Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (47. oldal)

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


454. öregnéneőzikéje2010-06-21 09:08
Szia, lehet hogy a tájékoztató ezt írja, a gyakorlatban viszont nagyon sokaknál mégsem így működik, hidd el.
Ha tesztelsz, abból világosan kiderül hogy mi az ábra, nem a vérzés--illetve annak hiánya--a lényeg, hanem az hogy ne egy esetleges terhesség miatt késsen.
(válasz pezsgo 453. hozzászólására)

453. pezsgo2010-06-21 08:13
Köszönöm a választ, igazából csak azért félek mert a betegtájékoztatón azt írja, hogy normális időben kell megjönnie, max 5 nap késéssel. Remélem igazad van és tényleg nincs semmi gond..
(válasz öregnéneőzikéje 452. hozzászólására)


452. öregnéneőzikéje2010-06-20 21:09
Szia, egymás után 3 negatív eredményt adó teszt birtokában 99,99999 % -ban megnyugodhatsz afelől hogy nem vagy terhes.
A ciklus negyedik napján amúgy is rendkívül ritka a peteérés( bár nem kizárt!) azaz alapból se volt kritikus időszakban a "baleset".
Én megnyugodnék a helyedben.

Sajnos elég nagy adag progeszteron hormont tartalmaz a gyógyszer ahhoz hogy a hatását ki tudja fejteni, emiatt a hormonálisan érzékenyebb nőknek több hónapnyi türelemre is szüksége lehet mire visszaáll a régi rend, de szerintem annak örülj, hogy nem lett baj, és arra figyelj, minél kevesebbszer kelljen a jövőben ezt a módszert alkalmaznod.
(válasz pezsgo 449. hozzászólására)

451. pezsgo2010-06-20 19:17
Nekem nem volt semmi különösebb mellékhatás, talán csak a fáradékonyság, meg étvágytalanság (de ez sztem a stressztől)
(válasz Rita88 450. hozzászólására)

450. Rita882010-06-20 18:21
sztem te nem vagy terhes!Csak bezavart a gyógyszer.amugy neked a gyógyszer miatt nem görcsölt a hasadalja????
(válasz pezsgo 449. hozzászólására)

449. pezsgo2010-06-20 16:28
Sziasztok! Május 11-én jött meg a menzeszem, és 14-én voltam együtt a barátommal. Volt egy kis baleset, így elmentünk és irattunk fel escapellét amit be is vettem. Ennek eredményeképp 21-ig volt még pecsételő barnás vérzésem. Viszont azóta nem jött meg a menzeszem. Pedig a héten lett volna esedékes. Miután bevettem az escapellét két hétre csináltam terhességi tesztet ami negatív lett (28-án). Viszont nem nyugodtam meg, ezért (június 7-én) csináltam még egyet, ez is negatív lett. Mivel úgy számoltam, hogy a hét elején kéne megjönnie és nem jött meg így a hét közepén csináltam mégegyet, ami szintén negatív lett. szerint lehetek terhes attól függetlenül, hogy negatív lett a teszt? (nem drága teszteket vettem) Ennyire összezavarhatta a ciklusomat a gyógyszer? Meddig várjak még?

448. öregnéneőzikéje2010-06-20 00:29
Ha véreztél a gyógyszer után két nappal, az aztjelenti hogy a méhnyálkahártyád levált, azaz ha meg is fogantál, nincs kellően vastag "táptalaj" az embrió beágyazódásához.
A következő vérzésbe bezavarhat,negatív és pozitiv irányban is, ezért ne ijedj meg, hanem az esedékes menzesz ideje körül vegyél egy terhestesztet és kontrolláld le mi a helyzet.
Nagy valószínűséggel negatív lesz, és akkor meg lehet nyugodni még abban az esetben is ha a vérzés nem napra pontosan fog jelentkezni.
(válasz Dina2010 446. hozzászólására)

447. Rita882010-06-19 21:04
hát miután bevettem az escapellét én is véreztem,de előtte meg megvolt,uh ne vedd menszesznek...sztem

446. Dina20102010-06-19 20:31
Köszönöm a válaszodat! Ma megjött két nappal a gyógyszer bevétele után és két héttel a várt időpont előtt. Remélem így nem vagyok terhes, de igazad van, az orvossal mindenképp fogok erről beszélni.
(válasz öregnéneőzikéje 445. hozzászólására)

445. öregnéneőzikéje2010-06-18 22:31
Szia, ha rutin műtéted lesz akkor a labor is mindössze egy kémia és vérkép,itt nem néznek hormonokat, így nem derül ki az sem hogy gyógyszert vettél be...azt viszont jó lenne a műtétig megtudni hogy biztosan nem vagy-e terhes, mert egy pár hetes embriónak nem igazán tesz jót egy műtét még akkor sem ha nem altatnak hanem helyi anesztéziában csinálják.
(Ha semmiképpen nincs szándékodban megtartani , akkor persze mindegy.)
(válasz Dina2010 444. hozzászólására)

444. Dina20102010-06-18 22:13
sziasztok!tegnap vettem be az escapelle tablettát 24 órával az együttlét után. Természetesen izgulok, de van egy másik problémám is. A jövő héten vérvételre kellene mennem ahol teljes vérképet néznek, mivel nemsokára műtenek és a doki elküldött. A kérdésem az hogy egy ilyen vérvételen a hormonokat is nézik e, és ha igen akkor ez valami féle változást fog e mutatni az eredményemen? Magyarul még hány napig halogassam a vérvételt, hogy az eredményem normális legyen és ne a tablettától függjön?

