Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Aktív kismamák - fitness terhesen is

Kategória: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Terhesség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4

119. gribedli***2017-10-01 18:38
Linkeltem az elején más videókat is, nemcsak Rékát, kifejezetten kismamatornák azok is, kiegészíthetnéd vele a bicajozást. Olvass vissza a topikban, sok mindent leírtunk. Jó mozgást!:)

118. gonoszkiralylany2017-10-01 16:01
Az a baj én sokáig táncoltam, baromira zavar ha nem ritmusra tekerek 😃 A kiállásokat meg pláne nem nagyon tudnám alacsony pulzussal csinálni. Ha évek óta járnék, akkor bátrabb lennék, de csak nyáron kezdtem, nem szokott hozzá annyira a szervezetem. Azért gondoltam hogy a szobabicikli jó lesz, azon tényleg tudok saját tempóban tekergetni.
(válasz oszandra85 117. hozzászólására)


117. oszandra852017-10-01 15:23
Ha birod a hangjat akkor igen :):):)
Spinningre sztem ugyanugy jarhatsz ha szeretnel max a sajat tempodban vagy erosseggel csinalod.
Hajra:) masodik trimeszter nekem szuper volt, edzes tok jol ment, a rosszulletek elmultak,jol esett mozogni.
Most mar picit kezdek nyugos lenni, nem tudom meddig fogok meg kitartani,mar kevesebbszer jarok el,tobbszor alakul ugy,h hulla faradt vagyok vagy fajdogal a hasam,ugyh ma inkabb kimarad a torna... de azert meg igyekszem.
(válasz gonoszkiralylany 116. hozzászólására)

116. gonoszkiralylany2017-09-29 21:31
Sziasztok!
Most már én is jelentkezem, nemsokára 12 hetes leszek, és remélem elmúlik ez a brutál hányinger, mert most egy gyorsabb sétától is rosszul leszek :( Én spinningre jártam nyáron, de van itthon egy szobabiciklim, azon fogok majd tekerni szerintem, meg keresek mellé valami tornát. Rékát ajánljátok akkor? :)

115. gribedli***2017-09-27 07:18
Így a vége felé nyugodtan lassíthatsz a tempón, ha úgy érzed. Főleg mert gondolom a pocak miatt az alvás is kènyelmetlen, és utána pocak nélkül meg aludnàl de kezdetben a baba nem hagy. Meg nem tudom, ti hogy vagytok vele, vagy hogy lesztek ezzel, de az utolsó hónapban már lejjebb száll a pocak és akkor már megint aktívabbak lesztek. Egyrész kényelmesebb lesz a gyomornak, másrészt sürget az idő, mindent el kell intézni (hűtőt feltölteni, kisszobát rendezni, kórházi cucc, utolsó takarítások), szóval hacsak nem orvosi javaslat az ágynyugalom, âltalában az utolsó hónap eléggé rohangászós:)
(válasz oszandra85 112. hozzászólására)

114. gribedli***2017-09-27 07:12
:D
(válasz Magni1 113. hozzászólására)

113. Magni12017-09-26 22:33
Én szoktam Rékát mute-olva nyomni :D
Főleg, ha a kedvesem otthon van.
Ő teljesen kivan a hangjától :D
(válasz oszandra85 112. hozzászólására)

112. oszandra852017-09-26 20:16
Lehet hulye kerdes... de mar Reka hangjabol nekem is picit eleg volt,meg kivulrol tudom mikor mit mond, ha nezek egy sorozatot es kozben magamtol emelgetem a labam meg csinalok mindenfelet az is jo?Kevesbe koncentralok akkor a tornara es biztos nem olyan erosen csinalom,ezert kerdezem.Jobb ha inkabb zonaba kerulok?

111. Magni12017-09-26 15:13
Hello!
Én továbbra is aktívkodnék,csak most egy hétig beteg voltam, illeteve annyi intéznivaló volt, h kb semmit sem csináltam.
Múlt csütörtökön túráztam egy másfél órát a hegyen, aztán nyomtam rá Réka karizom gyakorlatot, aztán sajnos másnapra megint szarul lettem, úgyhogy újabb kényszerpihenő.

