Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - A szorongás, mint életem része. De meddig?

Kategóriák: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Psziché / Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség
A fórumhoz cikk tartozik, kattints ide a megtekintéséhez!


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4

119. l.luiselotte2016-11-22 17:13
gyakram szorongok, de nem ok nélkül. Az lenne a furcsa, ha bizonyos dolgok nem bántanának vagy nem okoznának szorongást.

118. csikil4ny2016-11-22 16:31
Persze
(válasz tib1978 117. hozzászólására)


117. tib19782016-11-22 15:22
Írhatok privátban?
(válasz csikil4ny 116. hozzászólására)

116. csikil4ny2016-11-22 15:20
S ez a 10 evvel ezelotti eset parkapcsolattal volt kapcsolatos? Akkor nem volt szorongasos tuneted? (Bocs a sok kerdesert, de olyan nincs, hogy a szorongasos tuneteknek kivalto oka ne lenne.)
(válasz tib1978 115. hozzászólására)

115. tib19782016-11-22 15:17
Még csak lánykérés lesz. Karácsonykor. Remélem, hogy túl leszek rajta, mert a hülye gyógyszernek van egy nagyon szar mellékhatása is (amit most nem részleteznék) de párkapcsolati problémákat okozhat. Bár ha visszagondolok, álltam én már föl nehezebb helyzetből is kb. 10 évvel ezelőtt.
(válasz csikil4ny 114. hozzászólására)

114. csikil4ny2016-11-22 15:13
XD Ne viccelj! Kozeleg a nagy nap? Vagy meg csak a lanykeres lesz? Izgulsz?

Szerintem valami jobban izgat a kelletenel, ha eddig nem voltal szorongasos, meglatod hamar tulleszel at egeszen.
(válasz tib1978 111. hozzászólására)

113. tib19782016-11-22 14:44
Jaaa Ő még ezt nem tudja. Lehet vihetem is a zaciba rögtön:):):):)
(válasz fenyő 006 112. hozzászólására)

112. fenyő 0062016-11-22 14:39
: ) Ez egy szép nap akkor mindkettőtök számára.
(válasz tib1978 111. hozzászólására)

111. tib19782016-11-22 14:34
Szép kilátások, én épp ma megyek karikagyűrűt venni. Lehet ez egy rossz ómen?:)
(válasz csikil4ny 110. hozzászólására)

110. csikil4ny2016-11-22 14:30
Nem keso. Egyebkent en is produkalok hipochonder tuneteket: pl. ha tul sok a munkam rogton lebetegedek, ezert szedek mar egy honapja antibiotikumot, mert stabadsagra nem mehetek... Aztan ha lazabb a munkafolyamat magatol elmulik.

Egy masik forumban volt itt egy lany, elmultak a szorongasos tunetei, abbahagyta a pszihoterapiat es kiujultak. Nem art vegig csinalni, a gyogyszer mellett, a ketto egyutt hatekony.
(válasz tib1978 108. hozzászólására)

109. csikil4ny2016-11-22 14:25
Nekem neurologus irta fel a xanax-ot, hogy diagnozist tudjanak felallitani, 10 napig szedtem, semmit nem ereztem, de kozben elmentem egy masik neurologushoz ket perc alatt latta, hogy mi a baj, amit az MR igazolt is - ket evig kerestuk a tuneteim forrasat (a problema megoldodott egy koltozessel es valassal, a gerincservem is helyrealakul, csak azzal tobb a munka. :) )
(válasz fenyő 006 107. hozzászólására)

108. tib19782016-11-22 14:24
Ebben teljesen igazad van csak már végső elkeseredésemben akartam "sorstársakkal" beszélgetni. Lehet, hogy tökre hipohonder lettem, vagy más, de mindenesetre nagyon rossz napok vannak mögöttem és csak szerettem volna tudni, hogy másokban ez hogyan csapódik le.
(válasz csikil4ny 106. hozzászólására)

107. fenyő 0062016-11-22 14:20
Én is azt mondanám inkább pszichológus,mint pszichiáter. Első nekifutásnak egyből "gyógy"szert írt. Hogy bírod az ati.depit. Most olvastam a betegtájékoztatót,és olyan mellékhatásokat írt.....
(válasz csikil4ny 106. hozzászólására)

106. csikil4ny2016-11-22 14:08
Egy biztos: kivizsgaltak, nincs szervi problemad, ez meg tud nyugtatni. Szorongasos tunetekkel meg lehet pszichologushoz fordulni, o megis csak tobbet tud segiteni, mint mi.
(válasz tib1978 105. hozzászólására)


105. tib19782016-11-22 14:01
Sosem volt ilyen problémám, gyermekkoromból sem emlékszem ilyen esetekre. Azt tudom, hogy a gyógyszer nem lesz megoldás erre, utálom is szedni, bármilyen gyógyszert, csak legvégső esetben szedek be. De ezért mentem el a szakemberhez, hogy segítsen. Hol jobb ez a dolog van úgy hogy a hasmenés is elmegy pár napra, de aztán visszajön. Tiszta gáz ez az egész, hogy az agyam játszik velem és nem én ővele:)
(válasz csikil4ny 104. hozzászólására)

104. csikil4ny2016-11-22 13:57
Az, hogy bepanukoltal, teljesen normalis. A tuneteidet mind okozhatja a szorongasod. De az a kerdes, hogy a munkadban, vagy otthon nincs minden rendben? Mi stresszel? Szorongo gyermek, kamasz voltal-e? Mert ha igen idonkent visszajohet.

