Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Aktív kismamák - fitness terhesen is

Kategória: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Terhesség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3

66. oszandra852017-04-22 00:05
Azt mondta,hogy van akinel vegig megmarad... de majd a genetikai UH-n is megkuksoljuk mi ujsag.
Addig meg setalok...sokat.
(válasz Magni1 65. hozzászólására)

65. Magni12017-04-21 19:40
Kitartás! Nagyon nehéz lehet egy aktív embernek mindenáron pihenni.
De csak 3 hét... és minden rendben lesz :)
(válasz oszandra85 63. hozzászólására)


64. gribedli***2017-04-21 14:26
Jaj, hát jobbulást! Te még az első trimeszterben vagy,ugye? Mert olyankor gyakoribb. Igaz,nem a mozgástôl jött, megnyugtatlak, de pihenj csak, ezek ilyen múló izék:)
(válasz oszandra85 63. hozzászólására)

63. oszandra852017-04-21 13:23
En epp ma jartam meg a korhazat,mert az ejjel vereztem...Baba rendben van,de van a mehemben valami zuzodas szeru,ami kifakadhat,igyhogy azt mondtak az edzest hanyagolnom kene.Majd a genetikai UH-n megnezik,hogy mi ujsag,felszivodott-e es utana meglatjuk mit lehet es mit nem.
(válasz gribedli*** 62. hozzászólására)

62. gribedli***2017-04-20 18:28
Hogy vagytok kismamák, aktívkodtok?:)

61. gribedli***2017-04-17 19:09
Bocsánat, másnap.

60. gribedli***2017-04-17 18:44
Ennek örülök, mármint biztos jól csináltad, ha ma érzed:)
(válasz oszandra85 59. hozzászólására)

59. oszandra852017-04-17 10:13
Kiprobaltam a has gyakorlatokat amiket mondtal,lehet hogy azert mert mar hetek ota nem csinaltam semmit hasra de nekem volt azert izomlazam masnap:) koszi!
(válasz gribedli*** 47. hozzászólására)

58. gribedli***2017-04-12 11:19
Hajrá!:)
(válasz gonoszkiralylany 55. hozzászólására)

57. oszandra852017-04-11 22:58
Nagyon remelem,hogy mar kovetkezo honaptol mint aktiv tag fogsz irni ;) ❤
(válasz gonoszkiralylany 55. hozzászólására)

56. Magni12017-04-11 22:26
Addig kitapossuk neked az utat. :)
Hajrá!!!!
(válasz gonoszkiralylany 55. hozzászólására)

55. gonoszkiralylany2017-04-11 22:09
Én még nem vagyok kismama, ezért nem írok, de read only módban figyelem a fórumot, mert mindenképp akarok sportolni a terhesség alatt is majd :)
(válasz oszandra85 32. hozzászólására)

54. oszandra852017-04-11 16:41
En is sokat setalok,a munkahelyem kb fel ora gyalog,mondjuk reggel mindig kesesben vagyok amiota a progi potlot hasznalom es azzal meg fekudni kellene egy 20 perc- fel orat, elobb kelni meg nem vagyok kepes,ugyhogy marad reggel a busz,de talan 12. Het utan visszaall a normal kerekvagasra az elet,akkor reggel is setaltam,most is ugy tervezem.
Nincs amugy autonk ugyhogy mar csak ezert is sokat setalok.
(válasz gribedli*** 53. hozzászólására)

53. gribedli***2017-04-11 16:11
Ha ez vigasztal, én sem voltam futós típus, az egyik terhességemnél még nervo sciatica-m is volt egy ideig mert a baba nyomott egy ideget, szóval én a steppergépet használtam kardió gyanánt, bemelegítéshez, stb, ha épp nem sétáltam valahol, de mivel akkor egy olyan helyen laktunk, hogy minden közel volt gyalog is,rengeteget mentem.

Pl az úszás is nagyon jó, mert a vízben tehermentesíted az izületeket, és majd nyáron, a melegben a dagadt boka egyik ellenszere, mert masszíroz mindenhol a hideg víz.
(válasz oszandra85 51. hozzászólására)


52. gribedli***2017-04-11 16:06
Ügyes vagy!:)

Ha be tudsz szerezni egy terheseknek való haskötőbugyit, azt azért hordanám a helyedben futáshoz (bár lehet, hogy hordod), a striák megelőzésére.
(válasz hópihe_44 50. hozzászólására)

51. oszandra852017-04-11 13:24
Orulok,hogy csatlakoztal,jo latni,hogy tobben vagyunk ilyen nezeten :) Azert egy felmaraton lefutasat en eleg fittnek mondanam,en csak 10k-ig mertem menni babo elott.Most a fitas nem esik jol ugyhogy helyette mast csinalok.

