Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Kezdő internetezőknek segítség fórum

Kezdő internetezőknek segítség (beszélgetős fórum)


8. salabakter (válaszként erre: 6. - Bnedora)
2010. dec. 6. 14:14
Nekem a lányom tripla annyi ideje netezik egy kiválóan elvégzett,képesítést adó tanfolyam után,mégis nagyon sok mindent tőlem kérdez,tőlem,aki egy kis amatőr vagyok.
2009. jan. 23. 13:49

62 évesen megyek mindenhova:DDD

Az időseknek a géptől való félelmet kell legyőzni.

Nyugodtan lépegessen bárhova nincs baj.

A windowsnak van oktató csomagja.Oda megy és megérti.

Semmilyen tanfolyamot nem végeztem.

Bátorság!!!!!!!!!!!D

2008. júl. 15. 08:02

Szia!

Könyvesboltokban nagyon sokféle könyvet lehet kapni az internetezésről. Nekem a fiaim vettek névnapi ajándékként egyet. Christian Crumlish: Internet a rohanó embereknek. Ebben lépésről lépésre le van írva sok minden.

5. Tomó01 (válaszként erre: 3. - Badonyimariaeva)
2008. júl. 8. 09:29
Neked milyen tanfolyam vált be? Hatékony volt? Mert néhány éve anyám is beiratkozott valahova, de azóta is én magyarázom el neki a dolgokat.
4. Tomó01 (válaszként erre: 2. - A74de3d08a)
2008. júl. 8. 09:27

Szia!


Köszönöm, akkor megpróbálok én is kreálni neki valamilyen használati utasítást, csak hát ez is idő megírni.

2008. júl. 4. 14:02

Nem tudom,hogy mit szeretnél édesanyáddal megtanítani!

A szőrfőzés az interneten,gondolom megy neki!

Tudod régebben engem is érdekelt a számítógép és a lányom megígérte,hogy segít ebben,de valahogy soha sem sikerült egyeztetni az időpontot.

Vagy neki,vagy nekem nem volt jó!

Majd rászántam magam és beiratkoztam egy tanfolyamra.

Ennek már több éve,de vannak olyan dolgok a tanultakból,hogy elő kell vegyem a jegyzetfüzetem,ha valami különleges dolgot szeretnék a gépen csinálni.

Egyszerűnek látszik,de mégis bonyolult dolog!

2. a74de3d08a (válaszként erre: 1. - Tomó01)
2008. júl. 4. 12:26

szia!