Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Lecsökkent libidó - neked segített a gyógyszerváltás?

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Szexualitás, libidó


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2

31. sunshine192014-05-13 09:50
nem segitett nekem.

30. Zsuzsika*2014-01-26 15:47
partnercsere:)


29. Safranek2009-05-29 20:46
Várjuk a részleteket!
(válasz Esztike21 28. hozzászólására)

28. Esztike212009-05-27 10:32
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár már régóta olvasom a fórumot.
Holnap váltom ki életem első Nuvaring gyűrűjét. Bizakodom,hogy ez végre beválik.Megjártam már a fogamzásgátlókkal, rendesen...Sok fajtát kipróbáltattak már velem(Meliane, Lindynette 20,Milligest,Yasminelle,Tri-regol), de mindegyiknél ugyanaz a mellékhatás jött ki: HÜVELYSZÁRAZSÁG,plusz libidócsökkenés. Ez annyira kellemetlen....semmi más bajom nem volt tőlük,de emiatt elviselhetetlenül fájdalmas volt a szex. :(
A gyógyszerek közt mindig 3 hónapos szünetet tartottam, s ez idő alatt a hüvelyszárazság megszűnt és úgy kívántam a páromat, mint még soha. :) Szóval tuti a gyógyszerek teszik ezt velem. Nagyon bízok a NuvaRingben,remélem ettől nem jön elő ez a kellemetlen mellékhatás. Szurkoljatok.
Majd beszámolok a fejleményekről.

27. hanley2009-04-19 10:07
sziasztok! én is váltottam 2 hónap triodena szedése után...gumira...Minden mellékhatástól tartottam, pont a libidócsökkenéstől nem, ismerve az étvágyamat...Már rögtön az elején kezdődött egy kis csípő érzéssel szeretkezés közben, azt hittük biztos a gumi anyagára lettem a hormonváltozástól allergiás... Aztán mikor már gumi nélkül ment, lassan akkor is éreztem, hol jobban fájt, hol kevésbé. A végén már nem nedvesedtem, a csúcspont pedig a nulla libidó volt, amikor nem kívántam a szexet. Amikor már lábikragörcseim is voltak, na akkor mondtam h én nem váltok másra (holott a doki felírt ciles-et). Elég ebből. Szerintem a ffiaknak is inkább jobb egy tüzes vadmacska az ágyban gumival, mint egy frigid deszka anélkül...Legalábbis a páromat ismerve...Pont ma két hete, hogy nem szedem a tabit, és mintha kicseréltek volna. Újra a régi vagyok:).
(válasz ersi 1. hozzászólására)

26. varadilaci2009-03-10 06:19
Különböznek is...:):)
Volt ám meglepi néhányszor!
(válasz Heidi84 25. hozzászólására)

25. Heidi842009-02-28 21:07
A "donorok" is különbözhetnek.
(válasz varadilaci 24. hozzászólására)

24. varadilaci2009-02-28 20:24
A saját tapasztalatom,de az akkori "donorom" szedte.
(válasz Heidi84 23. hozzászólására)

23. Heidi842009-02-26 19:29
Haha
(válasz varadilaci 22. hozzászólására)

22. varadilaci2009-02-25 20:56
Ez pontosan így van.A saját tapasztalatom alapján!
(válasz Heidi84 21. hozzászólására)

21. Heidi842009-02-24 06:45
:), elhiszem, de Te is biztos saját tapasztalataid alapján tudod, hogy milyen hatása van fogamzásgátlónak a női testre...:D...
(válasz varadilaci 20. hozzászólására)

20. varadilaci2009-02-24 05:32
No de hölgyeim! Van itt más ami visszahozza az elveszettnek hitt libidót.
A fantázia, az elme hatalma és egy kis tantra!
[link]

19. Heidi842009-02-18 20:03
Yadine-t

18. Heidi842009-02-18 20:02
Sziasztok, én most fogom abbahagyni a Yadineszem-t. Még 2 szem van belőle. Libidóm minusz nekem is. Hihetetlen. Novynettel nem volt ennyire nulla, de attól meg köztes vérzéseim voltak. Remélem visszatér a régi "énem"...mert akkor jajj a páromnak, nem fogom békénhagyni :)