Nem artana felkeresned egy pszichologust, mert csak gyogyszer nem old meg semmilyen problemat.
(válasz tib1978 103. hozzászólására)

103. tib19782016-11-22 13:51
Szia,
Arra emlékszem, hogy indultunk valahová és akkor már éreztem, hogy kicsit zsibbad a fejetetőmön a bör (bocsi eddig ezt nem írtam) és innentől kezdve elég rossz napok jöttek. Nem tudtam enni (az már jobb egy kicsivel). Ezután olvastam a pánikról, ezután felkerestem a pszichiátert. Azt mondta szorongok és vele együtt pánikolok is. 3 hete Escitalopram és napi 3x frontin (0,25mg). Most itt tartunk.
(válasz csikil4ny 92. hozzászólására)

102. insecure2016-11-22 13:49
Vagy. Írod, hogy jó munkád van. De, mégis mennyi stresezl jár? Mi újság a mellékvesével? A mellékvese is kimerülhet. Néztek cortizol, aldosteron hormonokat? Pajzsmiriggyel mi újság? Vizsgálták?
(válasz insecure 101. hozzászólására)

101. insecure2016-11-22 13:47
Nem akarlak elkeseríteni, de az sem jelent semmit, hogy pillanatnyilag nem találtak semmit. Attól még lehet bajod.
Én azt gondolom ennyiből, hogy elsavasodott a szervezeted. Te tudod, hogyan kajálsz. Kicsit vizsgáld meg. IBS is lehet. De hülyeség így a neten láttatlanban ötletelni.
Nem csak cölikália van, hanem létezik olyan gulténérzékenység is, ami hasonló tünetekkel jár, mint a cölikália. Attól,hogy nem vagy cölikáliás pl. még tolerálhatod rosszul a glutént.
Kávézol? Teázol? Sok húst eszel? Bármi lehet. Ha tejeskávét iszol pl. még rosszabb savasság szempontjából. Egyél sok ananászt!
(válasz tib1978 95. hozzászólására)

100. csikil4ny2016-11-22 13:46
Lehet siman pszichoszomatikus is. Amikor nekem megmagyarazhatatlan gegegorcsom volt, meg kardiologiara is elkuldtek, csak akkor nyugodtam meg, amikor a gerincservemet felfedeztek, de a tuneteimnek toredeket igazolta, a tobbit az okozta, hogy bepanikoltam. Az megis csak megijeszti az embert, hogy par nap alatt 30 evesen teljesen - azelott teljesen egeszsegesen - lebenul.
(válasz tib1978 95. hozzászólására)

99. tib19782016-11-22 13:46
Hát lehet, hogy hipohonder vagyok, de eddig miért nem?
Sohasem csináltam ilyen dolgokat, nem kerestem a problémákat.
(válasz fenyő 006 89. hozzászólására)

98. globus2016-11-22 13:44
Örülj neki, hogy nincs betegséged. Fogd fel úgy, hogy nyertél egy negatív státuszt :)
(válasz tib1978 95. hozzászólására)

97. globus2016-11-22 13:43
Jaa, bocsi :)
(válasz insecure 96. hozzászólására)

96. insecure2016-11-22 13:42
Nem a kérdező szedi, én hoztam fel példának, aki nem a kérdező vagyok. Megfázásra, fejfájásra néha szedek :(
(válasz globus 93. hozzászólására)

95. tib19782016-11-22 13:41
Na akkor kereshetem tovább a bajomat, pedig eddig ettől szorongtam, hogy mi lehet a bajom, a sok kivizsgálás meg minden semmilyen eredményt nem hozott. Szívem rendben, a belső szerveim rendben, vérképem rendben. Na most egy kicsit elkeserítettél:(:(

94. insecure2016-11-22 13:41
Dehogy. Ez jó hír. A cölikália egy súlyos állapot. Ne félj! Úgy tűnik, hogy tényleg attól szorongsz, hogy nincs válasz a testi tüneteidre. Kicsit figyelj oda a kajára.
(válasz tib1978 90. hozzászólására)


93. globus2016-11-22 13:41
Miért szedsz fájdalomcsillapítókat, ha nincs semmi bajod? Ezt írtad, nem találtak.
(válasz insecure 91. hozzászólására)

92. csikil4ny2016-11-22 13:40
Mi valtotta ki? Mikor volt az elso tuneted? Mi tortent kozvetlenul elotte veled?
(válasz tib1978 77. hozzászólására)

91. insecure2016-11-22 13:39
Hétköznapi fájdalomcsillapítók (aspirin, paracetamol stb.) szedése után simán van gombócérzésem, Nem bírja a gyomrom.

90. tib19782016-11-22 13:38
Igen, azon is túl vagyok, voltam Cöliákia szűrésen is. Akkor mégiscsak valami olyan betegségem van amit nem találnak és végem?
(válasz insecure 88. hozzászólására)

1 2 3 4