Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Magas vérnyomás

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2

51. Rochlitz Szilveszterné2016-01-23 15:21
nemrégen 211-es volt nekem a felső szám, a többit nem írtam fel. Mivel másféle gyógyszert nem tudtak nekem felírni, ezért az eddigieket megdupláztam, majd még délben is bevettem egy felet ugyanabból. Így már elfogadható a vérnyomásom.

50. lolita21122016-01-23 04:28
iutesek-igen ezek vannak nekem is,pedig nem reg valtottam masik gyogyszerre,de ettol is van ugyanugy,mint a regitol plusz ejszaka ugatok/szaraz kohoges/,mint a kutya,gondolkodok ujra masik gyogyszert fogok legkozelebb kerni.
(válasz cleo-26 43. hozzászólására)


49. lolita21122016-01-23 04:25
magasvernyomas nem hiszem a tulsulytol lenne,bar teny az nem jo.en mindig sovanyvoltam es megis magas a vernyomasom es rengeteg gyumolcsot,zoldseget eszek napi szinten.hust max heti 1szer.
(válasz Bolimekurac 42. hozzászólására)

48. lolita21122016-01-23 04:23
igen csinalja a stress.szerintem sok esetben nem is vernyomascsokkento gyogyszert kellene szednunk hanem amikor tul sok a stress b vitamin keszitmenyt vagy vmit a stresszre.
(válasz cleo-26 23. hozzászólására)

47. lolita21122016-01-23 04:17
kulon a stresszre nem szoktal valamit szedni?
(válasz cleo-26 21. hozzászólására)

46. lolita21122016-01-23 04:10
enyem a szemetes kukaba landolt eppen emiatt,mert sokszor meg elemcsere utan is ossze-vissza mutatott,plusz idegesito meregetni allandoan.
(válasz Mildi66 11. hozzászólására)

45. lolita21122016-01-23 03:39
en sovany vagyok/mindigis az voltam/megis magas a vernyomasom,5 gyogyszert probaltam ra es mind szinten tartja,a magas vernyomas legfobb okozoja a stress.,vagy gyogyszerszedes korabban/nekem utobbi okozta mondta a doki.

44. Bolimekurac2015-10-10 21:15
Szerintem nincs igazi recept. Egy barátom 40 éve 190-es vérnyomással él, remekül. Mikor lemegy, nyűglődik...Ki érti ezt?
(válasz cleo-26 43. hozzászólására)

43. cleo-262015-10-10 12:39
Én is vettem most aszkorbinsavat a patikában.nyomom be..mondjuk nekem most a kiütések az elsődleges célpont :) hát tiszta vicc amúgy (magamra értem) én 2éve 30kg-ot fogytam és előtte kutya bajon sem volt.utána jöttek a problémák :( igaz visszaszedtem 10-et idén,de le akarom fogyni mindenképp-diátázom is ezerrel.az tény,hogy olvastam és az orvosok is mondják,hogy 1kg = -1sistolés érték minimum
(válasz Bolimekurac 42. hozzászólására)

42. Bolimekurac2015-10-10 06:37
Én ledobtam magamról 35 kilót és helyreállt a rend.
C vitamint zabáltam két pofára és niacint(B3 vitamin) , a hiedelmekkel ellentétben nem vert oda a vesémnek a napi 6 ezer milligramm C vitamin sem. A patikus először hittérített és nem akart "gazdaságos" por formátumút adni, aztán megjuhászodott - odakint pedig ez nem kérdés, hogy azt kapsz ami kérsz.
(válasz cleo-26 1. hozzászólására)

41. cleo-262015-10-08 21:13
Bocsi,akkor figyelmetlen voltam.akkor minden oké :) drukkolok,hogy hamar összejöjjön.Ha nem lennék ilyen nyomi,akkor még lehet én is bevallaltam vna egy babát :(..de rám jár a rúd idén
(válasz kupido1412 40. hozzászólására)

40. kupido14122015-10-08 16:18
Igen mondtam,hogy több mint 1 éve próbálkozunk.Pont azért adta ezt a gyógyszert,ha jönne a baba akkor fog váltani

39. cleo-262015-10-08 16:01
semmi gond nem lesz.nagyon sok ismerősöm hordott ki egészséges babát minden komplikáció nélkül -kezelt magas vérnyomással.az orvosodnak mondtad,hogy próbálkoztok? mert akkor váltani szoktak
(válasz kupido1412 38. hozzászólására)

38. kupido14122015-10-08 14:57
amlodipin tevát.5 mg osat.
Mondta utána hogy vezessek naplót,két hét múlva menjek vissza.
Meg babát szeretnénk azért is óvatos a gyógyszerrel+terhességi vitaminokat szedek+epilepsziás vagyok.Úgyhogy nem könnyű


37. cleo-262015-10-08 12:47
szió.kaptál valami gógyszert? am ne aggódj,persze sok..de azért nem vészes.
Én most letettem minden gyógyszert a csalánkiütések miatt (na persze arra meg szedni kell Medrolt meg antihisztamint).a legnagyobb baj az,hogy ha most ezzel kórházba kerülök folyamatosan 200lesz a vérnyomásom ha mérik.pedig itthon max 130 :/
(válasz kupido1412 35. hozzászólására)

36. Mezei Virág2015-10-08 12:25
Elolvastad a 27. hsz-ben belinkelt cikket?
Elsősorban nem a paleora buzdít, hasznos tanácsokat/ismereteket találni benne.

(szerintem ebben az esetben hasznos a paleo)
(válasz kupido1412 35. hozzászólására)

35. kupido14122015-10-08 12:16
Én 26 éves vagyok nekem is most derült ki.160/110.
Én is szivesen beszélgetnék erről a témáról.Család 90 százalékában magas vérnyomásos.

34. l.luiselotte2015-10-08 12:13
igy nagyon rossz dolgozni
(válasz cleo-26 33. hozzászólására)

33. cleo-262015-10-05 12:18
Én 160mg-osat szedtem 1/2 szem reggelente..hát 110 körül volt a vérnyomás-ezáltal szintén álmosság,fáradtság.De most lehet a csalánkiütéseket is ez okozta
(válasz l.luiselotte 32. hozzászólására)

32. l.luiselotte2015-10-05 08:54
és milyenek a valsacor mellékhatásai ? én alig birok fent lenni de nem irnak ki tp-re.
Gyenge vagyok és fáradt amióta szedem.
(válasz cleo-26 31. hozzászólására)

31. cleo-262015-10-05 08:44
Na..a Valsartantól szépen beállt a vérnyomásom 110/80-ra..erre tegnap a 7.napon tiszta kiütés vagyok.mi jöhet még? elmentem ügyeletre,azt mondják ez már nem lehet a vérnyomáscsökkentő..de akkor mi..kérdem én.Hihetetlen.36éves vagyok és napi szinten ezekkel kell törőjek :( ja..a nyalánkság.tegnap az ügyeleten 230volt a vérnyomásom (itthon 110)

30. globus2015-10-02 07:56
Magas vérnyomásnak igen-igen ritkán van konkét oka, ezért is hívják hypertonia essentialisnak. Ha negatívak az okkereső vizsgálatok, [link]
ezeket a betegségeket nem találják, akkor nincs más hátra, mint csökkenteni az értéket. Teázgathatsz, fokhagymázhatsz, sózhatsz, éppen olyan tűzoltás, mint az általad mumusnak gondolt gyógyszer - csak éppen hatástalan. Vagy lehet homokba dugni a fejet és nem törődni vele, majd lesz valami alapon.
15 éve adaléktől mentes sóval főzünk, mégis van magas vérnyomásos a családban.
(válasz Ágio8405 3. hozzászólására)

29. ollégabi2015-10-02 07:48
Számomra is döbbenet volt,mikor az orvos közölte a 180/110 körüli értéket,nagyon magas pulzusszámmal!Stressz!Kaptam egy csomó gyógyszert,kB egy hétig szedtem!Elkezdtem mozogni,diétázni!Ahogy fogyok úgy lesz megint normális az érték!Szerencsém van úgy tűnik nekem csak a 20 kiló túlsúly okozta!

28. l.luiselotte2015-10-02 07:26
Co - Valsacort szed valaki ? milyen a mellékhatása ? engem nagyon megvisel.
Ha nem szedem, 200/100 Hgmm.

27. Mezei Virág2015-09-29 19:50
Érdemes elolvasni:[link]

26. cleo-262015-09-29 19:28
Talán a nyugis élet a legnehezebb.Nekem legalábbis.Jó lenne lazábbnak lenni és nem a szívére venni a dolgokat.Na igen..már azt is megszokni,hogy gyógyszert kell szedni folyamatosan..az sem egyszerű


25. Amor de Antes2015-09-28 16:28
Én is hypertóniával küszködök, csak sajnos sz...rok rá. :( Akkor kapkodom be a gyógyszereimet amik be lettek állítva, amikor az agyvérzés szélén állok!

24. demediná2015-09-28 16:23
Nekem is magas a diasztolés...
A szisztolés is.
Szedni kell a gyógyszereket, mozogni és egészségesen táplálkozni és nyugiba lenni. És akkor azt gondolná az ember lánya, hogy minden oké lesz, de ez nem feltétlenül és nem mindenkinél ilyen marhára egyszerű.
(válasz cleo-26 23. hozzászólására)

23. cleo-262015-09-28 14:25
Én figyelek rá..sajna tul sokat is.ma már sikerült 180ra feltornáznom itthon..orvosnál meg 200 volt :( páe napja még 130-140 volt..igaz magas diasztoléval..de már visszasírom.kaptam új gyógyszert is.este veszem be az 1. Szemet.Volt már valaki így hogy magas a per értéke?csinálhatja a stressz?

22. demediná2015-09-26 17:26
30 éve hypertóniás vagyok. Sajna sok gyógyszert kell szednem. Mérem is rendszeresen.
A magas vérnyomás alattomos betegség, mert kezdetben nem okoz tüneteket. Nem szabad mellette elmenni, figyelni kell rá. Gyógyteákat lehet inni a gyógyszer mellett, ártani nem árt.

1 2