Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Szárítógép garancia fórum

Szárítógép garancia (beszélgetős fórum)


23. 3d787b167a (válaszként erre: 22. - 2ab16d5612)
2017. jan. 12. 15:20
:DDDDD
22. 2ab16d5612 (válaszként erre: 21. - Geridos)
2017. jan. 12. 12:46
Szarkazmus. Cinizmus. Szeretlek
21. Geridos (válaszként erre: 20. - 2ab16d5612)
2017. jan. 12. 12:27

Igen kitértem arra is mivel sok esetbe neki kéne Érdeklődni cselekedni hogy eljusson a termék vagy tisztán meg mondani hogy ez és ez van. nem hitegetni az embert ahogyan sokszor teszik! mindennek meg van a menete.

-->Gyengébbek kedvéért nem a eladókat bántatom ezzel! mivel sokszor ők kapják a bántást szidalmat más hülyesége miatt amit le kell nyelniük csak ezt sokan nem lássák be,

Nem tartalak Ostobámnak! Hála vannak olyan emberek akik tesznek érte nem csak Ülnek a segükön mint egyesek.. akik Érthetetlenek mint egyesek Forever.:D te aztán kész csoda vagy jó hogy egy van belőled :D

globus te nagyon Okos vagy mi köze ehez hogy hosszabbodik a garancia vagy sem ?

pont az ilyen emberek miatt tar itt a Világ Bravó.


Téma lezárva! sikeresen be mutatkozott egy -2 ember :) :D

Remélhetőleg a hölgynek sikerült rendezni a szervit!

20. 2ab16d5612 (válaszként erre: 16. - Geridos)
2017. jan. 12. 11:56

A boltot hibáztattad korábban. Nem tudom másképp értelmezni. Ha nem erre gondoltál akkor sorry. Nem jött át.

Ostoba emberek vannak. Magamat nem tartom annak. Téged sem buta némbernek tartalak (mert nem ismerlek) ezt elvárom visszafelé is.

Tudom,általánosan fogalmaztál, de rám vetítetted. Nem baj, kiadod a frusztrációd, jól van ez így.

19. 3d787b167a (válaszként erre: 18. - Globus)
2017. jan. 12. 07:50

Dehogy tudja!:)

Meg ezek szerint nem is Uri Geller.

18. globus (válaszként erre: 12. - Geridos)
2017. jan. 12. 07:48
Hibás, hibás... azt tudod, hogy az utolsó garanciális javítástól hosszabbodik a jótállási idő, éppen annyival, amennyit szervizben töltött a gép? :)
17. Geridos (válaszként erre: 13. - Sanyinak)
2017. jan. 12. 07:31
Pontosan valaki Érti is!
16. Geridos (válaszként erre: 15. - 2ab16d5612)
2017. jan. 12. 07:30
nem érted a lényeget!! nem vevőszolgálatot bántom meg senki mást de úgy látszik nem Olvasod el amit írnak nem meglepő :D ezért van ennyi Buta ember!! pont :)
15. 2ab16d5612 (válaszként erre: 12. - Geridos)
2017. jan. 12. 06:40
Szeretném ha 2 hétig vevőszolgálatos legyél. Csak 2 hét XD
14. 2ab16d5612 (válaszként erre: 9. - Geridos)
2017. jan. 12. 06:39

A bolt csupán egy közvetítő a gyártó és a vég felhasználó között. Ha biztosít vevőszolgálatot akkor is csak közvetít. Itt a bolt akkor hibázik ha a fogyasztóvédelmi szabályokat kikerüli. Ez esetben nem hibás

Plusz ezek francaise elven működnek és vannak kötelezően tartandó márkák típusok. Igen, a hulladék is, az ár érzékenység miatt. Nyilván vess magadra ha megveszed az ócsó szart.


Anno mikor kérdezték tőlem hogy jó-e a 15 ezer forintos tablet, gondolkodás nélkül mobdtam, hogy nem :D az "akkor minek van?" kérdésre a "mert lenyomták a torkunkon" volt a válasz. És elvitte azt amit nem hozott vissza 3 hónap múlva, hogy tönkrement...

13. sanyinak (válaszként erre: 12. - Geridos)
2017. jan. 12. 06:08
En is ugy gondolom, h a torvenyhozo a hibas, aki nem vedi a fogyasztokat. A vizfej a miniszteriumokban es a parlamentben.
12. Geridos (válaszként erre: 11. - Globus)
2017. jan. 12. 00:01

Végül is igen" senki se hibás! ezek szerint ez így van rendjén. akkor az hibás az aki vásárol!

ez akkor így működik de végül is ez mind azoknak a hibája akik ezt hagyják is.

Pl:

volt egy készülék amit x-hónapba leadtam javításra. nem első eset

12.ei nap és 1-hónap elteltével csörög a telefon meg javították a terméket igen csak a számlán ott volt az is hogy 12 adtam le és a szervi csak 2 héttel később kapta meg akkor ki a hibás????

nem bolt és nem a szerviz Tudom :)

Részemről lezártam.

11. globus (válaszként erre: 5. - Geridos)
2017. jan. 11. 21:42

Miért lenne hibás a bolt?

Miután eladnak egy terméket, a boltnak semmi köze nincs hozzá, még csak beállítások témájában sem.

Csomagolásban van a jótállási jegy, mely blokkal együtt érvényes, szerepelnek benne a javítással, garanciával foglalkozó szervizek.

