Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Esküvő 2015 fórum

Esküvő 2015 (beszélgetős fórum)


37. soof87
2014. aug. 29. 11:12

Akiket kifelejtettem:


Szőlősi Heni - smink

Mindenkinek eltalálja a stílusát, nagyon rendes és nagyon jó áron dolgozik (kijött a helyszínre is)


Mészáros Enikő - fodrász: Azontúl, hogy szuper fodrász és egy tünemény, egy barátnőm, így őt is tiszta szívből ajánlom :)

36. soof87 (válaszként erre: 35. - Genlips)
2014. aug. 29. 11:07

Szia! NEkünk 2 hete volt az esküvőnk. A férjem holland/amerikai így volt vendég a világ minden tájáról szó szerint. A fele társaság külföldi volt..

Igazából azért írok ide hogy a tapasztalataimat jókat és rosszakat is leírjam:

AKiket szívből ajánlok:


Sitkei Adrienn Fotográfia. Csodás képek, jó áron és egy segítőkész fényképész aki ha kell öltöztet :)


One man band - DJ - külföldiek is imádták,szuper számokat játszik - segít slideshownál és ott van ameddig kell nem számít fel felárat.


Ceremónia mester - Belényi Zoltán - angol magyar nyelven. Ötletes és mindenki imádta őt is.


Akikkel óvatosan...

White Wedding... csodaszép amit csinál.. de irtó drága és sok minden nem teljesül amiért rengeteget fizettem majd a válasz: már így is sokáig ott voltak... köszönés nélkül mentek el..


Bodor Major helyszín: csodaszép táj, nagyon finom étel, DE... lehúznak... a vendégeket is.. túlszámláznak.. még most is kapom az e-maileket, hogy miért fizettek 38.000 forintot amikor söröztek előző nap (mert mi már ott aludtunk előző nap)...


Mi álltunk egy pár ember szállását de nem mindenkiét.. Akiről tudtuk, hogy nem megterhelő annak nem... Illetve én béreltem buszt, mert a belvárosból városnézéssel vitettem ki a vendégeket a helyszínre.


Mindenkinek jó készülődést :)

Sok boldogságot előre is!

Zsófi

2014. aug. 21. 14:24
Sziasztok, lesz valakinek külföldről utazó vendége? Azt a költséget hogyan szokták fedezni, a pár vagy a vendég?
34. Babóka88 (válaszként erre: 31. - Aniko 86)
2014. aug. 6. 23:53
Remelem mind kettonknek jo idonk lesz majusban. :) Most 19.-en megyunk az anyakonyvezetohoz. Izgulok,kivancsi vagyok mi mennyi lesz,hogy lesz stb. Lehet tul izgatott vagyok de hat ez megis eddigi eletem fordulo napja na. :D Kicsit dilis vagyok de olyan jo erzes :) .Bocsi az ekezet hiany miatt csak telefonrol irtam. Joejt Mindenkinek
2014. aug. 6. 11:02
Helló mindenkinek! Én is csatlakozom, esküvőt jövőre tervezünk :) Dátumunk még nincs, de folyamatban, a kezemet két hete kérték meg. Elkezdtem egy naplót vezetni róla, szívesen látlak titeket hozzászólóként! Ha ti is vezettek naplót, szóljatok, szívesen olvasnám :)
2014. aug. 2. 20:30
Sziasztok! :) Én csak olvasgatlak titeket, nekem a közeljövőben nem lesz esküvőm, de Nektek sok sok boldogságot kívánok :) :)
2014. aug. 1. 21:13

:) Sziasztok!


De jó, hogy már van ilyen fórum! Annyi mindent nem tudok még... :)

Ami biztos, hogy mi májusi esküvőt szeretnénk, és ha az időnk engedi akkor most augusztusban megyünk az anyakönyvvezetőhöz. ( Előbb még be kell szerezni, a párom szül.anyakönyvi kivonatát, mert sajnos nincs meg.)

