Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Melyik testmozgással fogyok/izmosodok jobban?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

19. xTüncőx2017-04-29 22:53
Én 2 éve végzek itthon súlyzós edzéseket, igazán intenzíven (heti több alkalommal) kb. 1 éve. Több hónapba telt, mire elkezdtem változást észlelni, azóta viszont rengeteget formálódtam. A fenekem, combom mintha levágták volna, és másikat ragasztottak volna fel helyette :) Most már futópadom is van, azon intervallum edzéseket csinálok, így nem veszítek a kemény melóval összeszedett izmaimból sem. Az edzés utáni fehérjebevitel nagyon fontos, ill. előtte aminosav, de a kreatin is csodákra képes az izomnövelésnél. Előtte pedig l-karnitin, a zsírvesztés megkönnyítésére.

18. massalhangzo2017-03-29 17:32
tudom, hogy elmeletileg a hosszutavfutas nem izmosit, de most mit mondjak, ha a gyakorlatban en az ellenkezojet tapasztaltam :D regota muveltem, nem fogyokuras celzattal vagy felesleggel, szoval ez van.

ennek ellenere, aki izmosodni, formalodni akar, nem ezt javasolnam, mint ahogy lentebb is irtam. de ha tapasztalatlan, akkor nem is az otthoni tornat, mert elveszi a kedvet, ha nincs eredmeny, es kevesen csinaljak otthon jol es kemenyen annyira, hogy annak latszatja legyen
(válasz gribedli*** 17. hozzászólására)


17. gribedli***2017-03-29 17:17
Én is súlyzózom,persze, de én mellette sprintelek is, kardió gyanánt. Mert a sprintelés legalább nem eszi le rólam az izmot. A hosszú, alacsony intenzitású futás bizony leeszi az emberről az izmot.

Ha te úgy is érezted, hogy attól lett egy kis izom, hát lehet, hogy ott volt már az, csak "felszínre" került, stimoláltad, látszott. De a laza kardió az anyagcserét nem mozgatja meg, csak az edzés időtartamára, a súlyzózás pedig az edzést követő 36 órán át gyorsítja az anyagcserét.

Igazából szálkásításkor is azért szokás heti többször kardiózni mert az a kis kalória, amit eléget, még beleszámít a fogyásba de több kalóriát éget el az intenzív futás így is. Viszont mikor valaki odaér, hogy már hetek óta éhezik kb, kevés ch meg kevesebb kalória, akkor addigra màr csak a lazához van energiája szinte hiszen mellette még aznap súlyzós edzése is van. És így azt mondja, hogy oké,azt a 100 kalóriát még valahogy lefaragja a napjából.
(válasz massalhangzo 16. hozzászólására)

16. massalhangzo2017-03-29 16:53
en sosem voltam az az intenziv futo, inkabb laza, hosszutavu, semmi sprinteles. engem megis izmositott, formasitott a futas. ez foleg akkor latszik jol, amikor valakin nincs felesleg, akkor eleg hamar is jon az eredmeny

sprintelgetest nem valasztanek, ha izmokat akarnek epiteni, akkor mar inkabb a sulyzos edzest, valoszinuleg annak sokkal hamarabb lenne latszatja :D
(válasz gribedli*** 15. hozzászólására)

15. gribedli***2017-03-29 08:38
A futás csak akkor izmosít,ha ténylegesen kardióedzésről van szó, az intenzív fajtából,pl sprintelés.

Ma mindenki kardiónak nevezi a kocogást,laza futást is, igaz,erre nincs másik szó, de nem ugyanaz a kettő,pl a laza kardiónál csak a vörös(piros) izomrostok vannak bevonva de az intenzív kardiónál (jóval a "zsírégető tartomâny" felett) már a fehér rostok is, vagyis azok, amiket súlyzózáskor is használunk.

Meg is lehet nézni a kocogók alakját a rövidtávfutókéhoz képest, az utóbbiak rövid ideig nagyon intenzíven dolgoznak, és sokkal izmosabbak, formásabbak mint a kocogók (akik között elég sok a plötyi). Szóval gondolom erre az intenzív futásra célzol, hogy izmosít, vagy az intervallra.
(válasz massalhangzo 11. hozzászólására)

14. gribedli***2017-03-29 07:50
A kardió a szívizmodat edzi, erre van kitalálva, a szívbetegségek megelőzésére.a testet formálni az erősítő edzésekkel lehet, pl súlyzó, saját testsúly, szalag, stb.

