Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » FÁZISOK - azoknak akik már továbbléptek fórum

FÁZISOK - azoknak akik már továbbléptek (beszélgetős fórum)


27. tbkati
2007. ápr. 19. 13:38

Szevasztok!

Én olyat szeretnék kérdezni (kezdő vagyok), hogy az étk. keményítővel hogyan kell rántást csinálni? Minden főzelékbe jó? Én még csak habarásra használtam, de érdekelne a rántás is. 90 napos diétát kezdetem el és ahhoz kellene.

26. valika46 (válaszként erre: 23. - Asoka)
2006. okt. 14. 09:52

Asoka !!

Nem irtad meg , hogy , hogy sikerult a palacsinta?

En meg mindig nem vettem meg, csak akkor jut eszembe , ha itt olvasok rolla:))!!

25. 'szti
2006. okt. 2. 06:45

Étkezési keményítő a neve és nagyobb élelmiszerboltokban kapható.

Én csak sűrítek vele, de német receptekben süteménybe is használják liszttel keverve.

24. valika46 (válaszként erre: 6. - Zazuka)
2006. okt. 1. 22:04
Hol lehet kapni az e fajta kemenyitot? Es hogy nevezik?Kosz
23. Asoka (válaszként erre: 17. - Mónya)
2004. máj. 24. 15:00
Énis áttértem az étketési keményítőre múlt csütörtöktől.Azóta csináltam vele már kapormártást,sóskát, harcsapaprikást, tejszines gombalaevest. A családomnak sem tűnt fel, hogy nem liszttel sürítettem. Holnap kipróbálom vele a palacsintát is. Tényleg klasszul helyettesíti a lisztet.Ha van valami jó második szakaszos recepted,ami keményítővel készül /pl. süti utánzat/,légyszí tedd közkinccsé!!Köszi.
22. Amon-Ré (válaszként erre: 21. - 7e433abb8e)
2004. máj. 22. 11:20
Az jó, gratulálok..:)))
21. 7e433abb8e (válaszként erre: 20. - Amon-Ré)
2004. máj. 22. 10:59

8,5-t

már csak 2 van hátra :)

20. Amon-Ré (válaszként erre: 19. - 7e433abb8e)
2004. máj. 22. 10:33

Szia!

Én kedden fogom kezdeni a második szakaszt, addig elolvasok mindent az Atkins könyvből, ami erre a szakaszra vonatkozik pontosan..persze az ember a saját egyéniségére szablya a dolgokat, az adott szabály kereteken belül.. ahogy te is csinálod...:))

Hány kilót sikerült fogynod?