Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mit lehet kezdeni azzal a személlyel, aki nem megfelelő végzettséggel rendelkezik és hibásan dolgozik?

Kategória: Összes fórumtéma » Egyéb témák » Minden más


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

17. Enissa2017-02-23 16:18
Használtan, vagy újonnan vásároltad?

Nem mindegy, hogy új készüléket vettél jótállással, garanciával, vagy használtam x idő garanciával.

Ha újonnan vetted, akkor nem jellemző, hogy találkozol a szervizelővel,mert az üzlet veszi át a vásárlótól, és küldi a szervizbe az árút. Ha új kérheted,hogy cseréljék ki másik készülékre, vagy a pénzed adják vissza.
Ha az üzlettel nem vergődsz zöld ágra, akkor a forgalmazót, gyártót is megkeresheted.

Én már kaptam vissza pénzt úgy, hogy a forgalmazót és azon keresztül a gyártót levélben felkerestem. Fotókkal illusztráltam a hibát, valamint leírtam, és kértem a szíves intézkedésüket. Már több, mint 3 éves mosógép volt, nem volt + garanciám rá, és nagyon kellemesen csalódtam bennük, kártalanítottak.
(válasz Vitust 9. hozzászólására)

16. Ikebana32017-02-23 15:22
Szervizbe vitted? Ott a helyszínen, amikor elhoztad nem ellenőrizted, hogy jól működik?
A üzletben vásároltad, meghibásodott, visszavitted, megcsinálták és ez ismétlődik már többször, akkor ragaszkodni kell a vételár visszafizetéséhez. A lányom járt úgy, hogy az Interspárban vett egy számítógép billentyűzetet, elég magas áron. Rövid időn belül bizonyos dolgokat nem érzékelt, visszavitte. Pár hét után közölték vele, nem javítható és kicserélték, de azzal is így járt. Kb 4x csinálta végig, aztán vett egy másikat máshol, mert szüksége volt rá. De az Interspárban sem hagyta a dolgot annyiban és visszakövetelte a teljes vételárat, meg is kapta.
Még az is lehet, hogy igazából a te lapiddal sem tudtak mit kezdeni, kitisztította és visszaadta. Ezek olyan zárt egységek, hogy nem is mindegyiket lehet javítani. Szóval én a helyedben a vételárat követelném vissza.
(válasz Vitust 9. hozzászólására)


15. Ikebana32017-02-23 15:12
A kérdés szempontjából ez mindegy is. Ha főnök, úgyis megválik az ilyen dolgozótól. Ha a főnök barátnője, áthelyezi máshová. Ha a kérdező barátnője, mondja meg neki, hogy nem jó helyen vagy.
Ha a hibás munka miatt a kérdezőnek kára van, lehet panaszt tenni.
Nem megfelelő végzettséggel hibásan dolgozik, meg kell kérni, keressen magának megfelelő állást, mielőtt elküldik.
De a gyakoribb az, amikor nem megfelelő végzettséggel, remek munkát végez,mégis elküldik. :(
(válasz babyapocakban 4. hozzászólására)

14. NomNom2017-02-23 15:03
Ha 3 hónapos akkor garanciálisnak kellene lennie. Olyan helyre vitted? Mert ha nem a saját szervizébe vitted akkor a garanciától is elköszönhetsz ha már belenyúlkáltak. Egyébként meg vidd máshova.
(válasz Vitust 9. hozzászólására)

13. syria2017-02-23 14:59
Ebben az esetben semmi közöd a szerinted hibásan dolgozó személyhez. Sokkal inkább a feletteséhez. Én hanyatt-homlok hozzá rohannék, s neki tenném fel a kérdést, hogy megfelelő szervizest alkalmaz-e. (Bár ha pl. mondjuk a barátja, vagy rokona, nem valószínű, hogy előbbre jutnék.)

Ott van a vásárlók könyve és a fogyasztóvédelem is.

Mi áll a garancialevélben? Minden javításkor kitöltenek egy szelvényt?
Régen valahogy úgy volt, hogy az x-edik javítás után vagy cserekészülék, vagy pénz vissza. Nem tudom, most mik a játékszabályok, az elmúlt 10 évben nem sikerült pocsék műszaki cikket vennem. :D
(válasz Vitust 9. hozzászólására)

12. andi60202017-02-23 14:50
Amúgy én az üzletvezetővel beszélnék. Határozottan.

11. andi60202017-02-23 14:47
Honnan tudod, hogy nem megfelelő végzettséggel rendelkezik?
(válasz Vitust 9. hozzászólására)


10. hoxás2017-02-23 14:43
Van vásárlók könyve, abba írhatsz, bár ahogy most a fogyasztóvédelem áll.....
Nem lehet, hogy csak az időt húzzák, amíg a szav.idő lejár?
Esetleg beszélj az üzletvezetővel, hogy mi a gondod, hátha tud segíteni.
(válasz Vitust 9. hozzászólására)

9. Vitust2017-02-23 14:39
Én mint fogyasztó vagyok, és terméket (laptopot) vittem vissza már 3. alkalomra ami továbbra is hibás és a terméket ugyan az javította. Kicserélni nem akarják mert folyton "megjavították"-ra hivatkoznak. De továbbra sincs wifi és továbbra sem jó a merevlemez hiszen folyton lefagy. 3 hónapos laptopról van szó garanciával. Ha nem a javító személyt eltávolító tv.-t de fogyasztó védelmére valót esetleg tud valaki mondani?

8. hoxás2017-02-23 14:31
Erről van szó! :)
(válasz babyapocakban 6. hozzászólására)

7. andi60202017-02-23 14:31
Neked semmit, ha nem te vagy a főnöke.
Mert remélem nem főnökként kérsz itt tanácsot.
(válasz Vitust 1. hozzászólására)

6. babyapocakban2017-02-23 14:30
A törvény akkor is meglehet, max nem tartják be. :)
(válasz hoxás 5. hozzászólására)

5. hoxás2017-02-23 14:30
Biztosan megvan rá a törvényi szabályozás..... hacsak nem az igazgató/üzletvezető rokona. ;)


4. babyapocakban2017-02-23 14:29
A kérdés nem tartalmaz elegendő információt.
Mit lehet kezdeni
- mint főnöke?
- mint kollégája?
- mint a hiba elszenvedője?
- mint a hiba tanúja?
Mint kicsoda?

3. Vitust2017-02-23 14:28
De lehet valamilyen tv.-re hivatkozni?

2. hoxás2017-02-23 14:27
Rövid úton megszabadulni tőle. :)

1. Vitust2017-02-23 14:18
Mit lehet kezdeni azzal a személlyel aki nem megfelelő végzettséggel rendelkezik és hibásan dolgozik?