Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Pajzsmirigy-alulműködés fórum

Pajzsmirigy-alulműködés (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... ❯❯
33610. f4e7e8321e
2017. márc. 23. 10:12

Egyébként, akik otthon, tünetek alapján állítják az adagokat, mikor érzik úgy, hogy "na most emelek".

És honnan érezhető, ha túl sok lett az adag?


Nem akarom kipróbálni, mert ahhoz még kezdő vagyok, csak érdekel.

Mert pl. én most pár hete úgy szedem, hogy több időt hagyok a kv előtt (nem fél órát, hanem egy, másfelet), és szoktak lenni ilyen "szapora szívverés-remegés-feszültség" hullámok délelőttönként. - mondjuk nem hinném, hogy az én kis 50-es adagom miatt lenne.

Ha most még erre emelném (50-ről mondjuk 100-ra), akkor mennyi idő alatt derülne ki, hogy ez csak a kezdeti átállás vagy valóban sok?

33609. f4e7e8321e (válaszként erre: 33607. - Reload)
2017. márc. 23. 09:55

Köszönöm, kicsit messze van, de megnézem az orvost!


Elteszem B tervnek ezt az esti szedést, látok benne fantáziát. :)

Arra is jó lenne hogy ösztönözne, hogy este már ne egyek semmit...

33608. reload (válaszként erre: 33568. - Ivi79)
2017. márc. 23. 07:13

Nyilván a megfelelő gyógyszer mennyiség vezetett eredményre, de én nem vagyok az a típus, aki mer ilyenekkel játszani, inkább orvosra bízom a dolgokat, mert nálam aztán biztos többet tud :)


Más problémám elvileg nincs, illetve nem tudok róla :)

33607. reload (válaszként erre: 33571. - F4e7e8321e)
2017. márc. 23. 07:10

Tulajdonképpen este is éhgyomorra kell szedni, 6-7 körül vacsorázok és kb. 3 óra múlva veszem be.


Sokan felvonták már erre a szemöldöküket, de nálam hatásos :) Bár azt nem tudom, ha reggel szednék ilyen mennyiséget, akkor mi történt volna, de én már így maradok :)


Dr. Földes Ivánhoz járok, Bp. XIII. kerület.

33606. e8da813d29 (válaszként erre: 33605. - F4e7e8321e)
2017. márc. 22. 12:04

Nekem is a kézujjaim dagadnak meg.

Nem csak látványra zavaró, de kényelmetlen érzés is, már reggel arra ébredek.