Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mit tegyek, várjak holnapig? fórum

Mit tegyek, várjak holnapig? (tudásbázis kérdés)

13. Virgi45 (válaszként erre: 8. - Andi6020)
2015. jan. 14. 19:24

Én a futártól vártam volna egy hívást,vagy üzenetet,vagy ha már itt volt egy értesítést róla,hogy itt járt!

A rendesebbek hívnak előtte fél órával vagy sms-t írnak hogy 8-18 óráig megkapja a csomagját!

Eddig mindig így történt.Azért kell megadni a tel.számunkat rendelésnél!

Mondjuk találkoztam már olyan futárral is,aki még szinte úgy viselkedik,mintha nem tetszene neki,hogy csomagot rendelünk és éppen hogy csak hozzánk nem vágják a csomagot!Gondolom egy ilyet fogtam ki!Ez a munkája rendesen kellene végeznie!Mondjuk vannak nagyon rendesek is közöttük!

12. rinike (válaszként erre: 11. - Virgi45)
2015. jan. 14. 19:18
Örülök, hogy megoldódott. Nekem meg ma olyan futáros ügyem volt, hogy az irodaházban, ahol dolgozom, ebég időben csak én voltam benn. Jött egy futár, és egy másik ott dolgozónak hozott egy privát csomagot (jegyeket, amik már ki voltak fizetve), és rám erőszakolta, hogy vegyem át neki, hiába mondtam, hogy én nem vagyok jogosult, azt mondta, nem baj, ő nekem adja. A címzett egyébként örült neki, hogy átvettem, de ő is csodálkozott, hogy nekem adták csak úgy.
2015. jan. 14. 19:11

Köszi mindenkinek a válaszokat! :)

Írtam a reklamációs címükre és 5 perc múlva hívtak,hogy holnap megkapom a csomagot!

A futár valamit elnézhetett,mert azt mondták nem tudják a futár mit csinálhatott,elnézést kértek!

10. andi6020 (válaszként erre: 8. - Andi6020)
2015. jan. 14. 19:02
* írtak
2015. jan. 14. 19:02
Én úgy tudom, megismétlik a kiszállítást. Azért érdeklődj az eladótól v. a futárszolgálatnál.
8. andi6020 (válaszként erre: 1. - Virgi45)
2015. jan. 14. 19:02
A "se egy értesítés" nem igaz, hisz írtam emailt.
7. Icuska538 (válaszként erre: 1. - Virgi45)
2015. jan. 14. 19:01
Mikor jött a email? Szerintem holnap kapod meg, tapasztalatom.
6. 96c7e4d0bf (válaszként erre: 1. - Virgi45)
2015. jan. 14. 19:00
engem emailben és sms-ben is szokott értesíteni a futár, sőt még a kiszállítási idő intervallumot is meg szokták adni.
2015. jan. 14. 18:58
Szia. Karácsony előtt nekünk is volt ilyen. Telefonon nem tudtuk elérni őket, ezért bementünk a központba. Azt mondták hogy a futárnak már nem volt kedve eljönni hozzánk ezért visszavitte a csomagot, és azt jelezte rajta, hogy sikertelen kézbesítés. Másnap du megkaptuk. D*D futár volt...
2015. jan. 14. 18:55
Nekem is volt hogy szó nélkül másnap hozták ki, sajnos néhány cégnél egyáltalán nem adnak erre..
3. Vikyci (válaszként erre: 1. - Virgi45)
2015. jan. 14. 18:55

Nem volt az e-mailben valami telefonszám? A cégé vagy magáé a futáré? Néha még azt is megadják.

Van a honlapjukon valami szám, amit még most fel tudsz hívni?

Nekem egyszer volt olyan, hogy semmi értesítés nem jött, csak a szomszéd látott egy nagy kocsit a házunk előtt, se értesítő bedobva, semmi, de másnap újra kihozták.

2. 2cc786c515 (válaszként erre: 1. - Virgi45)
2015. jan. 14. 18:54
Nekem mikor nem volt tiszta a futár érkezése, rájuk írtam ahonnan jött az e-mail. Pár órán belül vissza is válaszoltak....
2015. jan. 14. 18:51

Neten rendeltem egy csomagot és a futárszolgálattól kaptam egy emailt,hogy ma kézbesítésre kerül.Most este olvastam el,de

nem jött a csomagom,telefonon se hívott a futár.

A csomag nyomon követésénél azt írják,hogy a kézbesítés sikertelen,storno nem sikerült kézbesíteni!Ez mit jelenthet?

Egész nap itthon voltam csak a boltba ugrottam el.

Se egy értesítés,se egy telefon.Nem értem hogy lehet ez?!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook