszt most is negatív, akkor nem lehetsz terhes, csak a hormonbomba kitolhatta a ciklusodat.

329. Ashita2010-03-31 11:11
ÁÁÁÁ, még mindig nem jött meg!!!Ma reggel csináltam egy újabb tesztet, de negatív!!Pedig mostmár biztos kimutatná!(legalább 8 hetes lennék)Úgyhogy bízhatok benne, nem? Menjek dokihoz?Mit tud csinálni?Érdemes?Szerintetek?

328. Ashita2010-03-23 18:02
Szedd nyugodtan a c-vitamint, nem lesz baj!!:)De az antibiotikumokkal vigyázz, mert esteleg csökkenthetik a gyógyszer lebomlását!
(válasz bella95 327. hozzászólására)

327. bella952010-03-23 11:54
nem befolyásolja semmit a tabit ha rá két napra fájt a fejem és vettem be gyógyszert??vagy ha pl c-vitamint szedek vagy hasonló?

326. itm5792010-03-23 10:25
Nekem 1 egész napot késett, igaz nekem a ciklus 19. napján volt a "baleset"
(válasz bella95 325. hozzászólására)

325. bella952010-03-22 20:25
Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat nagyon félek de igazábol nem nagyon tudom hogy az voltam vagy nem remélem minden jólesz nem lesz semmi baj

324. Patrísa782010-03-22 18:41
Szia,
nagyon megbízható, tuti nem leszel terhes, ha beveszed, de figyelj, mert meglep pár plusz kilóval.

***fejfájás, hányinger is társulhat mellékhatásként

323. Ashita2010-03-22 18:37
Szia!

A tesztet az elmaradt menstruációt követő napokban érdemes csinálni, nem közvetlenül az aktus után!De, ha addig nem is tudsz várni, akkor is 12-13 nappal a fogantatás után tudják a legérzékenyebb tesztek is kimutatni a terhességet!
A hasfájás pedig normális!Nyugi!Te mindent megtettél!Szurkolok!
(válasz bella95 320. hozzászólására)

322. Panduska822010-03-22 17:14
Szió szerintem a tabletta miatt fáj a hasad nem a legkellemesebb utána de hát egy nagy adag hormonbomba....szerintem nem lesz gond....szoritunk...
(válasz bella95 320. hozzászólására)

321. Panduska822010-03-22 17:10
Szia!ne aggódj,mert az idegesség ,rágodás nem segít.....én a 13.napon voltam és gumi nélkül kiszállással, 60.órába vettem be a tablettát.....és normál időbe aznap mikor kellett megjött a mensim.....:)nyugi meg és türelem.....
(válasz ercsy21 317. hozzászólására)


320. bella952010-03-22 16:07
hellóó!!1 együtlét során volt egy baleset ez történt márc 19 csináltam másnap tesztet de negativ lett vettem be escapelle tabit is lehetek terhes és egy picit alul fáj a hasam is??

319. ercsy212010-03-19 19:04
rendben:) 28 ára :)
(válasz Gmo24 318. hozzászólására)

318. Gmo242010-03-19 18:50
Szia,
Nem hiszem hogy gond lenne! Próbálj meg nem aggódni!
Mikorra várod a mensid?
(válasz ercsy21 317. hozzászólására)

317. ercsy212010-03-19 18:27
Sziasztok.kérlek segitsetek:( 1 hete voltam a barátommal és először nem használtunk gumit de nem történt meg teljesen az aktus.ez alat azt értem hogy nem volt bent teljesen.de magömlés sem volt.de én nagyon megijedtem és rá 16 órájára vettem be escapelle tabit.a biztonság kedvéért.Ugye nem lehetek terhes? a tabi ellenére sem?Kérlek irjatok:(((((

316. Gmo242010-03-19 07:49
Sziasztok, csináltam tesztet ami negatív. De még mindig késik :(

315. kockassal2010-03-18 21:46
a tájékoztatón az is volt, h pár nappal előbb vagy később is megjöhet (:
(válasz itm579 314. hozzászólására)

