Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Koleszterin gyógyszertől lehet fogyni?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

26. Anyagi2018-01-27 17:53
Én szedem, semmi bajom tőle és rendben a koleszterinszintem amit diétával és más csodaszerekkel nem sikerült elérni.

25. Mirella222015-08-08 12:37
Kemény.... Egyébként nem szedem. Inkább nem!
(válasz zebracsikó 24. hozzászólására)


24. zebracsikó2015-08-07 23:30
ahogy jött, úgy ment

nem is mentem orvoshoz vele mert egyszeri nagy adag volt, eláztatott és abba is maradt

valami dereng, hogy utána megnéztem a betegtájékoztatót és ott mintha valami ide vágót olvastam volna, s akkor abba is hagytam a koleszterincsökkentőt
(válasz Mirella22 23. hozzászólására)

23. Mirella222015-08-05 17:54
Jesszus... remélem rám nem ez vár. És megkapartak vagy elállt magától a vérzés, vagy mi volt? Csak azért kérdezem, mert ha esetleg velem ilyen lenne akkor szerintem én nem tudnék kórházba menni, a férjem meg mire hazaérne...pfff.
(válasz zebracsikó 22. hozzászólására)

22. zebracsikó2015-08-05 13:53
na, ezzel nekem viszont volt egy tapasztalatom:

diane35-öt úgy 20 évvel ezelőtt pco-ra.
egy rutin koleszterinvizsgálat magas értéket mutatott, a háziorvos felírt csökkentőt
elkezdtem szedni, a legelején voltam, lehet, hogy csak 1-2 napja szedtem... úgy elöntött a vér egyzercsak, mint vetélésnél...... akkor leálltam és nem érdekelt tovább a koleszterincsökkentő
(válasz Mirella22 21. hozzászólására)

21. Mirella222015-08-05 13:19
És a fogamzásgátlót nem üti ki? Elfelejtettem kérdezni

20. zebracsikó2015-08-05 13:18
akkor persze
(válasz Mirella22 19. hozzászólására)

19. Mirella222015-08-05 13:15
Persze megnézetem. Pénteken vetetek le vért. Akkor nézetek egy cukrot is. Cukros és pajzsmirigyes is van a családba egyébként. És ha kiderül hogy a TSH nem jó és rendesen sikerül beállitani a gyógyszert, akkor tudok majd fogyni?
(válasz zebracsikó 18. hozzászólására)

18. zebracsikó2015-08-05 13:13
y pajzsmirigyed mindenképp nézesd meg, ha ennyire megindult ahízás és ok nélkül, akkor valószínűleg ott lesz a bibi
(válasz Mirella22 15. hozzászólására)

17. zebracsikó2015-08-05 13:12
nekem is kb. ennyi szokott lenni, én nem szedek rá semmit

ja, de Omega forte +-ot

ez a legjobb halolaj +D3 vitamin kombó
(válasz Mirella22 15. hozzászólására)

16. Mirella222015-08-05 13:11
Elég, csak mivel nem szedtem még ilyen gyógyszert ezért érdeklődöm :)
(válasz zebracsikó 13. hozzászólására)

15. Mirella222015-08-05 13:11
Máj és vesefunkciót, koleszterint, hugysavat meg még pár dolgot nézett. Minden jó, kivéve a koleszterin bár az sem vészes (6) Vizelet vizsgálat is volt, az jó lett. Vas is jó.
(válasz zebracsikó 12. hozzászólására)


14. Gulyásné Ida2015-08-05 13:10
Én úgy tudom, hogy aki ezt a gyógyszert szedi, kaphat tőle pajzsmirigy betegséget (egy barátnőm így járt).
Helyette szedni kell a halolajat, van minden patikában. Ennek nincs mellékhatása.

13. zebracsikó2015-08-05 13:08
nemigen

az nem elég?
(válasz Mirella22 9. hozzászólására)

12. zebracsikó2015-08-05 13:08
de hülye a házidokid...

alap vérképben van cukor is, vizeletvizsgálat is, májfunkció tsh, egybeek, rengeteg dolog.

Pont a tünetek alapján a lényeget nem csináltatja...
(válasz Mirella22 10. hozzászólására)

11. Mirella222015-08-05 13:08
Amióta megszültem a kisfiamat, azóta sajnos testileg lelkileg megváltoztam. Mondhatni tönkrementem. Nem akartuk őt, spirál mellett fogant. Ne értsetek félre, imádom és nem bántam meg a döntést hogy megtartottam, csak valamiért nehéz nagyon. Az első 2 gyerek után nem volt ilyen problémám.

10. Mirella222015-08-05 13:05
Elfelejtette...én szóltam hogy kéne az is. Magát a vérvételt is én kértem, nem ő javasolta. Esetleg cukrot is nézessek? Mert azt sem nézett... -.-
(válasz zebracsikó 8. hozzászólására)

9. Mirella222015-08-05 13:04
Egyéb?
(válasz zebracsikó 7. hozzászólására)

8. zebracsikó2015-08-05 13:04
furcsa, hogy ilyen hízásnál a körzetid nem kért pajzsmirigyvizsgálatot, illetve minimum egy TSH-t...

az lenne az első lépés
(válasz Mirella22 2. hozzászólására)

7. zebracsikó2015-08-05 13:03
a koleszterinszinted
(válasz Mirella22 6. hozzászólására)

6. Mirella222015-08-05 13:00
És mi fog változni a gyógyszertől?

5. zebracsikó2015-08-05 12:48
nem


4. pk862015-08-05 12:48
A hízás okozza a magas koleszterinértéket, nem pedig a koleszterin a hízást..
(válasz Mirella22 2. hozzászólására)

3. fiti482015-08-05 12:47
Nem, legalábbis én nem fogytam tőle!

2. Mirella222015-08-05 12:36
Sziasztok! Nemrég voltam egy teljes vérképen, amiben az orvos azt állapitotta meg hogy magas a koleszterinem. TSH-t még egyenlőre nem néztek. Sajnos az utóbbi időben sokat híztam és fogalmam nincs hogy mitől. Diéta és sport hatására sem javult a helyzet. Tehát arra lennék kiváncsi hogy a rossz koleszterinszint okozhatta-e a hízást és hogyha elkezdem szedni a gyógyszert akkor akár javulhat-e a helyzet?

1. Mirella222015-08-05 12:34
Koleszterin gyógyszertől lehet fogyni?