Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mik a tapasztalatok a törölköződiétáról?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

328. Guruljka2017-04-21 21:33
Próbálj meg ortopéd szakorvossal beszélni. Esetleg gyógytornásszal, de nem lenne rossz egy röntgen, jobb lenne az orvos. Lehet komolyabb dolog is, én nem bíznám tippelésre.
(válasz Lavender sky 327. hozzászólására)

327. Lavender sky2017-04-21 19:22
Nekem edzés után mindig fáj bal oldalon a csípőm/medencém. Ennek lehet az oka valami "elmozdulás".?


326. Guruljka2017-04-20 21:46
Mérni nem tudjuk, de szabvány szerint 50 kilós kategória.
Bökdös az orrával, ha a padlón talál.
(válasz zefex 325. hozzászólására)

325. zefex2017-04-19 08:55
Ő hány kiló?
(válasz Guruljka 324. hozzászólására)

324. Guruljka2017-04-19 02:24
Az enyémek kisebbek, de néha a komondor is aggódik... :D
(válasz l.luiselotte 323. hozzászólására)

323. l.luiselotte2017-04-19 00:21
Nem tudom, hogy mi az a törülköző diéta, csak Guruljkának válaszolom, hogy én azért szoktam le a szőnyegen tornázáról, mert amikor olyan pozicióban vagyok, azonnal rámugranak a macskák. ( a Mau pld. 10 kg körül van, a Pici csak 4-5 kg, de ő mindig támad )
(válasz Guruljka 316. hozzászólására)

322. Channa*2017-04-18 21:04
Kipróbáltam, egy ideig csináltam, de az én tartásommal nincs gond, de úgy érzem, hogy azoknak, akiknek rossz a tartása, segíthet, bár egy sima kondicionáló torna is segíthet.

Szerintem próbáld ki, 1-2 hét után már biztos fogod tudni, hogy neked jó e.

Nagyon nehéz, de bele lehet jönni.
(válasz létező regisztráció * 321. hozzászólására)

321. létező regisztráció *2017-04-18 20:55
Te csinálod, vagy csináltad? Úgy, tapasztaltad, hogy van valami hatása? Nekem a gerincem egyre gyakrabban fáj, nem tudom arra jó lenne - e.
(válasz Channa* 319. hozzászólására)

320. Guruljka2017-04-18 14:44
Nekem a tartásom is rossz, a memóriám is. :D
És padlószinten elég hideg van telente, akkor nincs "gusztusom" padlón feküdni. Valahogy így felejtkeztem meg róla.
(válasz Channa* 319. hozzászólására)

319. Channa*2017-04-18 05:06
Szerintem nem időpazarlás.
Akinek rossz a tartása annak tuti hasznos, csak rendszeresen kell csinálni.

318. Guruljka2017-04-17 20:14
Legalább egyszerű, és nem ígér örök életet. Az is valami.
(válasz létező regisztráció * 317. hozzászólására)

317. létező regisztráció *2017-04-17 19:35
Köszi a választ. Akkor nem pazarolom rá az időt. Keresek mást. Pedig jónak tűnt. :)
(válasz Guruljka 316. hozzászólására)

316. Guruljka2017-04-17 16:28
Jó, hogy felhoztad, elfelejtettem egészen.. :D

Lehet, hogy ha valaki szeret a szőnyegen heverészni, akkor vannak tartós hatásai, engem garantáltan bökdösnek egy idő után az állatkáim, hogy mi bajom.

Nem volt kellemetlen, de persze nem szabad erőltetni. Olvastam szakember véleményét, nem sokra tartotta.
Van gyakorlat, ami állva végezhető, hasonló hatással.

315. létező regisztráció *2017-04-17 16:24
Csinálja még ezt valaki? Tapasztalat? Tényleg jó a gerincproblémákra?
(válasz zefex 314. hozzászólására)


314. zefex2016-10-14 08:49
Természetesen igen. Már nem is kell diétázni, csak tartani a szintet :)
(válasz Forever Happy 309. hozzászólására)

313. Forever Happy2016-10-14 07:40
Oké kedves Channa!
Meg is vagyok nyugodva.:)
(válasz Channa* 310. hozzászólására)

312. töprengő2016-10-14 07:27
Család barát ismétlés volt a nyáron.. sajna akkor elfelejtettem ide beírni, volt a témáik közt pont ez.
Szerintem is, csak tartás javítás, derékfájdalomra jó..