Te mennyit futsz es milyen gyakran? Pulzusmerovel?Gondolkoztam,hogy majd par het mulva ujra megprobalkozom a futassal,hatha valtozik valami,mert olyan szep most az ido,vetek nem edzeni ilyenkor kint a jo levegon!
(válasz hópihe_44 50. hozzászólására)

50. hópihe_442017-04-11 11:07
Sziasztok, en nem mondanam szuperfittnek magam, de mielott terhes lettem futottam egy felmaratont. Azota is igyekszem hetente legalabb kocogni es videokon keresztul nyujtani vagy tornazni. Kisse tartok a rosszallo tekintetektol a pocak miatt futas kozben, de egyenlore csak egyszer kaptam hangos megjegyzest, es az aboszolut pozitiv volt (en sem Magyarorszagon elek). Jelenleg 7 honaposak vagyunk es azt gondolom, nekem nagyon sokat segit a mozgas. El sem tudom kepzelni hogyan lehet folyton csak ulni - vajon ezek a kismamak hogyan birkoznak meg a szorulassal, hatfajassal, valtozo egyensullyal?
Nagyon jo otletnek tartom ezt a forumot ! Valaki irta korabban hogy a feherjek nagyon kellenek a szoptatashoz... No meg a vasat nagyon mondjak, nekem jelenelg is vashianyom van, tehat erre szamithatok szules utan is.
Szep napot minden fitanyukanak !

49. gribedli***2017-04-11 09:38
:DDD
(válasz Magni1 48. hozzászólására)

48. Magni12017-04-11 09:10
Oké, köszi :)
Ma vagy holnap megnézem a másikat.
Nekem a tánc miatt nincs egyensúly problémám, most is simán megforgom a 8-10et hányás nélkül :D
(válasz gribedli*** 46. hozzászólására)

47. gribedli***2017-04-11 07:47
Szívesen, majd mesélj hogy tetszett-e:)
(válasz oszandra85 45. hozzászólására)

46. gribedli***2017-04-11 07:46
Na igen, persze minden gépes gyakorlatot lehet csinálni gép nélküli verzióban de nem vagyunk egyformák és ő pont azt magyaràzza az elején, hogy azért választotta a gépeket, mert terhesség alatt aki nem biztos az egyensúlyában vagy nem biztosak a mozdulatai, a géppel biztonságosabban edz, mert a gép korlátozza a mozdulataidat, hogy nehogy megcsússz vagy megsérülj. Természetesen a gépek hátránya, hogy nem használjuk annyira a stabilizálókat de ezt el is mondja, hogy elsősorban abban az edzésben a biztonságot tartotta fontosabbnak.

Ellenben a másik meg teljesen eszközök,gépek nélküli edzés, csak pici sùlyzók, mert az aktívabb,vagy jobb egyensùlyérzékű kismamáknak szól inkább.

Szóval ki milyen típus vagy hogy érzi magát,azt az edzést fogja preferálni, két különböző nézetű csaj, mert az első po t azt mondja,hogy kerüld az összetett gyaksikat, ha nem vagy biztos magadban, a másik meg full edzést csinál csak összetett gyaksikból, mert ezzel jobban fejleszti a core-t. Mindegyiknek igaza van, megnéztem az edzéseket, még felváltva is lehet csinálni, plusz a Flavia csinált még 2 videót a második és a harmadik trimeszterre.
(válasz Magni1 44. hozzászólására)

45. oszandra852017-04-11 00:25
Koszonjuk szepen a rengeteg segitseget :) en holnap ki is probalom amiket javasoltal!
(válasz gribedli*** 43. hozzászólására)

44. Magni12017-04-10 21:01
Hát tényleg sokat beszél :D

Nekem ő nem jó, mert én itthon tornázok, és mindenhez kell vmi gép.

Úgyhogy visszatértem Rékához, amíg nem találok jobbat. Tőle úgyis leszakad a lábam :D
(válasz gribedli*** 43. hozzászólására)

43. gribedli***2017-04-10 18:16
Ja és keressetek rá jutubon, ha van kedvetek, Flavia Del Monte

First Trimester Pregnancy Workout 1 of 3

Ezt az edzést most is csinálhatjátok, kicsit sokat dumál, de jó edzés.

Egy másik, ami nagyon jó, de nagyobb kihívás, sok összetett gyakorlattal de nagyon jól fejleszti a stabilizálókat, Lauren Griffith 40 weeks of Fitness, ezt ő végig ajánlja, viszont kisebb súlyzókat használ mert a gyaksikhoz több egyensúly kell, ezek nagyon a core-t fejlesztik, szóval aktív kismamáknak szuper:)

42. gribedli***2017-04-10 18:07
Az intenzitást te szabod meg, pl a belly breathingnél annyira kell behúznod, amennyire bírod, ha erősebb vagy, akkor erősebben. Tehát belégzéskor kiengeded a hasad, kilégzéskor pedig mikor már nincs levegőd, teljesen behúzod,behorpasztod a hasad, érezni fogod, garantált. Természetesen a 4kézlábas gyakorlatnál is fokozhatod az intenzitást bokasúlyzóval és azzal, hogy fixen kitartod.

Szóval 4kézlábból ellentétes végtagok kitartanak és ezt tartod kb 20-30 másodpercig, majd a másik oldalra is, és aztán megcsinálod még 10x (vagy amennyi megy).