Ha zsírtalan tömeget szeretnél, ezeket told. A maratoni futóknak van a testük kompozíciójában a legnagyobb % zsír a többi sportolóhoz képest és a testépítőknek van a legkisebb zsír%uk.

Heti 2 kardió is elég,a többi erősítés legyen de a legfontosabb,hogy ne kampányszerűen csináld,2 hete sportolsz, az semmi, hónapok kellenek, évek, hogy tartósan átformáld magad és meg is tartsd.
(válasz csimber 5. hozzászólására)

13. elianar762017-03-29 07:09
BBG? Igaz nem könnyű, de nagyon látványos. Egy héten 3x 28 perc torna, 3 nap kardio. Nézz utána neten, bikini beach guide. Van facebook csoport, a csajok nagyon szépen formálódnak, öröm nézni :) De ehhez kell kitartás. Ha rá tudod magad szánni arra a 3napos keményebb tornára akkor próbáld ki.

12. barbus05012017-03-28 19:19
Akkor eleg jol taplalkozol. :) szerintem kezdj bele a sulyzos, illetve a sajat sullyos edzesekbe. De elotte tajekozodj mindenrol, nehogy tobbet arts, mint amennyit hasznalnia kene. :)
(válasz csimber 9. hozzászólására)


11. massalhangzo2017-03-28 18:59
a futas is izmosit, szalkasit, de az nem egy-ket alkalom utan fog megmutatkozni, mint ahogy mas mozgasformanal sem :D

a helyedben beruhaznek egy kondiberletbe vagy bicajoznek, mert az ilyen otthoni tornak nem biztos, hogy eredmenyt hoznak. azt ertem ezalatt, ha nem helyesen vegzel egy gyakorlatot, csinalhatod barmeddig, nem fog eredmenyt hozni, mig egy edzoteremben megmutathatja az edzo, hogyan kell. akar csoportos orakon vagy kulon edzesen.
(válasz csimber 1. hozzászólására)

10. mazsumazsu2017-03-28 18:45
Zumba és latin tánc. olyan klassz izmos alakot csinál hogy még majd túlzásnak is tartod majd.

9. csimber2017-03-28 17:36
Taplalkozasra figyelek. Reggelire zabkasa feherjevel, ebed husi, zoldseg, neha egy feherjeszelet, vacsi tojas, szenhidrat csokkentett kenyer, vagy mozzarella paradicsommal, salatak. Cukor nulla, liszt, teszta semmi. Vizet teat iszom. Nem mondom hogy neha nem eszek egy zsemlet vagy piritost, de nagyon ritkan. Hetente egyszer, kethetente kb.

8. andi60202017-03-28 15:23
Mintha rólam írnál.
Mondjuk én nem csinálok semmit.
(válasz csimber 1. hozzászólására)

7. barbus05012017-03-28 15:15
A taplalkozasod mennyire helyes, tudatos?
(válasz csimber 5. hozzászólására)

6. barbus05012017-03-28 15:15
Sajat sullyos edzes, de csak finoman. Rengeteg videot talalsz rola a neten

5. csimber2017-03-28 15:02
de ha tornázok és csinálom a kardió tornát, akkor izmot is fejlesztek és zsírt is adok le nem?
amúgy a kérdésem inkább arra irányult, hogy melyiket csináljam inkább? futás vagy otthoni kardió?


4. quififi2017-03-28 14:22
Izmot csak súlyokkal lehet építeni!Felejtsd el a kardiót de nagyon gyorsan!

3. csimber2017-03-28 14:09
ja, azt nem mondtam, hogy erősítő tornákat is csinálok mellé. hasizom, farizom. egyenlőre súly nélkül.
(válasz Vessla 2. hozzászólására)

2. Vessla2017-03-28 14:06
Kardiótól nem lesz izmod.

1. csimber2017-03-28 13:49
Nem feltétlenül a fogyás a célom, inkább izmosodás, minimális zsír van rajtam, persze az eltűnhet. A kondim nagyon rossz, szinte semmi izom nincs rajtam.
Két hete próbálok futni, de két percnél tovább nem tudok egy huzamban. De azért 30 percet megcsinálok úgy, hogy 2 perc futás, 1-2 perc séta. Ennek van több értelme, vagy annak, ha otthon csinálok kardió videókat? Youtube-on elég sok van, párszor már csináltam, abban sokkal jobban elfáradok.Ezeket végig tudom csinálni. Melyiket csináljam? A futás annyira nem megy nekem... vagy csak tovább kell próbálkoznom? (168/58, nő)