10. sanyinak (válaszként erre: 9. - Geridos)
2017. jan. 11. 21:30
Jellemzően nem a boltok végzik a javítást, hanem az importőrrel szerződött szerviz. Tehát a garanciális problémát legtöbbször nem az üzlettel kell rendezni, így a vevő megtartása sem téma.
2017. jan. 11. 21:23

Mért gondolom így?? mert nem egy 2-termékkel jártam így! akkor szerintem Érthető mért ez a véleményem.

Viszont nem értem azt hogy írod legnagyobb márkák is elromolhatnak én szóval nem írtam ilyesmit hogy a Drága és olcsóbb minőségi termék nem tud elromolni.. szóval nem írtam ilyet !!

de úgy veszem észre hogy te nem érted amit írok?? ..

id: fontos hogy a vevőket megtartsa! (Bolt)

ezek szerint még se fontos a bolt számára ha ilyesmiket csinál akkor ki tehet róla ? én ezt hangsúlyoztam!

Nagyon Véded a boltot Nyugodtan védheted a boltot nem zavar!

de véleményem nem változót felé!

és Szerintem a Kérdező is ki van a hócipője a Bolttal! ami jogos.

2017. jan. 11. 18:24
Szia akár kezet is foghatnánk azzal a különbséggel, hogy 80.000.- Ft-os mosógéppel jártam így 1 hónap alatt derült ki hogy rossz. Gyártó, javítási kód, szervízjegy 2 h ónap. Utána a szerviz megállapította beviszik bevizsgálásra, viszik a gépet kapok cseregépet. Cseregép n incs raktáron december eleje óta. Durván szeme.....k a cégek, ha kifizetted a pénzt utána azt csinálnak veled amit akarnak. Jelenleg én már ott tartok hogy befejezem a cirkuszt és kénytelen leszek venni egy új mosógépet mert ebből elegem van.
7. Polihisztor (válaszként erre: 1. - Meli0428)
2017. jan. 11. 16:11
Sajnos ma már nem ír elő a jogszabály határidőt, mint régen, ami után cserélni kell. Egy évig is elhúzhatják a javítást.
6. 0084acbe42 (válaszként erre: 5. - Geridos)
2017. jan. 11. 15:58
Miért gondolod, hogy olyan dolgokat tart ami nagy eséllyel tönkremegy? A legmegbizhatóbb márkák legjobb dolgai is elromlanak olykor-olykor. Egyébként meg kénytelen olcsó dolgokat is tartani, mert a vásárlók nagyon szeretnek spórolni a minőségen és veszik meg az olcsót. Tartani kell márkás és olcsó dolgokat is. Hiába is mondod, a bolt nem tehet róla. Ha a feje tetejére áll is, akkor sem fogja a szerviz hamarabb megcsinálni, mint ahogy mondja h megcsinálja. A bolt sem megsürgetni nem tudja őket sem megjavitani helyettük. Csak egyszerű embereknek egyszerűbb a boltot szidni, mert így van kit szidni, mint elfogadni, hogy a szervizelés nem rövid idő.
2017. jan. 11. 14:21

Nem kötekedés kép írom de ez nem teljesen így van!

idézem bolt nem tehet róla.. ???

Mért is? Nekik fontos hogy a vevőket megtartsa! ha olyan dolgokat hoz be ami nagy eséllyel tönkre megy akkor számoljon arra is hogy lehető legkönnyebben és leggyorsabban tudja cserélni szervizeltetni!

én most jelen esetbe 1-hónapja nem tudja használni a terméket és most újabb 3-hetet jósoltak neki" akkor ki tehet róla? aláírom a szerviz se olyan gyors de ugyan akkor hibás a bolt is!

4. 0084acbe42 (válaszként erre: 2. - Geridos)
2017. jan. 11. 13:21
A bolt nem tehet róla, hogy elromlott a szárítógép és arról sem, hogy a szerviz lassú. Semmi ráhatásuk nincs a szervizre.
2017. jan. 11. 10:04

köszi.

euronics-ban vettünk. a CAndy szervízzel egyeztettünk. remélem 1-2 óra és kiderül,hogy mit ajánlanak

2017. jan. 11. 09:57

Ismerős érzés hasonlóban jártam én is igazából túl sok mindent nem tehetsz!

mind ezt próbáld meg a Bolt vezetőjével megbeszélni eladókkal nem igazán lehet sokra menni de ezt tapasztaltad is.

azon felül legközelebb járj utána a boltnak milyennek a referenciái? véleményeket kinek mi a tapasztalata a bolttal és maga a termékkel stb..

közel jövőben teheted kerüld el ezt a boltot!!!.


végeredményt írd meg mire jutottál.

2017. jan. 11. 09:21
októberben vettük egy szárítógépet. decemberben elromlott és hívtuk a szervízet...kérték a hibakódot,amit kiír a gép. Jan.5én hívtuk őket,hogy mi a helyzet,mikor jönnek. Mondták,hogy jan.6án érkeznek. Jan.6án hívnak,hogy a hibakód amit kiír azt nem tudják megcsinálni,mert nincs alkartészük megrendelik és érkeznek. Ma hívjuk őket,hogy megérkezett e az alkatrész. a válasz: még 3 hét amíg megérkezik. Ez szörnyű! Mondtam nekik,hogy akkor adjanak e cserepapírt vagy fizessék vissza pénzt és vigyék a gépet. Szerintetek jogos a felháborodásom? (természetesen nem tudtak semmit sem felajánlani,majd délután felhívnak újra,ha beérkezett a főnök...)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook