Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Próbálok a Xanaxról leszokni. Valaki van itt, akinek sikerült?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Psziché


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

705. agnes12192017-06-16 18:24
Szia, szép hét végét, ESTE.1 1/2 ,05 szedek.} engem el altat. és beszéd szavar van.nálam. szép napot.

704. szőkelédi2017-06-13 15:48
Szia. Nem vagyok feledékeny , sőt!😁magamon kívül még 3 pasit is irányítani kell és határozottan beszélek. Mennyit szedsz ? Én 0.5 nek a felét. De reggel ,mert éjszakára feldob.
(válasz agnes1219 703. hozzászólására)


703. agnes12192017-06-12 13:39
Sziasztók! szintén,rivotril vagyok, mmár csak,este szedem, feledékenység, beszéd szavart, tapasztalt valaki? köszi az infót.ÜDV szép napot!

702. szőkelédi2017-06-11 22:46
Szia 😁de szép neved van 😁 én is rivotril -os vagyok ,sajnos 19 éve lassan . Írj mi a helyzet?
(válasz kutyabenge vakarék 698. hozzászólására)

701. Guruljka2017-05-13 04:31
Ezek szerint én nagyon könnyen leszoktam a xanaxról. Nem emlékszem utólagos hatásokra, elég könnyen ment.
Igyekeztem ritkítani a bevételt.

(Azt már nem tudom, mekkora dózisban írták fel, de azt tudom, hogy néha többet vettem be. Nagyon azért nem lehetett variálni vele, mert akkor még csak szakorvosi javaslatra írta el a háziorvos. Azaz el kellett menni az ideggyógy szakrendelésre, és ott ülni sok rozzant között vagy 2-3 órát. Utána háziorvoshoz a receptért. Figyelték ám a dátumokat.)

700. bogyoka62017-05-11 17:31
van xanaxom. vagyis: lett.

699. bogyoka62017-05-11 12:31
persze, nyugodtan írj.

698. kutyabenge vakarék2017-05-11 07:07
Nem tudom, új vagyok, írhatok-e? Nem xanaxról, de Rivotrilról. Tudom, más a hatóanyag, de a hatásmechanizmus ugyanaz.

697. bogyoka62017-05-10 15:48
hát, nem holnap megyek feliratni:(

696. szőkelédi2017-03-01 22:21
Ne aggódj csalanba nem üt a menku ahogy erre mondják. Írtam a klubba már .
(válasz bogyoka6 695. hozzászólására)

695. bogyoka62017-03-01 18:25
rég jelentkeztél Szőkelédi, mi újság, aggódom!!!!!!
(válasz szőkelédi 694. hozzászólására)

694. szőkelédi2017-01-20 11:28
Ennek örülök kedves :D nekem is sikerült abbahagyni a Rivotrilt másfél hónapra :( :( csak atután visszaestem az alap betegségbe .. :( ezzel nem akarlak lehúzni ,csak nagyon örültem neki ,de hát ez van .Hogy csináltad ? mit csinálsz gyógyszer helyett ? leirod ?
(válasz Bucóka20 693. hozzászólására)

693. Bucóka202017-01-20 10:49
Gondoltam megosztom veletek a sikeremet.;)
Annak idejen en inditottam a forumot,most igy kb 3 hete nem szedek mar 1 szem xanaxot sem. :)

692. qqqqqqqq2016-12-07 07:58
[link]


691. fenyő 0062016-11-23 17:22
Hát már ezt én sem tudom eldönteni. Ha belegondolok,hogy a leszokási idő kb másfél év. Plusz 1-2 évig lehetnek elvonási tünetek.....
Ez elég durva.
(válasz szőkelédi 690. hozzászólására)

690. szőkelédi2016-11-23 17:14
Na akkor jól járunk mindannyian. Ezek szerint mégsem placebo és mégsem rajtunk múlik minden. Nem tudom melyik a jobb a függőség vagy ez a fene betegség :(
(válasz fenyő 006 689. hozzászólására)

689. fenyő 0062016-11-23 17:04
Állítólag az idő. Ja azt elfelejtettem írni,hogy extrém esetekben 3 évig is előjöhet. Természetesen akkor már nem olyan intenzíven.
(válasz szőkelédi 688. hozzászólására)

688. szőkelédi2016-11-23 16:57
Ahhoz nem szoktam hozzá. Azt simán abba hagytam. De akkor ez tök jó ha a rivónak ez az elvonási tünete. :( 😳van itthon egy évre való de nem akarom szedni. Most akkor mi legyen ? Én is olvasok egész nap hogy mi lehetne a megoldás. 😳
(válasz fenyő 006 687. hozzászólására)

687. fenyő 0062016-11-23 15:22
Akkor jól kifogtad ezt a pszichológust. Ekkora baromságot. Eddig azt hittem,hogy csak a pszichiáterek beszélnek hülyeséget. Ezek szerint nem. Pont tegnap olvastam egy főorvosnő azt nyilatkozta,hogy az anti.depikhez nem lehet hozzászokni. Na tőle is elvenném a diplomáját.
(válasz szőkelédi 684. hozzászólására)

686. fenyő 0062016-11-23 15:14
Lehetnek még elvonási tünetek még 1 év múlva is. Ma délelőtt olvastam. Lehet,hogy pont pánikba jelentkezik.
(válasz szőkelédi 683. hozzászólására)

685. bogyoka62016-11-23 14:56
sziasztok, mindenkinek javulást-jobbulást, én most kicsit lépek a fórumról, mert leírtam mindent, minden tapasztalatot, amivel esetleg tudtam segíteni, ha nem, bocsánat. priviben kereshettek, ha gondoljátok.

684. szőkelédi2016-11-22 21:19
Kérdeztem egyszer pszichológust , hogy terhesség alatt miért nincs roham? Hát azért mert ott a párom meg a baba és biztonságot ad . Most ez milyen válasz? Most is van párom mégsem jó . Nem értem. Lehet hogy ez valami hormon ,vagy agyi kémia? Amit a gyógyszer rendbe tesz? Nekem is lenne kérdés bőven.

683. szőkelédi2016-11-22 21:16
Hát én nem tudom mi a fene ez. Amúgy jól vagyok mióta nincs gyógyszer de ezek szerint mégsem. Nincs függőség most pánik van ! Hurrá de szép minden :)

682. fenyő 0062016-11-22 19:42
Én ezt nem értem. Olyan sokan írták,hogy mikor leszoktak a benzóról olyan jól érezték magukat.
Most akkor hiába szenvedünk évekig?
Visszatér a szorongás,és/vagy a pánik.
Erre adjatok választ.
(válasz szőkelédi 680. hozzászólására)

681. szőkelédi2016-11-22 18:38
Ez az amit senki nem tud nem érti meg csak aki benne van. Ma mikor haza értem mondta a párom tiszta fehér vagyok mi a baj? Hát akkor nagyon jól be tudom magamnak beszélni ha képes vagyok erre is hogy fehér legyek . Szokás az hogy kívülálló emberek megmondják nekünk hogy kéne mit kéne de ha bele kerülne ebbe a helyzetbe majd lehet nem így állna hozzá. Aki meg azt mondja én voltam beteg csak ki gyógyultam az szerintem hazudik. Bár én nem szedek Semmit de most megint visszajött :(

680. szőkelédi2016-11-22 18:33
Ez már nem elvonási tünet az már biztos nincs másfél hónap után. Ez az alap betegség valószínű
(válasz fenyő 006 675. hozzászólására)


679. szőkelédi2016-11-22 18:32
Nekem eddig nem volt bajom amióta le álltam. Nem tom ma mi a fene volt ez.
(válasz bogyoka6 674. hozzászólására)

678. fenyő 0062016-11-22 18:11
Így nagyon nehéz közlekedni. Érdekes,hogy a villamos jobban taszít mint a metró. Én,ha Pesten laknék biztos,hogy a metrót kerülném.
Én annyira várom azt a napot mikor egyedül kimehetek az utcára,de sajnos az még messze van.
(válasz bogyoka6 677. hozzászólására)

677. bogyoka62016-11-22 18:04
villamosra nem tudok szállni, egy darabig elvisz a párom autóval. a metróra fel tudok szállni, ha van gyógyi, de ha nincs, akkor lebénulás van és félelem...... borzadály. vagy felhívom telefonon, és ha hallom a hangját, akkor megnyugszom. de volt, hogy idegent kértem meg, hogy segítsen beszállni. 7-ből 5-en segítettek eddig, de volt, aki visszautasított és hülyének nézett.
(válasz fenyő 006 676. hozzászólására)

676. fenyő 0062016-11-22 17:44
Akkor,hogy mész be dolgozni? Úgy tudom dolgozol.
Sosem voltam pánikos,"csak" szorongós,de most én sem tudok kimenni az utcára egyedül. De ez az elvonási tünetes pánik.
(válasz bogyoka6 674. hozzászólására)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24