Fogyasztóvédelem (beszélgetős fórum)
Figyelem! Ez a fórum összevonásra került, így ezen a linken folytatódik:
Fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem
1. a03dd05915
2017. aug. 25. 19:13
A fórum célja, hogy megosszuk a tapasztalatainkat a problémás szolgáltatók, vásárlások terén.
Ami nálam kiverte a biztosítékot:
Vásároltam egy nem olcsó kenyérpirítót, amelynél hiányzott az egyik eszköz (csipesz). A kereskedő több héten keresztül a gyártónál érdeklődött ennek pótlásáról.
A kereskedő, mivel a gyártó nem tudta egyedileg pótolni, 5% "jóváírást" ajánlott a hiány miatt.
Nem fogadtam el, hanem a készülék cseréjét kértem a kereskedőtől. Most várom a választ.
Azt érdekelne, illetve azok hozzászólásait várom, akik hasonlóan rossz vásárlásokat eszközöltek. Csalódtak a termékben, megpróbálták visszaküldeni, elállni a vásárlástól, de a jogaikat nem tudták érvényesíteni.
+ minden más az internetes vásárlási tapasztalatokról...