Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miből érdemes fejleszteni az angol nyelvtudásom? fórum

Miből érdemes fejleszteni az angol nyelvtudásom? (tudásbázis kérdés)

17. haaeen (válaszként erre: 15. - Szandus19)
2014. júl. 9. 12:44

én meg pont fordítva gondolom. a Headwayből szeretek tanítani, az Oxford Angol Nyelvtan pedig csak ritkán veszem elő.


a sok könyv közül kedvencem még az FCE English Grammar and Vocabulary Michael Vince-től, azt tudom ajánlani azoknak, akik a B2-es szintet szeretnék elérni, esetleg nyelvvizsgázni, vagy csak nyelvtant és szavakat ismételnének.

16. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 15. - Szandus19)
2014. júl. 9. 00:06
Köszönöm a segítséget!
15. szandus19 (válaszként erre: 12. - 9b10f3d7ff)
2014. júl. 8. 19:20
A NEW HEADWAY egy kalap kaka. :) viszont a Traveller koteteket ajanlom minden szinten, ha valaki nagyon tankonyv+mf+szoszedet szeruen akar tanulni. A Macmillan kiado nyomja, nagyon szinvonalas es valtozatos!
2014. júl. 8. 19:18
Sziasztok. ÉN újrakezdő vagyok angolból. Tanultam már angolt kb. 1 évvel ezellőtig de sajna sok mindent elfeljtettem. Mit javasoltok hogyan kezdjem újra?
2014. júl. 8. 19:09
Köszönöm a tippeket :)
12. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 10. - Szandus19)
2014. júl. 8. 17:37
Gondolom nem ugyanaz a könyv. Mi a New Headway-t használtuk. Kaptunk sok házi feladatot, de nem tudtam ellenőrizni jó-e? Az órán vagy jutott rá idő, vagy nem, hogy átbeszéljük.
2014. júl. 8. 17:14

Én az élőszóra esküszöm. Nekem sem kell használnom a nyelvet, de nem akarom felejteni, sőt, ezért angolul olvasok és filmeket is angolul nézek. Hétköznapi, használható nyelvtudást ad, mindig az aktuális kifejezésekkel. Egy középhaladó szinttel simán lehet könnyebb könyvekbe kezdeni és sorozatokat is nézni (angol vagy akár magyar felirattal).

Szótanuláshoz még a könyvhöz való szótárazást ajánlom, csak nem élőben. A nem ismert szavakat csak lejegyzeteled és másnap kiszótárazod, így azt is látod, mennyire tudtad kivenni a szövegkörnyezetből.