Ma vagy holnap nekiállok újra,aztán beszámolok :D
(válasz oszandra85 108. hozzászólására)

110. gribedli***2017-09-25 21:04
Hú, már nagyon kevés hiányzik!:))))
(válasz oszandra85 108. hozzászólására)

109. gribedli***2017-09-25 20:54
A hasizom terhesség alatt amúgy is egy kicsit szétnyílik, hogy helyet csináljon a babának. De a hasprés gyakorlatok fokozzák ezt. A réka kismamatorna videón nincs hasprés. Az alakreform videón, ahol terhes volt, ott is csak a 90 percesnek a végén van,azt meg simán ki lehet hagyni, és ez ugye 2 dvd-s, a másik dvd-n nincs hasizom blokk.
(válasz Magni1 107. hozzászólására)

108. oszandra852017-09-25 19:56
Sziasztok!Ki aktivkodik tovabbra is? Eszti te eszrevettel olyat,h kevesebbet birsz? Egesz mult hetig (31. Het) mindent ugy birtam mint elotte most mar erzem h faradok. Ugyh ma mar csak 35 percet voltam az eliptikuson,biztos birtam volna tovabb de eddig esett jol.
Errol a Rubint Rekas dologrol meg nem hallottam de szerintem nem igaz. A terhes tornaban is ugyanazokat a talajgyakorlatokat csinalja mint az osszes sima dvd-n,max a kitoresek,guggolasok amiket nem csinal.Es szerintem mas kusmama torna is hasonlokbol all,labemelesek stb. En tovabbra is csinalom,holnap o lesz teriteken :)

107. Magni12017-08-15 08:08
Sziasztok!
Valahol olvastam,h a Réka torna nem jó, mert fokozza a hasizom szétnyílását.
Nektek mi a véleményetek erről?

Megmondom őszintén, én a hangján kívül :) imádom Rékát, nagyon nyomós indok kéne, h lebeszéljen vki róla.

Szétnyílt hasizom téma is érdekelne, ha bárkinek van bármilyen tapasztalata.

106. Magni12017-08-12 10:47
Szió itt is!
Szerintem ha eddig nem mozogtál,kezdd inkább Belényi Beával.
Ez a keringés fokozás, én erre szoktam bemelegíteni:

[link]
Szerintem:ő nagyon hozzáértő,és biztonságos.
Van még fent ezen kívűl gerinc tornája, és csípő torna 20 percben, az sztem elég kemény.
Réka elsőre durva, sztem abból 1 max 2 blokkot rakj Bea keringés fokozása után, mondjuk egy felső testet:
[link]
Én ezt szalag hiányában súlyzóval /2 fél literes ásványvizes üveggel csinálom.

Meg mondjuk egy csípő / combot:
[link]

Ez így bő fél óra összesen.
Majd számolj be! :)
(válasz HappyDayandNight19 103. hozzászólására)


105. oszandra852017-08-10 22:22
Udv itt is :) En vagy itthon csinalom a Rubint Reka terhes DVD-t,vagy ha nem ez akkor a teremben altalaban inkabb kardiozok,eliptikuson szoktam 45-50 perceket 130-140 koruli pulzussal. Igyekszem ugy csinalni,h 2 ilyen 2 olyan edzes legyen a heten minimum.
RR DVD trimeszterekre van lebontva,tehat elkezdheted csak a masodik-harmadik trimesztert csinalni. Biztos van meg ezer fele hasonlo terhes DVD, youtube video stb, szerintem jovo heten en is beujjitok valamit mert mar sok volt a Huuuhaaa:) Ma epp azt csinaltam :)
Eszti linkelt par hozzaszolassal ez alatt egy masik terhes tornat,meg en meg a Pentek Eniko felet szeretnem kiprobalni.

Hajra es jo mozgast!
(válasz HappyDayandNight19 103. hozzászólására)

104. gribedli***2017-08-09 08:32
Szia, emlékszem, neked volt valami fogyis naplód,ugye? És súlyzós edzéseket is csináltál, jól emlékszem?

Ha igen, akkor azt tanácsolom, hogy folytathatod a régi edzésedet, hiszen hozzá vagy szokva, hamar vissza fogsz rázódni. De kisebb súlyzókat használj és olvasd vissza a topikot az elejétől, minden fontosabb dolog le van írva, hogy mit kerülj és mit szabad. Nagyon sokat fogytál, ha jól emlékszem, nagyon szép terhességed lehet, ha folytatod ezt az aktív életmódot és kár lenne elveszíteni a már megszerzett eredményeket.

