Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (16. oldal)

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


1384. diegóóó2012-12-19 15:27
A helyedben én sem venném be. Feleslegesen nem kell terhelni a szervezetedet egy ilyen hormon bombával. Ha menstruálsz akkor minden rendben van szerintem.
(válasz Withmeme 1382. hozzászólására)

1383. Panni20112012-12-19 15:19
Withmeme én tuti nem vennék be, pláne ha megjött.
(válasz Withmeme 1382. hozzászólására)


1382. Withmeme2012-12-17 13:23
Sziasztok!
Tegnap este lefeküdtem barátommal, nem élvezett belém, de én mégis félek, hogy mi van ha...
Kimostam magam egyböl, igazábol nem is éreztem hogy lenne bennem valami, de nagyon beparáztam!
Ma reggel megjött a mensim is, én a biztonság kedvéért veszek szerintem holnap Escapelle tabit, az ára is eléggé tűrhetö ahogy néztem, viszont mivel menstruálok, nem lesz bajom ha ezt közben beveszem?

1381. öregnéneőzikéje2012-12-11 21:14
:)))) Jól van, örülök neki!!!!!!
(válasz bogyóka90 1380. hozzászólására)

1380. bogyóka902012-12-07 11:28
Sziasztok! 3 héttel(hétfőn) az aktus után csináltam tesztet,igaz nem első vizelettel és negatív lett! Ma reggel csináltam még egyet,ezt viszont már első vizelettel,h biztosra menjek,és ez is negatív lett! :) úgyhogy mostmár teljesen megnyugodtam,h hatott a bogyó! :)
(válasz öregnéneőzikéje 1379. hozzászólására)

1379. öregnéneőzikéje2012-11-26 07:08
:)
(válasz bogyóka90 1378. hozzászólására)

1378. bogyóka902012-11-23 17:55
Hát igen! De remélem,h mostmár tényleg megnyugodhatom,hogy hatott! :) soha többet ilyet,ez 100% :)
(válasz öregnéneőzikéje 1377. hozzászólására)

1377. öregnéneőzikéje2012-11-23 16:46
Szerintem jól teszed...ebben az esemény utániban a fog. gátló többszöröse van hormont illetően, és akkor még ott a para is mi van ha nem hat---semmiképpen nem éri meg.
(válasz bogyóka90 1376. hozzászólására)

1376. bogyóka902012-11-23 16:26
Értettem én! :) és még egyszer köszönöm! :) az biztos,h újra el kezdem szedni a fog.gátlót,mert még egy ilyen parás időszakot nem akarok! :)
(válasz öregnéneőzikéje 1375. hozzászólására)

1375. öregnéneőzikéje2012-11-23 16:21
az a lemaradt, bocsi :)

1374. öregnéneőzikéje2012-11-23 16:21
Szi, örülök neki! :)
(válasz bogyóka90 1373. hozzászólására)

1373. bogyóka902012-11-23 16:16
Köszönöm szépen! :) most azért megnyugodtam! :)
(válasz öregnéneőzikéje 1372. hozzászólására)

1372. öregnéneőzikéje2012-11-23 15:28
Szia, a megvonásos vérzés amiatt volt hogy a gyógyszer hatására levált a méhnyálkahártya, azaz szinte elhanyagolható annak az esélye hogy ennek ellenére terhes lennél. Ne nyugtalankodj, nincs rá okod!
E
(válasz bogyóka90 1371. hozzászólására)

1371. bogyóka902012-11-22 09:24
Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne,hogy múlt hét kedden vettem be az Escapelle bogyót! Szombaton erősen görcsöltem,meg is jött,de nem olyan erősen,mint ahogy szokott! Ez szerintetek a gyogyó mellékhatása vagy vmi gond van? :/ párommal megszakítàsos módszerrel védekeztünk,nem ment el bennem! De rossz érzésem volt és inkább bevettem a bogyót,biztos,ami biztos!


1370. öregnéneőzikéje2012-11-06 15:01
Szia, rövidebb vérzés előfordulhat a tablettától.
Javaslom, ha teljesen elmúlt, csinálj egy terhességi tesztet, de biztos vagyok benne hogy negatív lesz, majd meglátod.:)
Én tökéletesen megértem hogy aggódsz--- gondolom jelenleg nem szeretnél sem szülni, sem pedig abortuszra menni.
(válasz ttiimmii 1369. hozzászólására)

1369. ttiimmii2012-11-06 14:40
Szerencsére vasárnap megjött, de ma már szinte vége is van, ilyen rövid nem szokott lenni.
Vagy attól még megnyugodhatok?
Sokat olvastam most ebben a témában, és több helyen is írták a cikkek, hogy akár a terhesség első 2 hónapjában megjöhet a rendes idejében, de attól még a baba már ott van...
Illetve mostmár a párom is észrevette, hogy picit nagyobb lett a mellem, ez sem tudom, mitől van.
Tudom, nagyon aggódós vagyok....
(válasz öregnéneőzikéje 1367. hozzászólására)

1368. syd242012-11-04 20:33
Sziasztok!
Valaki az Escapelle hatására a magas hormon tartalma miatt tapasztalt magán olyan tüneteket, amelyek a terhesség korai jeleinek tudhatók be?

