Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Mit együnk, mit igyunk sportolás után?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Egyéb diétás témák
A fórumhoz cikk tartozik, kattints ide a megtekintéséhez!


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

8. Petrap2018-04-16 20:05
Igen, igen, ez valóban így van, néha jó kis szünetet tartani.
(válasz Juliska88 7. hozzászólására)

7. Juliska882018-04-05 13:18
Azt tanácsolom, hogy legyen óvatos a túróban. Ha sok ilyen fehérjét eszem, pattanások felbukkannak az arcomon.


6. Petrap2018-03-31 22:07
Túró minden mennyiségben! Sovány tejföllel, egy kis sóval isteni, frissítő!

5. closed2018-03-31 19:08
Fehérje, zsír, szénhidrát, folyadék.
Ügyesen kell megválasztani, hogy mit mikor.
Ha komolyan sportol valaki, és nem megfelelő a bevitel, akár komoly baj is lehet belőle.


4. hópihe142018-03-30 06:59
Amikor még versenyszerűen sportoltam, edzés után vagy egy bögre hideg tejet hajtottam le, vagy egy almát rágtam el. Amelyiket éppen kívántam, de ennél több vacsorára nem is vágytam, az elég volt.
(válasz sajtó 1. hozzászólására)

3. Cucicsillag2018-03-29 22:41
Remelem, ez az "edzes utan nuku kaja" mar a mult.
(válasz sajtó 1. hozzászólására)

2. Katinkaboszi2018-03-29 22:28
A férjemnek 25 éve volt egy infarktusa, azóta kötelezően tornára jár, szzívbeteg tornának hívják. Egy pár éve, tanárváltás volt, azóta és mivel csosntritkulásom van, járok vele én is.
Heti két alkalommal megyünk, egy óra erőteljes torna van, ami után, a tanár is mondja, sokat kell igyunk.
Amikor jön a meleg, mindig szól, legyen mindenki mellett víz és igyunk a gyakorlatok közben is.
Mi ahogy hazaérünk, ilyen napokon, saláta vacsorát kívánunk. Eleve hideg, ez már jól esik a felforrósodott testnek, mert igaz a zuhany lehűt, de belül mégg szinte forró az ember továbbra is.
A salátába teszünk sajtot, felvágottat, többféle zöldséget még és kimondottan jól is esik, tea mellé, finom vacsora.
Torna előtt gyümölcsöt és sajtot fogyasztunk, legalább egy órával.

1. sajtó2018-03-29 09:08
Sokan úgy gondolják, hogy ha edzés után esznek, akkor hiába dolgoztak. Pedig ez súlyos tévedés! Az edzés, a különböző intenzitással végzett testmozgás hasznos, ám egyben megerőltető is a szervezetnek. Mozgás közben izzadással vizet veszítünk, a kalóriaégetéssel pedig tápanyagokat használ fel a szervezetünk. Sportolás után ezért mielőbb érdemes visszaállítani az egyensúlyt mind a folyadék, mind pedig bizonyos tápanyagok pótlásával. Edzés közben az izmokat számtalan mikrosérülés éri, a gyors regenerációhoz elsősorban fehérjékre és igen, egy kis szénhidrátra is szükség van!