Ha biztos lesz az időpont, akkor szólunk csak az ismerősöknek, még a szüleink sem tudnak semmiről, meglepi lesz! :) Már 4 éve együtt vagyunk, januárban volt az eljegyzés, úgyhogy már épp itt lesz az ideje! :) Olyan kíváncsiak vagyunk az arcokra!

Vidéki esküvő lesz, az én szülőfalumban, kb. 50 fővel. Most megy a spórolás ezerrel. :)

A meghívó készítésen én is gondolkodtam, de 200-300 ft/db áron találtunk többet, ami tetszik és van hozzá boríték is, úgyhogy lehet hogy kicsit drágább lesz, de valószínűleg ezt a lehetőséget fogjuk választani. A dekorációt viszont mi csináljuk majd...

Babóka88, akkor a mi esküvőink majdnem egy időben lesznek! :)

Ki hol szervezi az esküvőt? Mi a Balaton környékén.

Mindenkinek jó készülődést kívánok!

2014. júl. 30. 12:25

Sziasztok!

Szintén csatlakoznék, a mi időpontunk 2015. augusztus 1. Ma hívtam az anyakönyvi hivatalt, novemberben tudok majd időpontot foglalni és a kiszemelt étteremben is szabad az időpont. :)

Nagyjából összeállt az elképzelés; helyszín, ruha, csokor, dekor, köszönőajándék, írjuk a telefonszámokat, infókat. A meghívókat sk készítjük, a sablon már meg van.

De mindent majd csak az időpont felixálása után kezdünk el élesben szervezni, foglalni. :)

Mi kb. 25-en leszünk és kihelyezett polgári esküvőt szeretnénk.:)

2014. júl. 29. 13:18

Sziasztok!

Nekünk 2015.május.2 az időpont. Augusztus 25.-én megyünk az anyakönyvezetőhöz megbeszélni a dolgokat :).

Az étterem megvan,tálakat terveztünk,

de igazából mindent csak az anyakönyvezető után foglalunk majd,hogy tuti legyen az az időpont. A ruhám már kinéztem,a fix időpont után le is foglalom majd.Cipőm már megvan. Gyűrűink megvannak,csodaszépek és nem voltak olyan gyilkos áron sem szerintem. Virágról még kb. fogalmam sincs de azzal még ráérek szerintem. A tortát már tudjuk,honnan rendeljük és ki is néztük a formát csak az izeken kell még gondolkodni :)

Párom öltönyét majd jövőre vesszük meg.

Nekünk nem lesz táncos,zenés esküvőnk. Polgári lesz és utána beszélgetés,éttermezés lesz és ennyi. Kb.25 fő lesz.

A meghívókat is a fix időpont után rendelem meg és kb 2-3 hónappal előbb átadjuk,van aki külföldről jön és van aki sokat utazik ezért.

Nagyjából ennyi,ja a fátylamat és fejdíszt a netről rendeltük,kiváncsi vagyok milyen lesz :)

Ha valakinek kérdése van nyugodtan írjon. :)


Szép napot Mindenkinek!

2014. júl. 22. 18:23

Sziasztok!

Én is csatlakozok!!  Nekünk 2015. szeptember 19.-én lesz a nagy nap!! 

KB 80 fős létszámmal számolok…alább leírok mindent, hátha valaki ötletet tud meríteni belőle vagy javaslatot tud tenni, mi hogy lenne a jobb..:D Mi egy kastélyszállóban fogunk megesküdni, a közeli templomban lesz a templomi szertartás és a kastélyszálló dísztermében pedig a dinom-dánom..:) Mivel nekünk a násznép mind a két fele messziről jön, így előnyös volt egy olyan helyet keresnünk, ahol van szállás lehetőség is..így kb 50 fős szállással,+ az étel és ital fogyasztás 80 főnek kb 1.000.000- ból fog kijönni vacsora 6500/fő: előétel-leves-főfogás 3 féle husival. éjfélkor meleg étel+ a megmaradt hús salátával de ebben az árban az ital fogyasztás nincs benne…a rövidet meg a borokat mi vihetjük, a szálloda adja a csapolt sört meg az üdítőket. A kastélynál már beírattuk az időpontot, de előleget fizetni csak januárban kell (100.000). a kastély elég felkapott ezen a környéken (tavasztól őszig minden péntek-szombat esküvőznek) úgyhogy előnyös volt minél előbb egyeztetni a dátumot…