314. itm5792010-03-18 19:47
Akkor még nem aggódok, nekem vasárnap esedékes a mensi. Úgy hallottam, lehet, előbb megjön tőle
(válasz kockassal 313. hozzászólására)

313. kockassal2010-03-18 17:48
kb egy nap késéssel jött meg, mert márc. 4én kellett volna, de 5én jött meg. megjött, csak kicsivel kevesebb, mint eddig, de 4-5 napig volt
(válasz itm579 308. hozzászólására)

312. Ashita2010-03-18 17:26
szia!

Nem akarlak elkeseríteni, de én úgy tudom, akkor esélyesebb, h megúsztad, ha élénk piros vérzésed van, egyébként az, h késik a mensid gyógyszermellékhatás! Nekem már ki is maradt egy vérzésem, rákérdeztem a dokinál, azt mondta nem vagyok terhes, ez az escapelle miatt volt!De mindenképp tesztelj, az a biztos!
(válasz Gmo24 309. hozzászólására)

311. itm5792010-03-18 14:29
Ha késik, csinálj egy tesztet és kimutatja, mi a helyzet.
Majd írd meg :)
(válasz Gmo24 309. hozzászólására)

310. pemete2010-03-18 14:29
Lehet, hogy csak késik egy kicsit nyugi. Ha nagyon parázol vegyél egy tesztet, de szerintem nem lesz gond.

309. Gmo242010-03-18 14:22
Sziasztok!
Kissé ideges vagyok, és tanácsot szeretnék kérni...sajnos escapelle tablettát kellett bevennem márc. 3-án a ciklusom közepén. Rá egy hétre barnás vérzésem volt, 3 napig tartott kb. Most 16-án kellett volna megjönnie, de még semmi. Lehetséges hogy terhes vagyok, vagy a tabi miatt van a késés/kimaradás? Nagyon ideges vagyok :(


308. itm5792010-03-18 14:15
Neked időre jött meg?
(válasz kockassal 306. hozzászólására)

307. itm5792010-03-18 14:14
Köszi szépen a válaszokat.
Még egyelőre semmi jele vérzésnek, de még van 3 napig a mensiig.
Az orvosom mondta, biztos ami biztos, kell az escapelle, mert eü okokból sem lenne jó teherbe esnem. Az uh-n az endometrium vékony volt, remélem, időre megjön...
(válasz Mystral 305. hozzászólására)

306. kockassal2010-03-17 21:48
4-5 napig volt, és kicsit kevesebb, mint azelőtt volt, a teszt is negatívat mutatott - épp aznap, mikor mejött,de még előtte, m nem tudtam, akkor sikerült megcsinálnom -, szted sem lehet gond? : o
(válasz Mystral 305. hozzászólására)

305. Mystral2010-03-17 19:54
Szia!

Mivel már 4éve szeded, szerintem kialakult akkora védettség, hogy abban az antibiotikumos kúra időszakában se tudsz teherbe esni.
Persze nem vagyok nőgyógyász, meg Isten sem... és én csak 10hónapig szedtem fogamzásgátlót (pattanások miatt írta fel a nődoki annó), de amikor abba hagytam, rá pár napra védekezés nélkül együtt voltunk a párommal... elmentem én is ilyen sürgősségi tabiért, de az orvos akkor azt mondta, felesleges hormon bomba, mivel 10hónap alatt annyira felhalmozódott a szervezetemben a gyógyszer, hogy ha abbahagyom, utána 10napig még védett vagyok (ezért se tudnak mensi alatt teherbe esni a gyógyszeresek akik olyankor szexelnek... mert bizony a menzi se kizáró tényező, a legjobb bizonyíték rá az egyik volt csoporttársam, akinek már 2éves a kisfia, és menzi közben esett teherbe... ritka, de van ilyen!)...
Egy szó mint száz, én a helyedben nem aggódnék... de ha késne a menzid, vagy kevesebb lenne a szokottnál, csinálj egy tesztet (persze az antibiotikumtól is késhet a havi!)
(válasz itm579 303. hozzászólására)