Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Napi 8 x 5 perc torna felérhet egy 30-40 percessel?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

18. dokantu2017-05-27 14:37
Kedves Arel! Van olyan mozgásforma amelyet napközben megszakításokkal is lehet alkalmazni. Én ennek köszönhetem"csodás" gyógyulásom.
Magyarul életenergia áramoltatás, de sokan csikungként ismerik.
Nem izzadok le akkor sem , ha egyben végig csinálom az egész gyakorlatsort, sőt sokkal frissebb vagyok tele energiával így indulok dolgozni.
Lehet külön is elvégezni egy egy részét.
Ha érdekel ezen az oldalon minden segítséget megtalálsz.
[link]
(válasz Arel 5. hozzászólására)

17. hópihe142017-05-27 08:21
Én olyat olvastam, hogy minimum 30 perc intenzív mozgás kell ahhoz, hogy a szervezet "hozzá-nyúljon" a tartalékhoz. Ha laza mozgás, akkor viszont 40 perc kell minimum az égetéshez!
Az biztos, hogy minden mozgás jobb, mint a semmi, másrészt ha valaki kicsiben kezdi, később majd tud a mennyiségen, intenzitáson javítani. Valahol el kell kezdeni!
(válasz kinga08 16. hozzászólására)


16. kinga082017-05-26 20:31
3*20 perc inkább, de 8*5 inkább átmozgat, ez csak a bemelegítés meg a levezetés. :)

15. emagdi2015-10-27 17:03
na tessék, itt van a számodra optimális megoldás.
heti 3 x 10 perc !!!

majd légyszi számolj be, hogy milyen eredménnyel alkalmaztad! :)

[link]

14. Vanessza72015-10-10 12:50
Eret vágok mostmár ettöl a sok f.szsagtól.
(válasz Arel 1. hozzászólására)

13. Icuska5382015-10-07 10:41
Nekem az a véleményem, hogy ér valamit, nekem a háziorvosom azt mondta minden mozgás kalóriát éget el, és pl az én esetemben nem fog a pulzus felmenni az égető tartományba mert betegségem miatt korlátozza a rászedett gyógyszer...biztos annyit nem, ér mint egy órás zumba vagy valami hasonló de mozgás az biztos

12. Anyagi2015-10-06 10:50
Sajnos nem! :(

11. Arel2015-10-01 06:30
Köszi a véleményeket! :)

Csak egy ötlet volt, de akkor majd másképp osztom be az időmet.


10. Channa*2015-10-01 06:16
Attól függ, hogy mi a célod.
Arra jó, hogy megmozgatod magad, de ha ezzel akarsz izmokat növeszteni vagy esetleg fogyni, akkor sajnos nem ér fel, az persze egy más kérdés, hogy megizzadhatsz, vért von el, stb.

Én ha este nem lenne időm, akkor reggel megcsinálnám egyszerre, és óránként járkálnék egy kicsit.

9. gribedli***2015-09-30 18:01
Arel, becsülöm az elszántságodat, de ez a dolog azért nem működik, mert pont az erősítéshez az kell, hogy előtte az idegrendszered is ráhangolódjon, és ehhez 5 perc azért kell. A végén is kell 5 perc lazítás, hogy az idegrendszered megint ráhangolódjon arra, hogy az edzésnek vége.

Biztos vagyok benne, hogy jót tesz a vérkeringésednek az az 5 perc könnyű átmozgatás, nyújtás, de az erősítést nem csinálnám. Már csak azért sem, mert tapasztalatból mondom (én is itthonról dolgozom), hogy maga az erősítő edzés vért von el az agytól is, szóval kicsit standby-ra teszi:) és ha pont szellemi meló, akkor ez inkább akadályoz.

A helyedben persze, mozognék valami könnyed mozgást az 5 perc szünetben és ezt nem nevezném edzésnek hanem ugyanúgy külön kezelném az edzést. Ahogy eddig tetted. Egyébként én 15 percet szoktam "lazsálni" minden 45 perc után, ha több órás dologról van szó, vagy nyomom amíg bírom, és a végén pihenek nagyobbat, 5 perc nagyon kevés szerintem, de ez a munka típusától is függ.
(válasz Arel 5. hozzászólására)

8. Bichi2015-09-30 17:37
Tök egyszerű a válasz: NEM

7. emagdi2015-09-30 12:48
még annyit ehhez, hogy bármiféle mozgásnak nekiállni bemelegítés nélkül (ami alatt legalább az ízületek átmozgatását értjük) elég sérülésveszélyes.

6. emagdi2015-09-30 12:46
hát, figyi, próbáld ki, veszteni nem vesztesz vele, max időt.

én nem jósolnék ennek az edzéstervnek sok hasznot, de hát te tudod, kipróbálod, meglátod :)
(válasz Arel 5. hozzászólására)

5. Arel2015-09-30 12:39
A gondolat a következő:
itthon fogok dolgozni, a saját házunkban kialakított irodában. Abban talán egyet értünk, hogy senki se képes napi 4+4 órát egyhuzamban ülni, azaz óránként 5-5 perc szünet kell. Nyilván ez össze is vonható akár egy 10 percesre. És mivel van olyan alkalmazásom, amelyek 5/8/10 perces tornákat tartalmaznak, így azok esetleg közben megcsinálhatóak lennének. Ezek alatt nyilván nem izzad le az ember (hacsak nem valami nagyon kemény kardió lenne), de mondjuk pont beleférhet 1-1 szett erősítés egy-egy izomcsoportra.
Jelenleg egyébként este szakítok rá időt, amikor a 3 gyerkőc már lefeküdt, csak olyankor meg sokszor fáradt vagyok, ezért kimarad. Szóval ezért gondoltam erre az alternatívára.
(válasz emagdi 4. hozzászólására)


4. emagdi2015-09-30 10:57
ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy gyakorlatilag hogy valósul meg... másfél óránként leállsz 5 percre és elkezdesz mondjuk guggolgatni-kitörni, aztán mész tovább a dolgodra? aztán megint másfél óra múlva fekvőtámaszozol 5 percig, utána tovább folytatod a napi tevékenységed?

zuhanyzás ilyenkor hogy történik? átöltözés?
totál nem tudom elképzelni még a kivitelezését sem:))
de ha van másfél óránként 5 perced, akkor nem igaz, hogy nincs egyben fél órád v 40 perced valamikor!

3. Mirella222015-09-30 10:33
Nem. Mert nem éred el 5 perc alatt a zsírégetési szintet, ami kb fél óra intenzív mozgás után jön.

2. Arel2015-09-30 08:43
Vajon ha napközben 5-5 perces különböző vagy azonos izomcsoportokra irányuló rövid tornákat csinálok, az felérhet a megszokott 30-40 perces tornákkal?

1. Arel2015-09-30 08:42
Napi 8 x 5 perc torna felérhet egy 30-40 percessel?