311. csorieva2016-10-14 06:37
csak ismétlésnek :)

[link]

310. Channa*2016-10-14 05:39
Szép jó reggelt kedves Happy!
Igen, le vagyok fogyódva, épp ezért nem is tekergetek már törölközőt, meg amúgy is van még idő:D
(válasz Forever Happy 309. hozzászólására)

309. Forever Happy2016-10-13 22:13
Nagyon szép estét kedves csavart törölközős társaság! :)))

Ugye le vagytok fogyódva?

308. Channa*2016-02-06 19:56
Ha csak a tartás javítása a cél, akkor lehet, hogy ez a legjobb módszer, de egyéb esetben nem biztos.
(válasz tárnics 301. hozzászólására)

307. Channa*2016-02-06 19:55
Sokszor a kezelések felerősítik a problémát, majd később javul....

Egyébként szerintem rossz fórumba írtál....
(válasz holnapanna 304. hozzászólására)

306. globus2016-02-06 19:19
Fb csoportban többeket ételallergiásnak diagnosztizált ez a vizsgálat, holott objektív módszerekkel nem tudták bizonyítani. Gyanúm szerint a hókuszpókusz kategóriában van.
(válasz holnapanna 304. hozzászólására)

305. bjudit552016-02-06 18:25
A tudatlanság az orvost sem mentesíti a felelősség alól. Ő csinálta. vagy azt sem tudta mit csinál? Nyugtass meg, hogy a pénzt azért elfogadta!
(válasz holnapanna 304. hozzászólására)

304. holnapanna2016-02-06 18:21
Biorezonanciás vizsgálattal, kezeléssel kapcsolatban volt-e valakinek rossz tapasztalata?
Erős derékfajdalommal kezeltek 3hete. 2nap után rosszabb lett az állapotom, járni se tudtam és mellé kiújult 2korábbi, már gyógyult, gyulladásos megbetegedésem.
Rettenetesen fel vagyok háborodva :(
a doktornő pedig mossa kezeit, mert ő ilyennel még nem találkozott..

303. Guruljka2016-01-08 01:47
Nem értem! Valami homorúságnak kell lennie derékban. Mire a két felemelt karomat a falhoz sikerítem, minden kiegyenesedik bennem, nemhogy még a megszokottnál is jobban homorítsak. :D Nem könnyen nyújtogatom felfelé, és nem is sikerül sok ismétlés.
(válasz csorieva 300. hozzászólására)


302. Guruljka2016-01-08 01:44
Nekem jobb, ha a fejem fölött történnek a dolgok.
Nem az egész hátam görbe, hanem a tarkó alatt.
(válasz tárnics 301. hozzászólására)

301. tárnics2016-01-07 13:02
Számomra még mindig a régi söprü nyeles változat a legegyszerűbb,mikor a nyelet befűzzük a két kar elé és a derék mögé,aztán a kart behajlítva felhúzzuk a hát magasságába 5-10 percig kell tartani,lehet közben sétálni is.
(válasz Guruljka 299. hozzászólására)

300. csorieva2016-01-07 11:14
Nem rossz, csak a derék homorú marad :(
(válasz Guruljka 299. hozzászólására)

299. Guruljka2016-01-06 23:30
Jó bizony!

Én találtam egyszerűbbet is, ami nekem használ. Mindig is rossz volt a tartásom,bár mikor sportoltam, kevésbé. Valami tartásjavítót kerestem, hogy legalább ne legyek púpos.

Egy fal elé kell állni, háttal. A váll és a fenék érintse a falat.
A két kart könyökben hajlítva, emelve a falra kell "fektetni", felső kar vízszintes. Csak a karokat kell kinyújtani és vissza-hajlítani. Nem könnyű még 3-4 szer ismételve sem, hát még többször! Pár percig magasabb és egyenes vagyok utána. Ha nem felejteném el gyakorolni, biztosan javulna a tartásom.

[link]
(válasz csorieva 298. hozzászólására)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11