Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » 35 db tyúknak hány m2-es tyúkólat építsünk? A tyúkudvar nagy lesz, ide csak aludni és tojni járnának be. fórum

35 db tyúknak hány m2-es tyúkólat építsünk? A tyúkudvar nagy lesz, ide csak aludni és tojni járnának be. (tudásbázis kérdés)


13. forrest2010 (válaszként erre: 12. - Idegen666)
2015. jan. 9. 01:10
Egy időbe nálunk faforgács volt alattuk , a fűrészpor tényleg nem a legjobb megoldás , én legjobbnak azt tartom , h alul homok , arra még lehet szórni egy kis szénát / ha a fűnyírásnál vágott fűből szárítunk , szerintem az is jó . /
12. idegen666 (válaszként erre: 6. - Globus)
2015. jan. 9. 00:16
A fűrészport nem eszik meg? Valaki azt mondta nekem, hogy felcsipegetik és megbetegszenek tőle. Bocs a hülye kérdések miatt, de kezdő vagyok :)
11. idegen666 (válaszként erre: 5. - Bowie)
2015. jan. 9. 00:12
Ilyen hidegben is kint tojnak? Anyósnál mindig bemennek az ólba.
2015. jan. 3. 06:56
Nekünk az ól nem nagy. Ott van egy kis láda, szalmával, abba tojnak. Aztán van lécekből lépcső kialakítva, azon alsznak. (most sajna nincs tyúkunk, de régen nálunk is ekkora állomány volt sokszor)
2015. jan. 3. 02:31
A férjem szokott keltetni , eddig évente 2x 3x , nem sokat egyszerre 10-12 db tojást tesz alájuk , 1x kaptak indító tápot , valószínű , h túl sokat , mert olyan nyomorultak se azelőtt , se azóta nem volt csirkénk . Tavalyelőtt szept. közepe felé kelt a 3. adag , ilyen szépek még soha nem voltak ilyen rövid idő alatt , kb 6 hétig mindennap kaptak reggel 1 főtt tojást , nem voltak sokan , 7-9 db csak , de nem tudom mi van a génállományukkal , mert minden kelésnél volt 1 visszamaradott ! Tavaly ősszel különraktuk , külön kapott enni és gyönyörűen utolérte a többit , legalább növésben .
8. bowie (válaszként erre: 6. - Globus)
2015. jan. 2. 19:18