1367. öregnéneőzikéje2012-11-03 18:45
Szia, az biztos hogy a tabletta hatása és az új partner között nincs semmilyen összefüggés---az viszont tény hogy a tablettaszedés sem nyújt száz %-os védelmet a terhesség ellen, de nagyon kicsi a hibarátája ha valaki pontosan szedi.
(válasz ttiimmii 1366. hozzászólására)

1366. ttiimmii2012-11-03 18:05
Csak azért gondoltam, mert eddig ilyen még nem volt. ÉS a párom is "új", esetleg vele nem hat, vagy nemtudom... végülis sok olyat olvasni, hogy tabi mellett lett baba, egyik unokatesóm is így született... :( ma vagy holnap kéne megjönnie, eddig még semmi.
(válasz öregnéneőzikéje 1359. hozzászólására)

1365. öregnéneőzikéje2012-11-01 06:18
:)

1364. leander132012-10-31 16:18
Köszönöm szépen a válaszodat, remélem azért hamarosan megjön :)
(válasz öregnéneőzikéje 1363. hozzászólására)

1363. öregnéneőzikéje2012-10-31 15:36
Szia, nem kell izgulnod, a gyógyszerben lévő magas hormonszint ugyanis jócskán befolyásolhatja a ciklust, azaz késhet a vérzésed anélkül is hogy terhes lennél.
Általában 3 héttel az aktus után érdemes tesztet csinálni amennyiben addig se jelentkezne semmilyen vérzés.
Ne légy ideges, hisz időben bevetted a gyógyszert, és ez egy nagyon jó hatékonyságú szer!
(válasz leander13 1362. hozzászólására)

1362. leander132012-10-31 15:30
Sziasztok!
Nemrég volt egy kis balesetem a gumival, másnap a doki escapelle tabit írt fel. Be is vettem, 24 órával a baleset után. Rá 3 napra görcsölt a derekam és fájt a méhem is, mintha meg akarna jönni, de nem jött meg. Pedig mostanság kéne megjönnie. Holnap lesz egy hete a balesetnek, és még nem jött meg. Szerintetek ennyit késlelteti a gyógyszer vagy izgulnom kell? Eléggé ideges vagyok emiatt :(

1361. öregnéneőzikéje2012-10-30 07:37
Szia, ment a válaszom privátban.
(válasz syd24 1360. hozzászólására)

1360. syd242012-10-29 21:08
Sziasztok!
Október 14-én megjött a menzeszem, október 18-án elmúlt, 20-án együtt voltunk a barátommal, kiszakadt az óveszer, 2 órán belül bevettem az Escapelle-t. 24-én a gyógyszer hatására újra megjött, 2 napig tarott. 3-án tesztelek, de nagyon félek ...
20-a óta minden gondolatom a nem kívánt terhesség körül forog és folyamatosan az jár a fejembe, hogy "mi lesz ha..."

Mi a véleményetek? Lehetek terhes?

Előre is köszönöm!

1359. öregnéneőzikéje2012-10-26 16:33
Szia, ha nem maradt ki illetve nem keveredett össze egyetlen nap sem a gyógyszerből akkor eszedbe se jusson idegeskedni, mert nem lehetsz terhes.
Ugye nem volt olyan hogy közben antibiotikumot szedtél, illetve hánytál vagy hasmenésed volt, ami miatt nem szívódhatott fel rendesen a hormon?
Ha semmi ilyesmi nem történt, aggodalomra nincs okod, a tri-regol egy roppant megbízható fog. gátló szer.
Üdv: Eszter
(válasz ttiimmii 1358. hozzászólására)


1358. ttiimmii2012-10-26 14:15
Sziasztok!
Tri regolt szedek 3 éve, még sosem volt vele gond. A legutóbbi havim viszont nagyon nehezen akart beindulni, igaz, a várható napon érkezett nagyon gyengén, aztán az első 2 napban szinte semmi nem volt, pedig akkor szokott a legerősebb lenni, de aztán a hátralévő 3.4.5. napon erősödött és a megszokott mértékű volt.
Ettől viszont megijedtem, amint elmúlt, csináltam tesztet (kb 2 vagy 3 hét telhetett el az esetleges fogantatástól), negatív lett. Most az elmúlt pár napban azt vettem észre, hogy 3 kg-al nehezebb vagyok mint voltam, nemtudom, hogy a terhesség jele lehet? Illetve tapintásra mintha nagyobb lett volna a mellem, de látványra abszolút nem, és a sok helyen említett mellfeszülést sem éreztem soha, a mellbimbó sem lett sötétebb, nem is érzékenyebb, és mirigyeket sem látok körülötte. Nagyon aggódok, vagy csak beképzelem magamnak az egészet és nem lehetek terhes? A gyógyszer soha nem maradt ki, a +3 kg is lehet hogy attól van, hogy új barátom van 3 hónapja és azthiszem többet eszek azóta mint szoktam... de akkor is nagyon ideges vagyok, a következő havim jövő hétvégére várható, adig most idegeskedjem végig a hátralévő időt? :(

1357. öregnéneőzikéje2012-10-15 06:27
:)

1356. rtz1112012-10-14 09:44
Köszönöm a megnyugtató választ :)

1355. öregnéneőzikéje2012-10-14 07:46
Szia, a leírtak alapján kereken nulla százalék az esélyed arra hogy terhes légy, hiszen azóta már kétszer is menstruáltál.
Ha megnyugtatna a tudat hogy mindezt saját szemeddel is lásd, javaslom csinálj terhességi tesztet, garantáltan negatív lesz.
Üdv: E
(válasz rtz111 1354. hozzászólására)