17. csillag852009-01-22 11:59
Én is most gondolkodok gyógyszerváltáson. Eddig Lindynette 20-at szedtem. Először fel sem tűnt, hogy bármi baj lenne, csak mikor szünetet tartottam, az volt fura hogy éjjel-nappal szexelni akartam. :D Már azt hittem v.mi bajom van, aztán jöttem rá, hogy lehet a gyógyszer miatt nem volt kedvem eddig. De gyógyszer nélkül meg félek! :(

16. ersi2008-11-25 11:56
Én sem szeretem óvszerrel, de nem azért, mert kényelmetlen, hanem inkább mert nem érzem magam biztonságban, h folyton figyelni kell rá. Én legalábbis figyelek, nehogy érintkezzünk előtte, nehogy előváladék kerüljön, stb.
(válasz Kaccc 15. hozzászólására)

15. Kaccc2008-11-24 20:58
A pasik vajon egyet értenek ezzel az óvszer a legjobb megoldással? :D

14. Gabriellaxp2008-11-24 20:48
Sziasztok! OVSZER a legjobb. A tabletták csak tönkre teszik a vágyat, és az egészséget.

13. tücsimücsi2008-09-27 20:21
Detto
(válasz *bodza* 11. hozzászólására)

12. sikizita2008-09-27 17:23
a váltás nem, de h abbahagytam az igen :)

11. *bodza*2008-09-27 17:18
Én lecseréltem a tablettát óvszerre.Nagyon hatásos!:)

10. ersi2008-04-26 10:55
Gyerekcsinálásra fel! :DDD
(válasz fatraktor 9. hozzászólására)

9. fatraktor2008-04-21 12:29
Én 7 évig szedtem Regulon nevű tabit. November óta semmit nem szedek, terhes is lettem.. :) :) :) Aztán elvetéltem, úgyhogy most várom a nagy kedvet!

8. ersi2008-04-21 12:20
Mondjuk azért az durva, ha ennyire elmarad a menzeszed. Orvosod mit javasolt, gyógyszerváltást?
(válasz sziszi79 6. hozzászólására)

7. ersi2008-04-21 12:19
Ha nem lettél terhes és nem jöttek ki rajtad egyéb mellékhatások, akkor persze, hogy nem kell váltani, igazad van. De amúgy a Marvelont, akármilyen régi, még ma is felírják, gond nélkül.
(válasz Lilia24 5. hozzászólására)

6. sziszi792008-04-20 16:48
Én novynette-t szedtem...hiztam is ....a libidóm nem hogy nulla hanem minusz lett...pedig ez igen alacsony hormontartalmú és elvileg nem kellene semmi ilyet okozni..de nekem 5 év után már szinte meg sem jött mikor már a következőt kellett elkezdenem szedni...szóval egyéne válogatja


5. Lilia242008-04-20 16:12
én marvelon-t szedtem világ életemben, manapság talán már vannak jobbak is, de azoktól fújódok és ettől soha semmi bajom sem volt - akkor már megéri, nem?

4. Little Lucy2008-04-20 16:02
Valaki!! Kinek mi vált be, aki yadineről váltott másra libidóeltűnés és más bajok miatt?? :(

3. Ljubocska2008-04-17 18:43
Sziasztok!
Én Yadinet szedtem két hónapig és lement a libidóm 0-ra. Most váltani akartam, valaki akinek szintén a Yadintól romlott, a Belara segített, viszont olvastam olyat is, akinek a Belaraval kezdte és attól romlott, majd a Yadinevel lett jó. Szerintem ez abszolút változó, kinek mi a jó. Feltételezem akinek a Yadine a rossz, annak a másik a jó, és akinek a másik a rossz, annak a Yadine a jó. Nekem most végleg abba kell hagynom a gyógyszer szedését teljesen más ok miatt, pedig pont most akartam váltani, de ha elkezdem a másikat(Belarat) szeretném, akkor mindenképpen írok hogy okozott e az is libidóromlást. Amúgy jó ötlet volt ez a fórumtéma, nagyon sokan kínlódnak ugyanezzel a kérdéssel. Tényleg jó itt egy helyben megbeszélni a dolgot.
Egy kérdés, amire sehol senki nem adott eddig választ. Most hogy abbahagyom a gyógyszer szedését, a neki köszönhetően megnövekedett melleim vissza össze fognak menni?

2. ersi2008-04-16 13:58
Sok fogamzásgátlós topikban szó van/volt már erről, szeretném, ha összegyűlnénk egy helyen és megbeszélnénk. Szívesen várnék olyan embereket, akiknek a gyógyszerváltás hozta meg újra a kedvet!

1 2