443. Rita882010-06-18 18:57
nekem is fáj a hasamlja remélem a gyógyszertől

442. Lollipop72010-06-18 18:17
Sziasztok.
Énis együtt érzek veletek, az aktus után kb. 12 órával vettem be. Nekem semmilyen mellékhatás nem jelentkezett, talán egy kis émelygés. Remélem megtette a hatását a kis bogyó. Jelenleg a melleim feszülnek és fáj az alhasam, mint mielőtt meg szokott jönni. Kitartás csajok!

441. öregnéneőzikéje2010-06-18 00:05
Szia!
Kiszerelés: 1x ( betegtájékoztató!)
azaz egyetlen tablettáról van szó, amit max. 72 órán belül kell bevenni, és 88-90 %-ban véd.


440. Malinksa2010-06-17 23:53
Sziasztok!

Velem is egmtörtént ez a kis baleset hogy az óvszer kiszakadt.. de csak 38-40 órával később tudtam csak feliratni escapelle gyógyszert. egy szem orvosságot irt fel az orvos.. elég ez az egy szem????

439. Rita882010-06-14 20:18
remélem nekem is hat,mert én az eset után 2 óra mulva bevettem.mondjuk előtte menstruáltam állitolag ugy sokkal kisebb az esélye a terhességnek.nekem a doki azt mondta nem nagyon lenne rá szükségem de biztos ami biztos de miután bevettem ismét megjött.uh most várok aztán a hét vége fele tesztelek egyet.

438. Escape19752010-06-14 19:19
Kedves Aggódó Bejelentkezők! Nekem használt. Most mulik el azóta a második menzeszem és normalis időben és minőségben. Kiolvastam a netet, online dokikat kérdeztem, voltam orvosnál és nem utolsó sorban élethelyzetemnél fogva kikészítettem magam a parázástól. Horror módra. Az biztos, hogy igenis számíthat a ciklusban hol jártál, és hány órára rá vetted be. Az orvosom azt mondta, hogy még 72 órára rá is van hatása. A legjobb szer ma.

437. pemete2010-06-10 10:34
Remélem jól vagy.
(válasz csajszika89 436. hozzászólására)

436. csajszika892010-06-10 10:33
Hát mi ilyen pechesek vagyunk...ugyanezzel a szituval én is..és mi mindent megtettunk...végul én kedden voltam...kitartás...
(válasz gombah 431. hozzászólására)

435. öregnéneőzikéje2010-06-06 22:17
Szia, úgy van ahogy a dokid mondja, igen minimális az esély.
(válasz Rita88 434. hozzászólására)

434. Rita882010-06-06 20:36
sziasztok!Nekem egy napja mult el a menzeszem és mi is védekeztünk,de kiszakadt és mind bennem maradt esemény után 2 órával vettem be az escapelle-t.szerintetek lehetek terhes???A doki szerint nagyon minimális az esélye mivel most mult el tegnap.

433. öregnéneőzikéje2010-06-06 18:16
A gyógyszer 85 %-os hatásfokkal véd, tehát sajnos nem mindenki ússza meg.
Valóban a szerencsén ( is) múlik.
Sajnállak hogy így jártál, valóban nem érdemelted meg, főleg így, hogy mással is védekeztetek.

432. gombah2010-06-06 15:54
Ez csak szerencsén múlik

431. gombah2010-06-06 15:53
Velem májusban történt meg h védekeztünk de kiszakadt a gumi és rohantunk dokihoz (éjjel) Escapelle-t irt fel, az esemény után 2 órával már be is vettem! csütörtökre van abortuszom kiírva, 3 hetes terhes vagyok. Ennyi. Védekeztünk, felelősségteljesen minden alkalommal. Én ezt nem érdemeltem meg, de már mindegy.

430. öregnéneőzikéje2010-06-04 01:07
A doki se tud mást mondani minta azt hogy türelem, erre nem adhat egy újabb adag hormont hogy megjőjjön....ki kell várni, lehet csak pár nap, de több is.
(válasz Ashita 428. hozzászólására)

429. kockassal2010-06-03 21:14
miért van az, h mióta bevettem a tabit, azóta 6 nap helyett 5 napig tart? : o


428. Ashita2010-06-03 11:52
Sajnálom nagyon!!!!!Én is bármit megfogadtam, csak ne legyek terhes!Nem is lettem, de menstruálni meg nem menstruálok!Február óta EGYSZER!!!!És túlműködik az összes hormonom is mert, tiszta pattanás vagyok, ami azért fura, mert világ életemben nem volt pattanásom...:S Igaz, inkább ez, mint az abortusz, de mikor lesz már véééége????Szeretném elkezdeni a tablettát!!!!Lehet, hogy érdemes lenne dokihoz mennem???Szerintetek?
(válasz csajszika89 425. hozzászólására)

427. Frikusz2010-06-02 17:20
Akkor beléptél a sorba! Nekem sem használt! Fel a fejjel!
(válasz csajszika89 425. hozzászólására)

426. pemete2010-06-02 13:15
Voltál orvosnál? Mi lesz? Hogy vagy?
(válasz csajszika89 425. hozzászólására)

425. csajszika892010-06-02 12:52
Sziasztok! Hát nálam escapelle NEM HATOTT hiába vettem be 12 órára...szóval csajok ne várjátok a sült galambot..aki idetéved parázhat ezerrel...:S