Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - A Xanax elhagyása okozhat magas vérnyomást?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

5. Clarah2018-01-30 21:49
Igen. Meg szemkidülledést és lábujjrángást. Anetenolvastam.

4. Regin_a2018-01-30 21:45
Nem!
Bár a Xanax is csökkenti kissé a v.nyomást, de ennyit nem. Orvos, vérnyomáscsökkentő

Azért persze nem egyértelmű a dolog
Én Xanaxon "élek" és v.nyomáscsökkentőt is szedek
Rendben minden.
Vagy két hónapig mégis magas volt a vérnyomásom, igaz jellemzően csak 150-160
(válasz V.v.V 2. hozzászólására)


3. lovelyly2018-01-30 13:54
Igen.

2. V.v.V2018-01-30 06:56
Sok évig szedtem a xanaxot. Most végre eltudtam hagyni. Viszont valamiert brutalisan megugrott a vérnyomásom. 180-200 a 120 helyett. Egyszerűen nem tudom mi okothatja. Lehet a xanax elhagyasa?

1. V.v.V2018-01-30 06:54
Xanax elhagyása után magas vérnyomás lehetséges?