Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mit sportoljak fogyókúra alatt, ami átmozgatja mindenemet?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

10. gribedli***2015-08-03 18:27
Hát akkor kisebb az esély, hogy ártanál a súlyzózással de kell a szakember így elsőre, viszont amiket írtam, azokat is csinálnám, mert a súlyzózás bár esztétikai és más előnye is van, de minden attól függ, hogy gépeken edzel vafy szabad súlyzókkal. A gépek nem fejlesztik az egyensúlyérzékedet, de szép nagy izmokat csinálnak. A kézi súlyzóval meg nem tudsz akkora súlyt használni mint egy géppel, de jó koordinációd lesz, fejleszti az egyensúlyt (szép járásod marad, nem csúnya "kondis"), és ezeknél is pláne fontos, hogy valaki ott legyen veled és mutassa meg rendesen, figyeljen a hibákra, hogy jól tanuld meg a mozdulatot, minél kevesebb esélyt adj a sérüléseknek.

Létezik több ilyen eszköz is, különböző labdák (bosu), amik nehezítenek egy gyakorlatot, de nagyon fejlesztik a koordinációt, aztán a TRX, ez egy szalag, amit bordásfal segítségével használhatsz és erősítésre használható, nagyon jól formálja az alakot ezzel edzeni.

Végtelenek a lehetőségek!:)))
(válasz B Alexa 9. hozzászólására)

9. B Alexa2015-08-03 16:01
Köszönöm szépen! 19 éves vagyok egyébként. :)
(válasz gribedli*** 8. hozzászólására)


8. gribedli***2015-08-03 07:54
Attól függ, mennyi idős vagy, én 18-20 éves kor alatt a súlyzózást nem csinálnám mert még növésben vagy. Persze, mehet elvileg pici súlyzókkal (2kg-ig, ennyit az általánosban tesiórán is használnak, de nem ez a fő mozgásfajta) de maga az, hogy izolált mozgásokról van szó, rövidíti az izmaidat ebben a korban és csökkenti a mozgástartományt.

Ezért a legjobbak az összes kardio mozgás, úszás, futás, bringa, kiegészítve jógával vagy gyógytornával. Illetve jók az alakformáló órák is, de a minél mozgékonyabb valami legyen. Pl a step aerobic órák vagy zumba, jazz balett, stb. fejlesztik az egyensúlyérzékedet, és a kihasználod a mozgástartomány egészét. Ha nagyon tetszik a súlyzós edzés, akkor 18 évesen nekiállhatsz, de mindenképpen kiegészítve ilyen mozgásformákkal.

Felnőttkorban meg már KELL a súlyzó, sokan mégis felnőttkorban sem állnak neki, de a te korodban még korai. Persze kell a mindennapos mozgás. De most minél kevesebb izolációs gyakorlat. Igaz, ezeknek esztétikai jelentősége fontos mert adott kinézetet ezzel lehet elérni de a mozgáskultúra elszegényedik ha nincs mellé más.
(válasz B Alexa 4. hozzászólására)

7. láthatatlanvagyok2015-08-02 22:38
meg a futás. meg némi súlyzós edzés.

6. láthatatlanvagyok2015-08-02 22:35
bringa

5. marlenka702015-08-02 17:55
zumba?


4. B Alexa2015-08-02 17:45
Az a baj, hogy kollégista leszek 2 hét múlva és ott nincs ilyenre lehetőség. Valami fitnesz órára gondoltam... Csak pontosan nem tudom, melyikre.

3. zakajeo2015-08-02 17:42
Nézz utána a HIIT nek a keresőben vannak nagyon jó otthon végezhető videók is....ez átmozgat és erősödöl,fogysz is.

2. B Alexa2015-08-02 17:42
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen sport lenne a megfelelő, ha fogyózom és azt szeretném, hogy mindenem feszes legyen? Hogy ne lógjon majd semmi... :)

1. B Alexa2015-08-02 17:41
Mit sportoljak fogyókúra alatt, ami átmozgatja mindenemet?