Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Milyenek a csak nőknek szánt edzőtermek? Jobbak, mint a koedukáltak? fórum

Milyenek a csak nőknek szánt edzőtermek? Jobbak, mint a koedukáltak? (tudásbázis kérdés)


2017. aug. 29. 16:25
szerintem teljesen jók, miután csak nők vannak, nem azzal vannak elfoglalva, hogy milyen férfiak vannak, hanem azzal hogy hogyan edzzenek,
5. R.Eszter (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
2017. aug. 29. 13:53

Szia! Én most egy ilyen edzőterembe járok. A következő előnyeit látom, ami engem illet:


-miután újrakezdő vagyok, régen jártam ilyen helyen, úgy gondoltam, hogy hamarabb fel fogok oldódni, nem fogom feszélyezni magam az esetleges ügyetlenségem miatt. Ez így is lett. Nagyon kedves volt hozzám mindenki, az edzőterem vezetője azonnal elmagyarázta az általam használni kívánt gépek működését, beállítását.


-a mai napig látom, hogy kicsit teltebb vagy kifejezetten nagyobb felesleggel rendelkező vendégek először járnak ezen a helyen, kicsit félve merészkednek be és szinte érződik rajtuk a megkönnyebbülés, mikor megtapasztalják a légkört.


-ami még számomra érdekes, hogy itt nem az zajlik, mint sok edzőteremben, hogy beszélgetni jönnek és egy kicsit edzenek is. Itt célirányosan edzenek a hölgyek vagy tornáznak a tanárral, aztán mennek a dolgukra.


-nincs verseny, hogy kinek milyen a szerelése. A mozgás a cél. Hirtelen ennyi jutott eszembe.

2017. aug. 14. 15:41

sosem értettem, miért megy valaki női edzőterembe :D max annyi előnyét tudok elképzelni, hogy a szaunába nem kell vinni nagy szaunalepedőt v fürdőruhát.

egyébként ezek a termek általában (mindig) kisebbek, jóval rosszabbul felszereltek, mint a normál edzőtermek.

ha jót akarsz magadnak, nagy ívben elkerülöd ezeket a helyeket.

3. gabbbicica (válaszként erre: 1. - Babyapocakban)
2017. aug. 14. 09:48
Annyi a pozitivum, hogy nincsenek ferfiak. Edzot en lattam ferfit, de ha teged egy koedukaltban sem zavarnak a pasik, akkor tobb pluszra ne szamits, mint h nincsenek ott 😀