Olvass vissza, de így hirtelenjében még annyit tanácsolok, hogy ha ittál fehérjeturmixokat, azokat most ne. Szoptatás alatt szabad, és jó is, hogy jól felszívódó fehérje, de terhesség alatt ne (nem azért, mert ártana vagy ilyesmik, hanem mert nagy lesz a baba)
(válasz HappyDayandNight19 103. hozzászólására)

103. HappyDayandNight192017-08-09 08:24
Sziasztok :)
Teherbeeses elott heti 5x edzettem konditeremben (nagy súlyos edzes illetve HIIT kardio).
Most a 22.heten vagyok es a temposabb setan kívül mast nem csinaltam. A 12.hétig nem edzhettem, utana meg valahogy elsiklott a dolog....
Most azonban erzem h jol esne a mozgás.
Igy "kezdésnek" miket ajnlanatok?
Akár linket is szívesen fogadok. Köszi :)

102. Orsheka2017-08-02 10:09
Sziasztok! El is feledkeztem errol a forumrol :) Nekem igy a 4. honap vegen Eniko elo Basic videoi is nagyon bejonnek. Ezekbol 3 35 perceset talaltam a YouTube-on, ezt szoktam Rékával kiegészíteni.

101. oszandra852017-07-25 10:50
Van foam roll-om otthon,mostanaban hanyagoltam,de akkor eloveszem ujra,koszi!

En is kulon napra gondoltam a jogat,csak hogy jol esne egy heten egyszer kicsit lenyujtani,meg relaxalni,az agyamnak is,a rengeteg porgest kicsit levezetni,ilyesmi.
(válasz gribedli*** 99. hozzászólására)

100. gribedli***2017-07-25 09:28
Bizonyos pózok gyakorlása,terhes guggolás, hátizomgyakorlatok, stb. viszont jól felkészítenek a szülésre, ezért ezek jók, ha egy kismamajóga részét képezik. De ezeket is külön napra tenném.

99. gribedli***2017-07-25 09:27
Óvatosan a jógával, csináltam, de csalóka, hogy ugye a relaxin miatt minden jobban nyújtható, valójában meg ilyenkor okozhatsz sérüléseket az ínszalagoknak. Ezért úgy jógázz, hogy semmit ne nyújts túl! A pózoknál nem sok van, amit terhesség alatt nem szabad, de ezt fel is tüntetik, ha könyvből csinálod. Ha viszont videóról, ott általában figyelembe veszik az összeállításnál.

Nyújtásról még annyit, hogy edzés ELŐTT nem szabad (ugyanis sérüléseknek teszed ki magad az edzés során,ha előtte nyújtottâl, az előzetesen lenyújtott izom sérülékenyebb). Bemelegítés igen, az fokozza a vérkeringést, szóval mindig kell. És edzés végére levezetésként is jobb,ha a bemelegítést csinálod meg újra, ugyanis ez fokozza a vérkeringést és segít elszállítani az edzés közben képződött tejsavat. Hasznos lehet még a habroló is, ezek ilyen cilinder alakú rudak és nyújtás helyett szokás csinálni mert egy enyhe masszázst csinálsz vele, ami sokkal jobb mint a hagyományos nyújtás.

Mai eszemmel, az alapján, amit tanultam, a nyújtást, jógát egy külön napon csinálnám, nem edzés után. Vagy ha mindenáron ugyanazon a napon, akkor is olyan legalább fél órával edzés után. Egy külön napon, mégpedig úgy,hogy a nyújtás előtt is csinálsz egy 10 perces bemelegítést.

De keress rá a foamroll-ra, decathlonban is kapható és nagyon hasznos:)
(válasz oszandra85 98. hozzászólására)

98. oszandra852017-07-25 09:06
Kismama jogat csinal(t) valaki? Youtubeos verziot csinalhatok,vagy ehhez inkabb menjek el rendes tanarhoz?

97. gribedli***2017-07-24 08:46
Hajrá kismamák!:)))

96. gribedli***2017-07-24 08:46
:DDD
(válasz oszandra85 95. hozzászólására)

95. oszandra852017-07-23 23:53
En mostanaban emeltem a tetet :):) Reka DVD utan jottem ra,h sokkal tobbet lehet terhesen mint amit en hittem,Ugyhogy azota heti 2 erositi es heti 2 kardio. Az eliptikus trenert rohadtul untam,20 perceket csinaltam kb,neha 30 de nem azert mert nem birtam tobbet csak szetuntam a fejem rajta.Elkezdtem filmet nezni kozben,hat levakarhatatlan vagyok a geprol :):) 50 perceket szoktam igy 130-140 kozti pulzussal, de masfel oras filmnel el szoktam gondolkozni,h inkabb vegignezem a filmet a gepen. Most ez nagyon bejott.
Erositos napon vagy Reka itthon vagy en magamtol a teremben,de mar nem annyira ovatoskodva, hanem probalom ugy es annyit mint Reka.Nekem meg nincs tole herotom,de meg csak most kezdtem :) Rohogtem,hogy a terhes DVD-n se marad el,hogy Huuuuuhaaaaa! :)
Azert koszi a linket Eszti,ezt is kiprobalom majd!