A köldök beszippantást szintèn megcsinálhatod nagyobb ismétlésszámmal, vagy az idővel nehezíted, én pl mindig úgy csináltam, hogy behúztam ameddig bírtam és abból a helyzetből még icipicit behúzogattam 25-30x, ameddig bírtam levegő nélkül, ebből 4 kört.

Igen, vegán vagyok, de egyik terhességem alatt sem voltam vegán, így erről tapasztalatot nem adhatok elsőkézből. Van,aki szerint legalább terhesség alatt szüneteltetni kellene, és van,aki szerint a terhesség alatt is szabad. A vegetáriánusságról viszont egyöntetűen sokan kijelentették már, hogy teljesen biztonságos, mert azért ott van némi àllati fehérje is, hús nélkül is oké.

Ez nem azt jelenti, hogy a vegán ne lenne az, hanem félő, hogy nem mindenki tudná 100%megvalósítani helyesen. Amennyiben helyesen csinálják, nem gond,de ki az, aki havonta teljes vérképet csinál, meg millire kiszámolja, hogy pontosan mennyi b12 kell neki, vagy D vitamin, ès ezeket be is veszi és folyamatosan ellenőrzi, hogy fel is szívódik stb. Az ember (a kismama) kívánós is, szóval nem fogja mindig okvetlenül azt és annyit enni, teszem azt, ha pl nem szereti, vagy nem tudja, hogy neki most erre vagy arra van szüksége, és akkor mindjárt a kanyarban várja a hiány. Ha tudatosan teszi, akkor semmi baja nem származik de amíg nincsenek erre bevett sémák,információ, nulla táplálkozási ismeretek a többségnél, addig félő, hogy legyengítheti vele magát. Ez ugye a mindenevőkre is vonatkozik, hogy azt is lehet nagyon rosszul csinálni. Egy specialista is segíthet jó étrend összeállításában, kiegészítőkkel. Csináldmagad, az nem mindig jól sül el.

Nem titok, hogy az emberiség egy része bizony vegán és szegéy országokban ezzel együtt még jobban is szaporodik, és szoptat is, de ugye többségük napos ország (D vitamin!) és az ivóvizük tele van bacikkal (b12 vitamin), azért én mégsem innék pocsolyavizet, hogy hozzájussak jól felszívódó b12-höz.
(válasz Magni1 41. hozzászólására)

41. Magni12017-04-10 15:43
Köszi!!! Olyam fura, h ezek hasizom gyakorlatok.annyira durvákhoz vagyok szokva, h ez fel sem tűnik, h használna hasizmot.

Mondjuk ha én táncolok, márpedig előfordul 3-4 óra is egyben, akkor nagyon kell végig tartani a központomat. Has és hátizmok. Tuladonképpen akkor is dolgoznak, csak m@r nem veszem észre.

Olvastam másik fórumon, h vegán vagy.
Van amelyik terhességedet így csináltad végig?
(válasz gribedli*** 40. hozzászólására)


40. gribedli***2017-04-10 15:15
Feltettem az adatlapra

39. gribedli***2017-04-10 15:03
Az oldalra hajlás, mármint a side bend? Az nemigazán hasizom gyakorlat, mert egy mély izom,a quadrato dei lombi dolgozik, nem a hasizom, ez a quadrato dei lombi pedig egy izmocska belül, ami egy sátorra hasonlít, ez végzi a több melót (feltéve, ha helyesen csinálod a side bendet vagyis nem 2 súlyzóval lengedezel jobbra balra, hanem mindig csak abban a kezedben, ami ellentétes azzal, ahova hajolsz). Persze ez a gyaksi pl jó a derék mobilizálására de nem nélkülözhetetlen. Mert már más gyaksik alatt is dolgozik ez az izom, ìgy nem kötelező rá külön edzeni.

Vannak ennél specifikusabb gyaksik, a belly breathing (köldök "beszippantása"), a négykézláb helyzetből ellentétes kar/láb emelése és a hátonfekvésben labda adogatása kezekből térdbe majd vissza. Mivel írtam lejjebb, hogy nem olyan jó sokáig fekvő helyzetben lenni, ezt a labdaadogatóst tartogathatjátok szülés utánra is. De pl álló helyzetben ellentétes térd-könyök összeérintése, amíg ezt az egyensúlyotok és a poci mèrete engedi, ez is egy jó példa a keresztirányù hasizmok aktiválására.

Csinálok egy montázst, amit felteszek majd a képeim közé adatlapra, hogy lássátok miről van szó, lehet, hogy ismeritek is ezeket:)

Szólok, ha kész.
(válasz oszandra85 38. hozzászólására)

38. oszandra852017-04-10 13:22
Uu azt megkoszonom en is.Semmit nem merek hasra edzeni,azt mondta nekem is a szemelyi edzo a teremben,hogy szabad,de egyedul oldalra hajlasokat csinalok 3-4 kilokkal,
(válasz gribedli*** 36. hozzászólására)

37. Magni12017-04-10 11:26
köszi, az nagyon jó lesz! :)
(válasz gribedli*** 36. hozzászólására)

1 2 3