A zenekarunkat a kastélyszállóból ajánlották, de mivel ők is eléggé felkapottak a környéken így már őket is lefoglaltuk. Ketten lesznek majd egy szintetizátoros-énekes, és egy énekes hölgy. A zenekar kiválasztásánál nagyon fontos hogy szimpatikusak legyenek, legyen mit felmutatniuk (kérjetek CD-t vagy ha van web oldaluk akkor a videósok mindent elárul. Én nagyon alaposan utánuk jártam…mert ez lesz a lakodalom egyik legfontosabb része. Ők ketten egyébként hajnali 5-ig 100.000 Ft-ba kerülnek és 20.000 ft foglalót kértek.

Nekem a ruhám varrónőnél fog készülni (aki ráadásul a leendő anyósom ) úgyhogy ide maximum anyag és kiegészítő költséget kell számolnom csak..:)

A dekorációt is elkezdtem tervezgetni.. mondjuk ahányszor körbe googlézok mindig találok olyat amire azt mondom hogy húúú ez kell nekem..:D de ezen még sok időm van elgondolkozni..:) annyit tudok biztosra hogy magas vázákban kellenek virágok, mert nagyon magas a terem. Szóval mindenképp olyan virágost fogok keresni, aki vállalja a terem dekorációt is így megspórolom a külön dekorost, vagy az aznapi őrült idegeskedést, ami a saját kezűleg dekorálom fel a termet dologgal járna..:) így kb 150-250 re számolom a virágost (csokor, dobó csokor, koszorús lány csokor (3) virág szóró kislányoknak koszorú+ szirom, köszönő virág anyukáknak, 8 nagy csokor az asztalokra, főasztal dísz (ez mozgatható lesz mert kint lesz a házasságkötő asztalon is) templomba virág az oltárokra+ a terem díszítés (székszoknya, asztali futó, masnik, vázák, gyertyák, egyéb dekoráció)

Nálunk autó nem fog kelleni a helyszínek közelsége miatt…

A másik nagy összeg, amin kicsit megbotránkoztam az a fotós és a videós…egy jó fotós elkér minimum 100.000-ret egy estéért.. a videós szintúgy…

Köszönő ajándékot mi pezsgős poharakat fogunk adni a nevünkkel és a dátummal gravírozva. Ezekhez lesz masnival hozzáfogva az ültető kártya, és valami lesz még bele téve, hogy a vendégek ne abból igyanak.. csak még nem tudom mi..:D A gravírozást édesanyám fogja csinálni, így csak a poharakba kell befektetnünk, és szerintem elegánsabb ajándék, mint egy mézes kalács szivecske…

Vőfélyünk nem lesz.. (60-tól indul) ceremónia mestert szerettünk volna, de akit kinéztünk ő már FOGLALT volt a mi dátumunkra, úgyhogy itt is hamar elkapkodják a jókat (amúgy az árától lehidaltam, mert 250-et kért volna úgyhogy sztem nem is kértük volna fel ha szabad lett volna sem..) A zenekar front embere amúgy is megnyugtatott minket, hogy amit a ceremónia mester tudna, azt ő is betudja mondani a mikrofonba…

Huuu ez jó hosszú lett…:D első lélegzet vételre ennyi jutott eszembe..:D Jah még annyi.. én a lámpás eregetés helyett lufikat fogok rendelni… mert az is van olyan szép (lehet netről rendelni pici led égőket amiket be lehet tenni a lufiba és majdnem ugyan olyan mint a lámpás..sőt tűzoltó sem kell hozzá  )

További kellemes tervezgetést! 

2014. júl. 8. 21:26

Sziasztok!


