Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Van itt olyan aki szedett Sedacur-t? Mik a tapasztalatok? Étvágytalanságot tapasztalt valaki?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

3. Réka vagyok2017-04-05 20:44
Én szedtem, de nem okozott étvágytalanságot. Jó kis cucc szerintem....

2. Kriszti5152017-03-30 13:40
Tegnap kezdtem el szedni, nem tudok aludni, sokat stresszelek, kettőt bevettem este, aludtam mint a tej, szóval bevált. Viszont ma nem hogy nem ettem még, de éhes sem vagyok. Lehet hogy a sedacur-tól van?


1. Kriszti5152017-03-30 13:39
Van itt olyan aki szedett sedacur-t? Mik a tapasztalatok? Étvágytalanságot tapasztalt valaki?