94. Magni12017-07-12 19:54
Az új találmányom (Rékától kicsit besokalltam,most kicsit pihen 😂)

BabyFit by Amy: Prenatal Workouts: [link]


93. gribedli***2017-06-23 10:13
Szia, én nem vagyok terhes, de van 3 gyerekem és velük végig edzettem, úgyhogy nem bírtam ki már a topik kezdetétől, hogy ne kotyogjak bele. Nagyon örülök,hogy már nem tabu a mozgás a kismamáknak és jó lenne, ha nem halna ki ez a topik mert tényleg egy jó téma:)

A 21.héten is elkezdhetsz tornázni, de ha a dvd-ket választod, akkor a te trimeszterednek megfelelő blokkokat csinálnám csak így elsőre. Hogy lásd, hogy mennyit bírsz, aztán majd kialakul.

Pl a Rèka kismamatornája, amelyik 3 20 perces blokkból áll, az első trimeszterben lévők megcsinâlhatják mindhárom blokkot, akár egyszerre, akár napokra elosztva (edzettségtől függ), viszont a második trimeszterben lévőknek ő màr nem ajánlja az első blokkot. Gyakorlatilag kevesebb, és nem olyan mély guggolások, kitörések vannak a második blokkon, ezért már csak azt és a 3.at csináld. A 3. Trimeszterben pedig csak a 3-at.

Nyilvân, aki bírja, csinálhat többet is, de ha kihagytâl több hónapot edzés nélkül, akkor először próbáld ki, ahogy ő tanácsolta.

És ha visszaolvasol, írtunk a pulzusról is és egyebekről, hogy mire szokás figyelni terhesség alatt.
(válasz főnix01 88. hozzászólására)

92. gribedli***2017-06-23 10:04
:DDD

Ügyes vagy!
(válasz Magni1 87. hozzászólására)

91. gribedli***2017-06-23 10:02
Persze, hogy értelek!:)))

Ugyanez fogalmazódott meg bennem sokszor, ès a legkisebbel való terhességnél csináltam a 90 perces alakreformot is. Ahol ugrált,ott mindig letompítottam lèpegetésekre. De ugyanez volt bennem, amit leírsz, világéletemben sportoltam és én is szeretem hajtani magam. Az, hogy Réka az alakreformon is terhes (igazából a 2. Dvd-n, az add önmagad kettőn is az, pedig az még nem kismamatorna) megnyugtató, hogy meg van húzva egy határ, mert ha ő végigtolta 5-6 hónapos pocakkal is, és egészséges terhessége volt, akkor ha nekem megy az az edzés, nincs mitől félnem, pedig az egy hosszù és kimerítő edzés, de eléggé rám volt szabva akkor.

Logikus, nem csinálhatná valaki, aki nem annyira sportol vagy eü problémája van, stb. De azoknak, akik szeretik az intenzívebb dolgokat, inspiráló, hogy sok terhes végigcsinálta azt is, meg Réka maga is terhes, egyfajta rábólintás, hogy ha addig is bírod, még nem teszel semmi "rosszat"

De ha az alakreformot mégsem ajánlanám minden kismamának, azért Réka kismamatornája igenis figyelembe veszi, hogy mit nem szabad, vagy hogy mi az, amit minden kismamának szabad,ez a dvd-je át lett vizsgálva, ez a kismamatorna nem veszélyes, hanem hasznos lehet abban, hogy ne hízzon el a kismama, ne legyenek visszerei, szorulása,ödémája, stb.

Örülök,hogy tetszik. Szerintem félre kell tenni, hogy ki utálja, ki szereti, ha csak azt a kismamatornát nézem, ha utálnám is őt, akkor sem tudnék nagyon belekötni, szét van választva trimeszterekre is, nem is tudom, mi kell több??:D
(válasz oszandra85 86. hozzászólására)

90. főnix012017-06-23 09:28
Jövőhéten megyek dokihoz, megkérdezem tőle :)
Köszi :)
(válasz oszandra85 89. hozzászólására)

1 2 3 4