Én is csatlakoznék hozzátok, mi is jövőre esküvőzünk, már az időpont is ki van tűzve, a terem, fotós lefoglalva, a zenekar intézés alatt, catering is pipa, egyetlen nagy problémám van: a ruha. Volt közületek valaki a Royal szalonokban próbálni? mert elég eltérő élményeket olvastam, és nem tudom, hogy mit gondoljak. Nem akarok rossz élményeket, ha elkerülhető...

26. Grifo
2014. jún. 15. 18:25

Sziasztok!


Szeretnék én is csatlakozni, a mi is jövőre tartjuk az esküvőnket. Idén februárban kérte meg a kezemet a párom 3,5 év után. Jövő augusztusban leszünk 5 évesek, így az 5. évfordulónkon szeretnénk összeházasodni. Elég sok helyen érdeklődtünk már, bár még nincs konkrétumunk, de azért tájékozódtunk a lehetőségekről.

TeslaFan, szerintem 1 évvel előtte a legfontosabb dolgokat (helyszín, fotós, zenekar) érdemes lefoglalni, főleg, ha nagyon kapósak.

2014. jún. 12. 11:08

Sziasztok!


Mi is házasodunk jövőre, júliusban, de a napot még nem tűztük ki. Azért július, mert mindketten allergiások vagyunk, így az augusztus-szeptember nem szerencsés. :D Volna néhány kérdésem. :) pl.:


1. Mennyi idővel előre érdemes lefoglalni az időpontokat a szolgáltatóknál?

24. Jucamoja (válaszként erre: 22. - Panka88)
2014. jún. 11. 18:30
A ruhádról megkérdezhetem, hogy honnan sikerült beszerezned? Én is nézegettem már interneten rendelős oldalakon és gyönyörűek vannak :) El lehet hinni, hogy tényleg tökéletes lesz?
2014. jún. 11. 18:28

Sziasztok!


Látom a 2015-ös év nyara nem csak nekem és a vőlegényemnek szimpatikus :)

Hatalmas már most is a kánikula, nem tudom 2015 augusztusa mit tartogat :)

Mi Budapest és környékét célozzuk meg helyszín ügyileg, de nehéz... :) Ti, hogy haladtok?

22. Panka88 (válaszként erre: 21. - Mimy...)
2014. jún. 3. 08:07

Nekünk templomi nem volt, csak polgári. Április 5.-én volt az esküvőnk, októberben jelentkeztünk be a hivatalba, utána rendeltem meg a meghívókat.

Szerintem a legelső a dolog, hogy összeírjátok a vendéglistát, abból tudjátok, hogy mekkora hely kell.

Nekünk egy hatalmas kultúrban volt, saját konyhája van, ami a hétköznapokon üzemi konyhaként üzemel, Istenien főznek. Újházi tyúkhúslevesünk volt, vörösboros marhapörkölt galuskával, 4 féle sült husi, rántott karfiol és gomba. Éjfélkor a maradék husi mellé franciasaláta és krumplisaláta, sült csülök tormával. Ez volt 5900 ft/fő. Külön terembérletünk nem volt. Ezt már egy évvel előtte lefoglaltuk, de véglegesítve februárban volt.

A fotós és videós nekem ismerősöm volt, így ő tudott róla időben.

A ruhámat én megvettem, rám varrták, külföldről hozattam, 38000 ft volt. Minden kiegészítővel együtt kb 60 volt.

Zenekart is előtte nyáron lefoglaltuk, ők a legjobbak itt a környéken, úgyhogy kellett is :)

Süteményeket kb 1 hónappal előtte írtuk össze a cukrásszal. Férjem öltönyét januárban vettük

meg.

Most hirtelen nem jut más eszembe, de ha van valami írj nyugodtan :)

21. Mimy... (válaszként erre: 20. - Panka88)
2014. jún. 3. 07:40

Szívesen kérdeznék... :)

Helyet béreltetek? Mi volt a menü? A ruhát kölcsönözted? Mennyivel az esküvő előtt foglaltátok le a fotóst, helyszínt, templomot?

2014. jún. 2. 20:17

Sziasztok, nekünk 2 hónapja volt az esküvőnk, 1.3 millióba került 86 főre.

Nem volt nagy felhajtás, sok mindent magunk csináltunk, de a mai árak...

Ha valakinek segíthetek, szívesen teszem :)

2014. jún. 2. 08:53
Nekem ezer kérdés forog még a fejemben. A díszítés, a ruha, a gyűrűk... A menü. Még jó, hogy van elég idő mindent kitalálni. :)
18. Ageeca (válaszként erre: 5. - Bogyli25)
2014. máj. 31. 07:25
Ezzel a kívánság lámpással annyi a probléma, hogy a tűzoltók felügyelik, mivel tűz van a lámpásban... És a kiszállási-készenléti díjuk nem ér annyit....
17. Mimy... (válaszként erre: 16. - Bogyli25)
2014. máj. 31. 06:26
És a menüre van elképzelés? :)
16. Bogyli25 (válaszként erre: 14. - Mimy...)
2014. máj. 30. 12:38
Mi legalábbis én szeretnék zenekart, de majd meglátjuk az őszig mennyit tudunk félre tenni és utána már tudunk kalkulálni, hogy mennyi fog kelleni, stb.
15. d2d5bb5db4 (válaszként erre: 12. - Mimy...)
2014. máj. 30. 11:22
Tavaly, nagyvárosban, egyik legjobb helyen, 120 főre volt 3 000 000.-
14. Mimy... (válaszként erre: 5. - Bogyli25)
2014. máj. 30. 10:18

Hát ennyit mi nem szánunk rá.


Kívánságlámpás, nem rossz ötlet.

A zenét Ti szeretnétek összeállítani, vagy valami mulatós zenekar és mindenki kérheti amit szeretne?

Mi még ebben sem döntöttünk, hogy zenekar, vagy cd-n válogatás.

13. Mimy... (válaszként erre: 3. - Ageeca)
2014. máj. 30. 10:16
Idén mikor? :) Mennyi idővel a dátum előtt foglaltátok le az időpontot?
12. Mimy... (válaszként erre: 2. - Bogyli25)
2014. máj. 30. 10:14

Szia.

De jó! :) Nekünk is a tervek szerint augusztusi esküvőnk lesz. Ha minden igaz 2015.08.22.

Egyenlőre még mi sem kezdtünk bele a szervezésbe, jövőhónapban kezdek el kérdezősködni a templomokban, ugyanis 1 évig jegyesoktatásra kell járnunk, hogy lehessen templomi esküvőnk.


Nem nagy lagzi lesz, 20-25 fős. Ti hány főre számoltok?

Mivel két kicsi gyerekünk lesz addigra, így a másnapig tartó tamtam elmarad. Azt vetettük fel, hogy kerttel rendelkező éttermet bérelnénk, délutántól estig. De úgy igazán ennyi az, ami körvonalazódik. :)

11. moonlight13 (válaszként erre: 10. - Bogyli25)
2014. máj. 30. 09:46
Manapság én is ilyen árakról hallottam. De azért meggondolnám, mire is költök ennyi pénzt, csupán egy szép napért, amin sok ember jól érezheti magát.
10. Bogyli25 (válaszként erre: 9. - Moonlight13)
2014. máj. 30. 09:26
Igen ők megtehették jól álltak anyagilag. Bár az esküvőn semmi extra nem volt. Nem ugrott ki repülőből és hozták őt le a földre ejtőernyővel de még csak lovaskocsival sem érkezett. :) Nem gúnyolni akarom mert összességében szép volt, de már akkor sem értettem mi a csoda került annyiba mert semmi szokatlant nem tapasztaltam. Aztán lehet a ruha volt drága megvette vagy stb. nem tudom.
9. moonlight13 (válaszként erre: 8. - Bogyli25)
2014. máj. 30. 09:08

Akkor inkább egy szerényebb esküvő, és vegyenek lakást!

Bár aki megteheti, ott persze, legyen egy életre szóló nagy lagzi!

8. Bogyli25 (válaszként erre: 6. - Moonlight13)
2014. máj. 30. 08:44
Bizony . Én is ezen a véleményen voltam.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook